Umiejętności
Zarządzanie Marką
Content Marketing
E-commerce
Redagowanie
Facebook Marketing
Google Adwords
Google Analytics
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
marketing produktu
Public Relations
Redaction
Social Media Marketing
Facebook ads
Redakcja
Prawo jazdy kat B
Facebook - menedżer reklam
Analiza rynku i konkurencji
Analiza marketingowa
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
CEO
sprawny.marketing
- Formułowaniu długofalowej strategii rozwoju oraz programów długookresowych w obszarze zarządzania sprzedażą, cyklem życia produktów i marketingiem
- Kreowanie nowych produktów należących do MaxROY.com
- Nadzór nad marketingiem i promocją produktów spółki (w tym czasopismo i portal Sprawny.Marketing oraz konferencja I <3 Marketing)
- Nadzór nad wynikami finansowymi spółki
- Budżetowanie i przygotowywanie planów finansowych miesięcznych oraz kwartalnych
- Wyznaczanie celów strategicznych
- Kreowanie nowych produktów należących do MaxROY.com
- Nadzór nad marketingiem i promocją produktów spółki (w tym czasopismo i portal Sprawny.Marketing oraz konferencja I <3 Marketing)
- Nadzór nad wynikami finansowymi spółki
- Budżetowanie i przygotowywanie planów finansowych miesięcznych oraz kwartalnych
- Wyznaczanie celów strategicznych
Content&Event Marketing Manager
sprawny.marketing
- Redakcja serwisu SprawnyMarketing.pl
* pozyskiwanie autorów i tekstów
* redakcja merytoryczna i językowa
* tworzenie autorskich tekstów
- Promocja szkoleń online marketingowych SearchMarketingWeek
* Opracowywanie strategii marketingowych i przygotowywanie harmonogramu promocji
* Social Media Marketing
* E-mail Marketing
* Nadzór nad skutecznością akcji promocyjnych (statystyki: Google Analytics, Google AdWords i Facebook Ads)
* Content Marketing i PR
* SEO
* Opieka nad landingami szkoleń
* pozyskiwanie autorów i tekstów
* redakcja merytoryczna i językowa
* tworzenie autorskich tekstów
- Promocja szkoleń online marketingowych SearchMarketingWeek
* Opracowywanie strategii marketingowych i przygotowywanie harmonogramu promocji
* Social Media Marketing
* E-mail Marketing
* Nadzór nad skutecznością akcji promocyjnych (statystyki: Google Analytics, Google AdWords i Facebook Ads)
* Content Marketing i PR
* SEO
* Opieka nad landingami szkoleń
Marketing Manager
- Opracowywanie strategii marketingowych dla wszystkich konferencji organizowanych przez Symposion
- Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych kontaktów biznesowych
- Koordynacja działań z zakresu PR oraz prac graficznych
- Implementacja i interpretacja statystyk Google Analytics;
- Tworzenie i analiza raportów dot. skuteczności kampanii promocyjnych
- Tworzenie koncepcji kreatywnych materiałów reklamowych (bannery, mailingi html, ulotki, foldery, katalogi)
- Optymalizacja wysyłek e-mail w zależności od wyników open rate, CTR, konwersji
- Nadzór nad kampaniami linków sponsorowanych Google AdWords
- Rozwój strony firmowej
- Odpowiedzialność za wizerunek firmy oraz stoisko firmowe na konferencjach
- Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych kontaktów biznesowych
- Koordynacja działań z zakresu PR oraz prac graficznych
- Implementacja i interpretacja statystyk Google Analytics;
- Tworzenie i analiza raportów dot. skuteczności kampanii promocyjnych
- Tworzenie koncepcji kreatywnych materiałów reklamowych (bannery, mailingi html, ulotki, foldery, katalogi)
- Optymalizacja wysyłek e-mail w zależności od wyników open rate, CTR, konwersji
- Nadzór nad kampaniami linków sponsorowanych Google AdWords
- Rozwój strony firmowej
- Odpowiedzialność za wizerunek firmy oraz stoisko firmowe na konferencjach
Specjalistka ds. Marketingu i PR
- planowanie i koordynacja kampanii promocyjnych konferencji medycznych i edukacyjnych, z wykorzystaniem wszystkich kanałów Wydawnictwa (mailingi, telemarketing, materiały drukowane)
- nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów barterowych
- prowadzenie reaserchu medialnego
- tworzenie koncepcji kreatywnych materiałów reklamowych (bannery, mailingi html, ulotki, foldery, katalogi)
- prowadzenie działań związanych z promocją PR
- promocja produktów wydawnictwa w zakresie social media
- interpretacja statystyk Google Analytics;
- udział w optymalizacji wysyłek e-mail prowadzonych przez Wydawnictwo w zależności od wyników open rate, CTR, konwersji
- nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów barterowych
- prowadzenie reaserchu medialnego
- tworzenie koncepcji kreatywnych materiałów reklamowych (bannery, mailingi html, ulotki, foldery, katalogi)
- prowadzenie działań związanych z promocją PR
- promocja produktów wydawnictwa w zakresie social media
- interpretacja statystyk Google Analytics;
- udział w optymalizacji wysyłek e-mail prowadzonych przez Wydawnictwo w zależności od wyników open rate, CTR, konwersji
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Organizacje
Stowarzyszenie ,,Inicjatywa Kulturalna Pro Arte” – Wiceprezes Stowarzyszenia (Grudzień 2010 - Grudzień 2013)
Inne
Nagrody i wyróżnienia:
Wyróżnienie w XIX Ogólnopolskim Konkursie Prac Magisterskich im. J. J. Lipskiego
czerwiec 2014
Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za osiągnięcia w nauce na rok akademicki 2011/2012
Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego
październik 2011
I nagroda w II (XXXVII) Instytutowym Konkursie na Najlepszy Referat Studencki i Najlepszą Pracę Licencjacką
Dyrekcja Instytutu Filologii Polskiej UAM
październik 2011
Nagroda Dziekana Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej za wysokie wyniki w nauce (czerwiec 2013, Absolutorium)
DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNA 2010-2012 M.in. Nowe Sytuacje Malta Festival 2011, 3.-5. Międzynarodowy Festiwal Twórczości Kobiet No Women No Art (2010-2012) – Organizacja i koordynacja historycznych wycieczek po Poznaniu, których tematyka dotyczy twórczości i życia kobiet w dawnych wiekach (większość wycieczek dotyczyła twórczości literackiej i nosiła tytuł Szlakiem Wielkopolskich Pisarek).
Wyróżnienie w XIX Ogólnopolskim Konkursie Prac Magisterskich im. J. J. Lipskiego
czerwiec 2014
Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za osiągnięcia w nauce na rok akademicki 2011/2012
Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego
październik 2011
I nagroda w II (XXXVII) Instytutowym Konkursie na Najlepszy Referat Studencki i Najlepszą Pracę Licencjacką
Dyrekcja Instytutu Filologii Polskiej UAM
październik 2011
Nagroda Dziekana Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej za wysokie wyniki w nauce (czerwiec 2013, Absolutorium)
DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNA 2010-2012 M.in. Nowe Sytuacje Malta Festival 2011, 3.-5. Międzynarodowy Festiwal Twórczości Kobiet No Women No Art (2010-2012) – Organizacja i koordynacja historycznych wycieczek po Poznaniu, których tematyka dotyczy twórczości i życia kobiet w dawnych wiekach (większość wycieczek dotyczyła twórczości literackiej i nosiła tytuł Szlakiem Wielkopolskich Pisarek).
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Dotacje dla Stowarzyszeń i Fundacji inna pomoc dla NGO
Grupa dla osób i instytucji wspierających Organizacje Pozarządowe oraz dla Fundacji i Stowarzyszeń, które szukają partnerów z innych sektorów.
eBooks
Grupa dla sympatyków książek w wersji elektronicznej. Polecamy sobie ciekawe książki, dodajemy recenzje, linkujemy. Linki i tematy nie dotyczące książek będą usuwane.
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Newslettery i email marketing
Analizy, raporty, case studies, narzędzia. Wszystko o e-mail marketingu.
PR-omocja szkoleń
Ta grupa to 'tablica ogłoszeń' tematów bardzo szeroko pojętych - około szkoleniowych.
Proszę pisać ogłoszenia zgodnie ze wzorem:
[Miasto/Polska][Data][Krótki temat][Grupa docelowa]
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR