Katarzyna Kajda

Regionany Kierownik Sprzedaży, Media Impact Polska
Katowice, śląskie

Umiejętności

Samochód Prezentacje dla Klienta Sprzedaż bezpośrednia Obsługa kluczowych klientów Zakup Mediów Planowanie mediów Negocjacje PowerPoint Prezentacje handlowe Excell obłsuga programów typu CRM, Prezi,

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Media Impact Polska
Regionalny kierownik sprzedaży
Zarządzanie 10-12 osobowym zespołem sprzedażowym;
realizacja powierzonych celów finansowych w zakresie pozyskiwania budżetów reklamowych od sektora biznesowego z terenu woj.śląskiego i opolskiego ;
monitorowanie rynku;
koordynowanie pracy zespołu - wyznaczanie i monitorowanie celów ; motywowanie;
raportowanie wyników do Dyrektora Działu ;
administrowanie placówką firmy w regionie;
rekrutacja i szkolenie pracowników;
ocena okresowa pracowników;
organizacja i koordynacja eventów biznesowych;
analiza danych sprzedażowych;
optymalizacja procesu sprzedaży;
opracowywanie standardów pracy;
dbanie o jakość obsługi klienta i wizerunek firmy .
Media Impact Polska
Group Account Manager
Zarządzanie zespołem handlowców; rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych pracowników, koordynowanie i ocena pracy handlowców, realizacja celów sprzedażowych zespołu , monitorowanie i raportowanie wyników do Regionalnego Kierownika Sprzedaży ; zarządzanie bazą klientów; wdrażanie zmian produktowych i organizacyjnych w firmie w codziennej pracy handlowców, kreowanie ofert specjalnych, promocji, pakietów dla Klientów.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager
Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami z woj.śląskiego, świętokrzyskiego,małopolskiego. Prezentacja oferty produktowej Biura Reklamy, samodzielne planowanie mediów dla Klientów, prezentacja wybranych rozwiązań, wycena, koordynowanie realizacji kampanii, obsługa posprzedażowa.
Reprezentowanie firmy na regionalnych wydarzeniach biznesowych, szkolenia Klientów z zakresu reklamy internetowej.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Senior Account Manager
Pozyskiwanie i obsługa klientów ; samodzielny dobór proponowanych narzędzi reklamowych, wycena, prezentacja wybranych rozwiązań, spotkania i negocjacje handlowe. Koordynacja realizacji świadczeń oraz obsługa posprzedażowa.

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media