Umiejętności
Samochód
Prezentacje dla Klienta
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa kluczowych klientów
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Negocjacje
PowerPoint
Prezentacje handlowe
Excell
obłsuga programów typu CRM, Prezi,
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny kierownik sprzedaży
Zarządzanie 10-12 osobowym zespołem sprzedażowym;
realizacja powierzonych celów finansowych w zakresie pozyskiwania budżetów reklamowych od sektora biznesowego z terenu woj.śląskiego i opolskiego ;
monitorowanie rynku;
koordynowanie pracy zespołu - wyznaczanie i monitorowanie celów ; motywowanie;
raportowanie wyników do Dyrektora Działu ;
administrowanie placówką firmy w regionie;
rekrutacja i szkolenie pracowników;
ocena okresowa pracowników;
organizacja i koordynacja eventów biznesowych;
analiza danych sprzedażowych;
optymalizacja procesu sprzedaży;
opracowywanie standardów pracy;
dbanie o jakość obsługi klienta i wizerunek firmy .
realizacja powierzonych celów finansowych w zakresie pozyskiwania budżetów reklamowych od sektora biznesowego z terenu woj.śląskiego i opolskiego ;
monitorowanie rynku;
koordynowanie pracy zespołu - wyznaczanie i monitorowanie celów ; motywowanie;
raportowanie wyników do Dyrektora Działu ;
administrowanie placówką firmy w regionie;
rekrutacja i szkolenie pracowników;
ocena okresowa pracowników;
organizacja i koordynacja eventów biznesowych;
analiza danych sprzedażowych;
optymalizacja procesu sprzedaży;
opracowywanie standardów pracy;
dbanie o jakość obsługi klienta i wizerunek firmy .
Group Account Manager
Zarządzanie zespołem handlowców; rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych pracowników, koordynowanie i ocena pracy handlowców, realizacja celów sprzedażowych zespołu , monitorowanie i raportowanie wyników do Regionalnego Kierownika Sprzedaży ; zarządzanie bazą klientów; wdrażanie zmian produktowych i organizacyjnych w firmie w codziennej pracy handlowców, kreowanie ofert specjalnych, promocji, pakietów dla Klientów.
Key Account Manager
Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami z woj.śląskiego, świętokrzyskiego,małopolskiego. Prezentacja oferty produktowej Biura Reklamy, samodzielne planowanie mediów dla Klientów, prezentacja wybranych rozwiązań, wycena, koordynowanie realizacji kampanii, obsługa posprzedażowa.
Reprezentowanie firmy na regionalnych wydarzeniach biznesowych, szkolenia Klientów z zakresu reklamy internetowej.
Reprezentowanie firmy na regionalnych wydarzeniach biznesowych, szkolenia Klientów z zakresu reklamy internetowej.
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media