Katarzyna Granops-Szkoda

CEO sprawny.marketing
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Content Marketing E-commerce Redagowanie Facebook Marketing Google Adwords Google Analytics Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Marketing internetowy marketing produktu Public Relations Redaction Social Media Marketing Facebook ads Redakcja Prawo jazdy kat B Facebook - menedżer reklam Analiza rynku i konkurencji Analiza marketingowa

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
CEO
sprawny.marketing
- Formułowaniu długofalowej strategii rozwoju oraz programów długookresowych w obszarze zarządzania sprzedażą, cyklem życia produktów i marketingiem
- Kreowanie nowych produktów należących do MaxROY.com
- Nadzór nad marketingiem i promocją produktów spółki (w tym czasopismo i portal Sprawny.Marketing oraz konferencja I <3 Marketing)
- Nadzór nad wynikami finansowymi spółki
- Budżetowanie i przygotowywanie planów finansowych miesięcznych oraz kwartalnych
- Wyznaczanie celów strategicznych
Logo
Content&Event Marketing Manager
sprawny.marketing
- Redakcja serwisu SprawnyMarketing.pl
* pozyskiwanie autorów i tekstów
* redakcja merytoryczna i językowa
* tworzenie autorskich tekstów

- Promocja szkoleń online marketingowych SearchMarketingWeek
* Opracowywanie strategii marketingowych i przygotowywanie harmonogramu promocji
* Social Media Marketing
* E-mail Marketing
* Nadzór nad skutecznością akcji promocyjnych (statystyki: Google Analytics, Google AdWords i Facebook Ads)
* Content Marketing i PR
* SEO
* Opieka nad landingami szkoleń
Symposion
Marketing Manager
- Opracowywanie strategii marketingowych dla wszystkich konferencji organizowanych przez Symposion
- Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych kontaktów biznesowych
- Koordynacja działań z zakresu PR oraz prac graficznych
- Implementacja i interpretacja statystyk Google Analytics;
- Tworzenie i analiza raportów dot. skuteczności kampanii promocyjnych
- Tworzenie koncepcji kreatywnych materiałów reklamowych (bannery, mailingi html, ulotki, foldery, katalogi)
- Optymalizacja wysyłek e-mail w zależności od wyników open rate, CTR, konwersji
- Nadzór nad kampaniami linków sponsorowanych Google AdWords
- Rozwój strony firmowej
- Odpowiedzialność za wizerunek firmy oraz stoisko firmowe na konferencjach
Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o.
Specjalistka ds. Marketingu i PR
- planowanie i koordynacja kampanii promocyjnych konferencji medycznych i edukacyjnych, z wykorzystaniem wszystkich kanałów Wydawnictwa (mailingi, telemarketing, materiały drukowane)
- nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów barterowych
- prowadzenie reaserchu medialnego
- tworzenie koncepcji kreatywnych materiałów reklamowych (bannery, mailingi html, ulotki, foldery, katalogi)
- prowadzenie działań związanych z promocją PR
- promocja produktów wydawnictwa w zakresie social media
- interpretacja statystyk Google Analytics;
- udział w optymalizacji wysyłek e-mail prowadzonych przez Wydawnictwo w zależności od wyników open rate, CTR, konwersji
Wydawnictwo Replika
Redaktorka, korektorka
Redaktorka (samodzielna redakcja książek ,Rozkoszne 2", ,,Przepis na łapanie motyli" oraz ,,Grzechy Joanny"), korektorka (książki ,,SMS Wolf" oraz ,,Zmajstrujmy coś, tato!") oraz jurorka konkursów Świat kobiety oraz Rozkoszne 2
Logo
Redaktorka
Serwis kulturalno-literacki ,,Pro Arte” http://proarte.net.pl/

Edukacja

Logo
Innowacyjny e-marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
filologia polska, opcja studiów: literaturoznawcza, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
filologia polska, specjalizacje: wydawnicza, artystyczno-literacka, licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Organizacje

Stowarzyszenie ,,Inicjatywa Kulturalna Pro Arte” – Wiceprezes Stowarzyszenia (Grudzień 2010 - Grudzień 2013)

Inne

Nagrody i wyróżnienia:

Wyróżnienie w XIX Ogólnopolskim Konkursie Prac Magisterskich im. J. J. Lipskiego
czerwiec 2014

Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za osiągnięcia w nauce na rok akademicki 2011/2012
Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego
październik 2011

I nagroda w II (XXXVII) Instytutowym Konkursie na Najlepszy Referat Studencki i Najlepszą Pracę Licencjacką
Dyrekcja Instytutu Filologii Polskiej UAM
październik 2011

Nagroda Dziekana Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej za wysokie wyniki w nauce (czerwiec 2013, Absolutorium)

DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNA 2010-2012 M.in. Nowe Sytuacje Malta Festival 2011, 3.-5. Międzynarodowy Festiwal Twórczości Kobiet No Women No Art (2010-2012) – Organizacja i koordynacja historycznych wycieczek po Poznaniu, których tematyka dotyczy twórczości i życia kobiet w dawnych wiekach (większość wycieczek dotyczyła twórczości literackiej i nosiła tytuł Szlakiem Wielkopolskich Pisarek).

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Bez kartek
Bez kartek
grupa dla wszystkich zainteresowanych książkami elektronicznymi
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dotacje dla Stowarzyszeń i Fundacji inna pomoc dla NGO
Dotacje dla Stowarzyszeń i Fundacji inna pomoc dla NGO
Grupa dla osób i instytucji wspierających Organizacje Pozarządowe oraz dla Fundacji i Stowarzyszeń, które szukają partnerów z innych sektorów.
eBooks
eBooks
Grupa dla sympatyków książek w wersji elektronicznej. Polecamy sobie ciekawe książki, dodajemy recenzje, linkujemy. Linki i tematy nie dotyczące książek będą usuwane.
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Newslettery i email marketing
Newslettery i email marketing
Analizy, raporty, case studies, narzędzia. Wszystko o e-mail marketingu.
PR
PR
Grupa Public Relations
PR-omocja szkoleń
PR-omocja szkoleń
Ta grupa to 'tablica ogłoszeń' tematów bardzo szeroko pojętych - około szkoleniowych. Proszę pisać ogłoszenia zgodnie ze wzorem: [Miasto/Polska][Data][Krótki temat][Grupa docelowa]
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR