Umiejętności
Prawo jazdy kategorii B
umiejętność pracy w zespole
znajomość programu Płatnik
Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Znajomość języka angielskiego – dobra
Znajomość programu księgowego SAP, Symfonia, FIKS, Simple
Znajomość programów pakietu MS OFFICE, LOTUS
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds księgowości
• przygotowywanie informacji o płatnościach dla importerów (z wykazem skupionych faktur, korekt itp.),
• codzienne przygotowywanie płatności dla Sieci za skupione faktury,
• codzienne uzgadnianie z Departamentem Finansowania Sieci kwot skupowanych faktur i wyjaśnianie rozbieżności,
• wyjaśnianie z dealerami i zarządzanie nadpłatami dealerów,
• uzgadnianie sald z dealerami – miesięcznie,
• wystawianie faktur korygujących do not odsetkowych i ich księgowanie - udział w testach nowych produktów,
• księgowa klasyfikacja należności oraz odsetek ( przeksięgowania ),
• ewidencja majątku trwałego, inwentaryzacja,
• księgowanie wyciągów bankowych,
• przygotowywanie faktur dla importerów – miesięcznie,
• przeksięgowania w Eurefi związane z błędami w systemie Phenix, poprawianie błędów dealerów, stornowanie i rozksięgowywanie w systemie Phenix,
• uzgadnianie sald między systemami Phenix i Eurefi,
• analiza rozbieżności i dokonywanie korekt,
• księgowanie wysokości linii, gwarancji bankowej i gwarancji bankowej Coface – miesięcznie,
• księgowanie przychodów wg segmentów,
• księgowanie pozabilansu WHS i linie kredytowe, księgowanie rezerw flash na WHS,
• wystawianie faktur sprzedaży,
• księgowania zaliczek komorniczych i rozliczanie ich,
• księgowanie faktur,
• przygotowanie rejestrów VAT,
• sprawozdania GUS.
•10-miesięczne doświadczenie w dziale Back Office jako wymiana między działowa.
•Rozliczanie szkód komunikacyjnych na umowach,
•rozliczanie zakończonych umów,
•rozliczanie nadpłat na umowach zgodnie dyspozycją klienta
•bieżąca obsługa klienta,
•wprowadzenie kontroli polis komunikacyjnych na umowach,
•dodawanie polis w raty umów leasingowych,
•współpraca z brokerami ubezpieczeniowymi,
•rozliczanie umów zleceń, bieżąca kontrola nad ważnością umów zleceń.
• codzienne przygotowywanie płatności dla Sieci za skupione faktury,
• codzienne uzgadnianie z Departamentem Finansowania Sieci kwot skupowanych faktur i wyjaśnianie rozbieżności,
• wyjaśnianie z dealerami i zarządzanie nadpłatami dealerów,
• uzgadnianie sald z dealerami – miesięcznie,
• wystawianie faktur korygujących do not odsetkowych i ich księgowanie - udział w testach nowych produktów,
• księgowa klasyfikacja należności oraz odsetek ( przeksięgowania ),
• ewidencja majątku trwałego, inwentaryzacja,
• księgowanie wyciągów bankowych,
• przygotowywanie faktur dla importerów – miesięcznie,
• przeksięgowania w Eurefi związane z błędami w systemie Phenix, poprawianie błędów dealerów, stornowanie i rozksięgowywanie w systemie Phenix,
• uzgadnianie sald między systemami Phenix i Eurefi,
• analiza rozbieżności i dokonywanie korekt,
• księgowanie wysokości linii, gwarancji bankowej i gwarancji bankowej Coface – miesięcznie,
• księgowanie przychodów wg segmentów,
• księgowanie pozabilansu WHS i linie kredytowe, księgowanie rezerw flash na WHS,
• wystawianie faktur sprzedaży,
• księgowania zaliczek komorniczych i rozliczanie ich,
• księgowanie faktur,
• przygotowanie rejestrów VAT,
• sprawozdania GUS.
•10-miesięczne doświadczenie w dziale Back Office jako wymiana między działowa.
•Rozliczanie szkód komunikacyjnych na umowach,
•rozliczanie zakończonych umów,
•rozliczanie nadpłat na umowach zgodnie dyspozycją klienta
•bieżąca obsługa klienta,
•wprowadzenie kontroli polis komunikacyjnych na umowach,
•dodawanie polis w raty umów leasingowych,
•współpraca z brokerami ubezpieczeniowymi,
•rozliczanie umów zleceń, bieżąca kontrola nad ważnością umów zleceń.
Inspektor
• analiza informacji i doniesień oraz przygotowywanie projektów pism do urzędów w zakresie dystrybucji i monitoringu sposobów ich wykorzystania,
• realizacja zadań związanych z nadzorem nad wykonywaniem przez urzędy skarbowe wytycznych dla podatku VAT poprzez prowadzenie rejestru, analizę wpływających pism, przygotowywanie projektów pism wychodzących, monitorowanie przestrzegania procedury w sprawach zwrotów podatku od towarów i usług określonej decyzją Ministra Finansów,
• sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie kontroli podatkowych w celu wykazywania stopnia realizacji nałożonych zadań w urzędach skarbowych woj. mazowieckiego oraz sprawowanie właściwego nadzoru nad urzędami skarbowymi i przygotowywanie propozycji działań naprawczych,
• współpraca z Urzędem Kontroli Skarbowej i Izbą Celną w Warszawie, z organami administracji państwowej, ścigania i innymi organami stosownie do swojej właściwości,
• nadzór i współpraca z urzędami skarbowymi w zakresie kontroli podatkowych w celu zapewnienia poprawności realizacji zadań w tym zakresie oraz podwyższenia poziomu efektywności kontroli podatkowych,
• wprowadzanie danych do EFN (Ewidencja Firm Nieistniejących) i zatwierdzanie danych już wprowadzonych przez innych użytkowników w celu zapewnienia dostępu do aktualnych danych ważnych w obszarze ujawniania obowiązku podatkowego
• sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań statystycznych dla potrzeb Ministerstwa Finansów oraz innych komórek organizacyjnych Izby - z zakresu załatwianych spraw przez Oddział,
• udział w audytach i kontrolach prowadzonych przez Samodzielny Oddział Audytu Wewnętrznego, Samodzielny Oddział Kontroli Wewnętrznej oraz Wydział Nadzoru – na polecenie Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie,
• przygotowywanie projektów pism kierowanych do Ośrodków Zamiejscowych Izby, Urzędów Skarbowych i innych komórek organizacyjnych Izby,
• udzielanie informacji podatnikom, w tym dotyczących zakresu działania Izby Skarbowej i samodzielnych komórek merytorycznych,
• utrzymywanie kontaktów z pracownikami z komórek wewnętrznych Izby Skarbowej, urzędów skarbowych, urzędem kontroli skarbowej,
• współpraca z właściwymi pracownikami przy organizowaniu narad i konferencji,
• wykonywanie innych czynności wynikających z właściwości Oddziału.
• przekazywanie akt do archiwum Izby
• realizacja zadań związanych z nadzorem nad wykonywaniem przez urzędy skarbowe wytycznych dla podatku VAT poprzez prowadzenie rejestru, analizę wpływających pism, przygotowywanie projektów pism wychodzących, monitorowanie przestrzegania procedury w sprawach zwrotów podatku od towarów i usług określonej decyzją Ministra Finansów,
• sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie kontroli podatkowych w celu wykazywania stopnia realizacji nałożonych zadań w urzędach skarbowych woj. mazowieckiego oraz sprawowanie właściwego nadzoru nad urzędami skarbowymi i przygotowywanie propozycji działań naprawczych,
• współpraca z Urzędem Kontroli Skarbowej i Izbą Celną w Warszawie, z organami administracji państwowej, ścigania i innymi organami stosownie do swojej właściwości,
• nadzór i współpraca z urzędami skarbowymi w zakresie kontroli podatkowych w celu zapewnienia poprawności realizacji zadań w tym zakresie oraz podwyższenia poziomu efektywności kontroli podatkowych,
• wprowadzanie danych do EFN (Ewidencja Firm Nieistniejących) i zatwierdzanie danych już wprowadzonych przez innych użytkowników w celu zapewnienia dostępu do aktualnych danych ważnych w obszarze ujawniania obowiązku podatkowego
• sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań statystycznych dla potrzeb Ministerstwa Finansów oraz innych komórek organizacyjnych Izby - z zakresu załatwianych spraw przez Oddział,
• udział w audytach i kontrolach prowadzonych przez Samodzielny Oddział Audytu Wewnętrznego, Samodzielny Oddział Kontroli Wewnętrznej oraz Wydział Nadzoru – na polecenie Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie,
• przygotowywanie projektów pism kierowanych do Ośrodków Zamiejscowych Izby, Urzędów Skarbowych i innych komórek organizacyjnych Izby,
• udzielanie informacji podatnikom, w tym dotyczących zakresu działania Izby Skarbowej i samodzielnych komórek merytorycznych,
• utrzymywanie kontaktów z pracownikami z komórek wewnętrznych Izby Skarbowej, urzędów skarbowych, urzędem kontroli skarbowej,
• współpraca z właściwymi pracownikami przy organizowaniu narad i konferencji,
• wykonywanie innych czynności wynikających z właściwości Oddziału.
• przekazywanie akt do archiwum Izby
Office Manager
Lan Partners Sp. z o.o. Warszawa
• prowadzenie biura zarządu firmy
• zajmowanie się sprawami zaopatrzenia biura
• prowadzenie podstaw księgowości firmy w ramach współpracy z biurem rachunkowym
• prowadzenie rozliczeń kasowych
• zajmowanie się sprawami i dokumentami kadrowymi
• naliczanie płac dla pracowników firmy
• przygotowywanie sprawozdań dla urzędów (GUS, ZUS, US)
• pełnienie funkcji asystentki prezesa
• prowadzenie korespondencji zewnętrznej
• pisanie profili w języku angielskim
• wystawianie faktur
• zarządzanie dokumentacją firmy
• organizowanie wyjazdów służbowych
• rozliczanie delegacji
• zajmowanie się sprawami zaopatrzenia biura
• prowadzenie podstaw księgowości firmy w ramach współpracy z biurem rachunkowym
• prowadzenie rozliczeń kasowych
• zajmowanie się sprawami i dokumentami kadrowymi
• naliczanie płac dla pracowników firmy
• przygotowywanie sprawozdań dla urzędów (GUS, ZUS, US)
• pełnienie funkcji asystentki prezesa
• prowadzenie korespondencji zewnętrznej
• pisanie profili w języku angielskim
• wystawianie faktur
• zarządzanie dokumentacją firmy
• organizowanie wyjazdów służbowych
• rozliczanie delegacji
Szkolenia i kursy
Certyfikat Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Inne
udział w wolontariacie