Katarzyna Izabela Kasprowiak

Starszy Specjalista ds. obsługi Kontraktu z Klientem Instytucjonalnym i Zarządzania Jakością
Warszawa, mazowieckie

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

NUTRICIA Polska Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Kontraktu z Klientem Instytucjonalnym i Zarządzania Jakością
obsługa administracyjna kontraktów z NFZ w 15 województwach: prowadzenie postępowań w trybie konkursu ofert na świadczenia zdrowotne, kontraktowane odrębnie w zakresie żywienia dojelitowego w warunkach domowych
obsługa księgi rejestrowej
bieżący kontakt z klientem instytucjonalnym
obsługa SSRMZ-system ststystyki resortowej Ministerstw Zdrowia
obsluga Publikatora informacji o postępowaniach w sprawie zawierania umów MOW NFZ
obsługa i wprowadzanie danych do portali informatycznych NFZ:Portal Świadzeniodawcy, SZOI
obsluga portalu Potencjału
Obsługa SNRL-System numerowania recept lekarskich
monitorowanie stron NFZ w zakresie aktualnych regulacji prawnych
kontakt z pracownikami NFZ w celu wyjaśniania niejasności:błędów, braków, itp.
terminowe i kompleksowe przygotowanie niezbędnych dokumentów w przypadku kontroli z NFZ, sanepidu
przygotowywanie pism do NFZ oraz innych instytucji w celu wyjaśnienia niezgodności
weryfikacja umów z jednostkami służby zdrowia w systemie NFZ, przepływ dokumentów wewnątrz organizacji
weryfikacja i porządkowanie umów z podwykonawcami, kontakt z podwykonawcami w celu wyjaśnienia niejasności
pozyskiwanie umów z Podwykonawcami
wysyłanie aneksów do podwykonawców zawsze gdy jest to konieczne w razie potrzeby
współpraca z personelem medycznym oraz innymi osobami niezbędnymi w procesach
wsparcie administracyjne innych działów
obsługa umów z ZOL-ami,
auditor ISO
Logo
Sekretarka Medyczna/Rejestratorka/Koordynator Badań Klinicznych
Centrum Diabetologiczne Kliniki Chorób Wewnętrznych, Endokrynologii i Diabetologii CSK MSW w Warszaw
• Rejestrowanie pacjentów
• Tworzenie harmonogramów pracy
• Tworzenie list obecności/Planowanie urlopów
• Prowadzenie statystyki medycznej
• Tworzenie raportów statystycznych
• Prowadzenie korespondencji elektronicznej
• Obsługa urządzeń biurowych
• Organizacja pracy Poradni

• Współpraca z zagranicznymi korporacjami medycznymi ( Novo Nordisk,Sanofi-Aventis, Bayer,Janssen Cilag, Pfajzer, ICON, Merck, Boehringer Ingelhim )
• Wprowadzanie danych medycznych
• Raportowanie i poprawa błędów
• Prowadzenie i tworzenie dokumentacji medycznej
• Ściąganie aktualnych badań pacjentów
• Znajomość zagadnień medycznych
• Umawianie spotkań
Netia S.A.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży ,Konsultant ds. Sprzedaży internetowej i call center
• Aktywne pozyskiwanie klientów
• Budowanie relacji z klientami
• Rejestracja i modyfikacja umów
• Analiza i raportowanie umów
• Raportowanie pracy zespołu wsparcia sprzedaży
• Współtworzenie programów lojalnościowych
• Aktywne pozyskiwanie klientów
Urząd Statystyczny w Warszawie
Operator urządzeń komputrowych
Realizacja i klasyfikacja przesyłek międzynarodowych,rejestracja danych statystycznych na podstwie raportow z badań statystyki publicznej,realizacja zamówień na niepublikowane dane statystyczne.
Logo
Obsługa klientów
Studio Urody "Barbara"
Obsługa klientów,wykonywanie zabiegów kosmetycznych
Logo
Obsługa klientów
Aral Servise Center
Obsługa klientów,współpraca z dostawcami firm

Szkolenia i kursy

Statystyk medyczny

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna