Katarzyna Godleś

Katarzyna Godleś

Product Manager Kerastase, L'Oreal Polska

Języki

angielski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

L'Oreal Polska
Product Manager Kerastase
• Opracowanie i realizacja długo i krótkoterminowych planów marketingowych (portfolio produktowe, aktywności sell-in i sell-out, inicjatywy motywacyjne i szkoleniowe dla klientów)
• Prognozowanie sprzedaży dla całego portfolio produktowego (140 produktów)
• Przygotowanie i prowadzenie budżetu marki
• Współpraca z agencjami BTL (materiały informacyjne dla działu sprzedaży, materiały POS, wysyłki kreatywne)
• Prezentacje inicjatyw marketingowych dla działu handlowego
• Regularne raporty i rekomendacje w oparciu o analizę danych rynkowych i badań konsumenckich
• Współpraca z działem kontrolingu, sprzedaży, logistyki oraz edukacji
• Zarządzanie rozwojem stażysty
L'Oreal Polska
Konsultant Handlowy, Dział Produktów Profesjonalnych, L’Oreal Polska
• Odpowiedzialność za realizacje celów sprzedażowych marki L’Oreal Professionel
• Utrzymywanie profesjonalnych kontaktów i dbanie o relacje z kluczowymi klientami
• Rozwijanie potencjału obecnych klientów oraz poszerzanie dystrybucji poprzez zdobywanie nowych
• Negocjowanie warunków finansowych współpracy z klientami
• Wdrażanie akcji promocyjnych i lojalnościowych
• Regularne raportowanie realizacji planów oraz prognoz sprzedażowych
• Budowanie pozytywnego wizerunku i kształtowanie świadomości marki
L'Oreal Polska
Przedstawiciel Handlowy, Dział Produktów Szerokiej Dystrybucji, L’Oreal Polska
• Realizacja planu sprzedażowego dla marek Garnier, L’Oreal Paris i Maybelline w kanale drogeryjnym (drogerie sieciowe i tradycyjne)
• Egzekwowanie i utrzymywanie standardów merchandisingowych w punkcie sprzedaży
• Bliska współpraca z działem obsługi klienta przy realizowaniu zamówień oraz pro-aktywne rozwiązywanie bieżących problemów
• Utrzymywanie profesjonalnych kontaktów z klientami
L'Oreal Polska
Stażysta marketingu Garnier, Dział Produktów Szerokiej Dystrybucji, L’Oreal Polska
• Opracowanie oraz wdrożenie projektu marketingowego dla linii Garnier Czysta Skóra
* Współpraca z agencją BTL przy opracowaniu koncepcji kreatywnej (Garnier Czysta Przyjaźń)
* Przygotowanie komunikacji online poprzez portal mojageneracja.pl i gadu-gadu
* Przygotowanie konkursu konsumenckiego (mechanizm, regulamin, nagrody)
* Przygotowanie zestawów promocyjnych dla poszczególnych kanałów dystrybucji (11 zestawów)
* Bliska współpraca z działem sprzedaży, logistyki oraz controllingu

• Prace asystenckie przy wdrażaniu projektów marketingowych dla marki Garnier (kontakty z domem mediowym, materiały POS, prezentacje sprzedażowe)
• Analizowanie badań rynkowych i danych sprzedażowych

Edukacja

Logo
program wymiany CEMS, magisterskie
ESADE Business School (Hiszpania)
Logo
Zarządzanie Komunikacją Marketingową, magisterskie
Copenhagen Business School (Dania)
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

- zainteresowania kulinarne
- języki i kultury obce