Umiejętności
Prawo jazdy kat B
• Umiejętność wdrażania i zarządzania projektami,
• Umiejętność planowania i analizowania kosztów,
• Umiejętność tworzenia i wdrażania instrukcji i regulaminów,
• Znajomość procesów i umiejętność tworzenia raportów,
• Zarządzanie bazami danych,
• Znajomość systemów monitorowania pojazdów i obsługi flot,
• Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office w tym również Access, Excel, Power Point oraz przeglądarek internetowych,
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sekcji Analiz i Rozliczeń,
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej
Zarządzanie zespołem specjalistów. Dostarczanie danych niezbędnych do analizy rentowności sprzedaży, udział w wykonywaniu kalkulacji dotyczących oceny rentowności. Sporządzanie analiz i raportów na wewnętrzne potrzeby firmy. Ścisła współpraca z działem księgowości i controllingu w zakresie zapewniania poprawności danych. Tworzenie procedur organizacyjnych, dokumentacji i instrukcji, opracowywanie pism do urzędów. Wdrażanie projektów mających na celu optymalizowanie kosztów i usprawnienie organizacji. Wsparcie rozwoju i rozbudowa obecnych narzędzi analitycznych w firmie, administracja systemem informatycznym do zarządzania transportem oraz systemem służącym do monitoringu floty. Sporządzanie i przekazywanie danych do Działu Spraw Pracowniczych stanowiących podstawę do naliczania wynagrodzeń, współpraca z Działem Spraw Pracowniczych i Działem Przewozów w zakresie przyjmowania, zwalniania i szkolenia kierowców.
Specjalista w Sekcji Rozliczeń
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej
Tworzenie raportów na potrzeby działów wewnętrznych z zakresu zużycia paliwa w Przedsiębiorstwie (rozliczenia stacji własnej jak i obcej), eksploatacji taboru, realizacji zadań przewozowych dla Dyrektora Naczelnego, Technicznego, Operacyjnego. Administracja i nadzór nad prawidłową eksploatacją pojazdów. Współpraca z Działem Kontrolingu, Marketingu, Działem Przewozów. Sporządzanie cyklicznych raportów. Przygotowywanie danych dla Działu Spraw Pracowniczych.
Pracownik Operacyjny w Dziale Zamówień i Windykacji w Pionie Operacyjnym
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka Sp. Z o.o / Customeritum Centrum Obsługi Klienta i Logistyki Sp. z o.
Generowanie zamówień klientów, monitorowanie płatności klientów, współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną w zakresie spraw windykacyjnych. Sporządzanie cyklicznych przeglądów należności, analiz i raportów. Optymalizacja ryzyka sprzedaży. Analiza dokumentów prawnych i finansowych oraz dbanie o ich prawidłowy obieg. Tworzenie procedur dotyczących działań windykacyjnych, wzorów pism oraz monitów. Przygotowanie dokumentów do sądu i windykacji zewnętrznej.
Specjalista
Bieżące przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji klientów. Testowanie i wdrażanie bazy danych. Administracja biura.
Edukacja
Zainteresowania
Sporty rowerowe, motoryzacja, karting.
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.