Katarzyna Izbińska
przedstawiciel handlowy, Mleczarnia TUREK Sp. z o.o.
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Sprzedaż bezpośrednia
Analiza danych
Zarządzanie budżetem
budżetowanie
akcje promocyjne
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Języki
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel handlowy
Realizacja celów wolumenowych i dystrybucyjnych na danym obszarze oraz bezpośrednia współpraca z klientami i egzekucja zaplanowanych działań.
Optymalizacja merchandisingu produktów firmy na wyznaczonym obszarze działania.
Organizacja, monitoring, rozliczanie i analizowanie efektów akcji promocyjnych.
Współpraca z klientami detalicznymi, kanałem nowoczesnym oraz hurtowniami.
Optymalizacja merchandisingu produktów firmy na wyznaczonym obszarze działania.
Organizacja, monitoring, rozliczanie i analizowanie efektów akcji promocyjnych.
Współpraca z klientami detalicznymi, kanałem nowoczesnym oraz hurtowniami.
Specjalista ds. rozliczeń
Prowadzenie sekretariatu, tworzenie narzędzi do raportowania, koordynacja dokumentacji działu, kontrola poprawności i weryfikacja rozliczeń oraz wystawianie faktur za usługi marketingowe. Wprowadzanie i korygowanie danych w systemach komputerowych. Analizowanie i uwzględnianie w systemie indywidualnych wymagań klientów.
Przedstawiciel handlowy ds. kluczowych klientów
Główne obowiązki: Stała współpraca z obecnymi klientami firmy, budowa oraz rozwój długotrwałych relacji z kierownikami hal w sieciach międzynarodowych, aktywne uczestnictwo w akcjach promocyjnych, kontraktowanie animacji, nadzór nad hostessami. Pozyskiwanie dużych klientów sieciowych w kanale tradycyjnym. Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Doradca handlowy
Profil firmy: producent przetworów mlecznych
Główne obowiązki: Budowanie trwałych relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami i aktywne pozyskiwanie nowych,profesjonalna obsługa hurtowni, sieci detalicznych a także klientów kanału nowoczesnego. Przygotowanie ofert handlowych, akcji promocyjnych oraz lokalnych działań dla klientów. Realizacja planów sprzedaży w oparciu o politykę handlową firmy. Koordynowanie działań przedstawicieli hurtowni z którymi utrzymywana jest współpraca.
Główne obowiązki: Budowanie trwałych relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami i aktywne pozyskiwanie nowych,profesjonalna obsługa hurtowni, sieci detalicznych a także klientów kanału nowoczesnego. Przygotowanie ofert handlowych, akcji promocyjnych oraz lokalnych działań dla klientów. Realizacja planów sprzedaży w oparciu o politykę handlową firmy. Koordynowanie działań przedstawicieli hurtowni z którymi utrzymywana jest współpraca.
Przedstawiciel handlowy
Profil firmy: producent przypraw,
Główne obowiązki: nawiązywanie kontaktów i budowanie więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami firmy, przygotowanie i prezentowanie ofert handlowych oraz umów dla klientów, pozyskiwanie nowych klientów, reprezentowanie firmy oraz dbanie o właściwy jej wizerunek, zapewnianie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie.
Dystrybucja herbat Irving – nowej marki na rynku polskim.
Główne obowiązki: nawiązywanie kontaktów i budowanie więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami firmy, przygotowanie i prezentowanie ofert handlowych oraz umów dla klientów, pozyskiwanie nowych klientów, reprezentowanie firmy oraz dbanie o właściwy jej wizerunek, zapewnianie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie.
Dystrybucja herbat Irving – nowej marki na rynku polskim.
Przedstawiciel handlowy
Dzidek
Profil firmy: hurtownia spożywcza
Główne zadania: realizacja celów ilościowych i jakościowych w zakresie obsługi klienta, pozyskiwanie nowych odbiorców, zwiększanie dostępności produktów w sklepach, utrzymywanie pozytywnych relacji z przedstawicielami firm współpracujących z hurtownią.
Główne zadania: realizacja celów ilościowych i jakościowych w zakresie obsługi klienta, pozyskiwanie nowych odbiorców, zwiększanie dostępności produktów w sklepach, utrzymywanie pozytywnych relacji z przedstawicielami firm współpracujących z hurtownią.
Szkolenia i kursy
Szkolenie „Nowoczesne koncepcje sprzedaży”
Kurs Profesjonalnej Sprzedaży
Kurs Profesjonalnej Sprzedaży
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
sport:narciarstwo, jazda na rowerze, siłownia, fitness
inne:kuchnie świata, zdrowy styl życia
inne:kuchnie świata, zdrowy styl życia