Doświadczenie zawodowe
Online Marketing & Business Development Manager Poland and United Kingdom
Mediastay
-Managing Mediastay strategy on Polish and the UK market.
-Business development in Poland and in the UK market.
-Cooperation with affiliate platforms and direct (online and offline) clients.
-Coordination of international partnerships and projects on the European markets
- Advertising on Mediastay websites.
- Monthly checks of campaign's invoicing status.
- In charge of client support and logistics operations.
-Business development in Poland and in the UK market.
-Cooperation with affiliate platforms and direct (online and offline) clients.
-Coordination of international partnerships and projects on the European markets
- Advertising on Mediastay websites.
- Monthly checks of campaign's invoicing status.
- In charge of client support and logistics operations.
Online Marketing&Direct Online Marketing
- Coordination of Onsite and Direct advertising projects.
- Launch of eBay campaigns on the Polish market (including SEM campaigns).
- Advertising on eBay
- Cooperation at the International level on development and marketing projects (eBay Auto).
- Creation of weekly and monthly dashboards to evaluate county’s activity.
- Effective use of the relevant reporting tools (ex. Triton, Direct Track, internal tools).
- Launch of eBay campaigns on the Polish market (including SEM campaigns).
- Advertising on eBay
- Cooperation at the International level on development and marketing projects (eBay Auto).
- Creation of weekly and monthly dashboards to evaluate county’s activity.
- Effective use of the relevant reporting tools (ex. Triton, Direct Track, internal tools).
Commercial Airtime Planner
- Planning and booking of all advertising campaigns on Pan European and Polish channels.
- Cooperation at on the international level on advertising campaigns.
- Detailed planning of daily commercial schedule.
- Liaise with relevant channels for approvals where necessary.
- Managing a project's timeline.
- Effective use of the relevant reporting tools.
- Monthly checks of campaign's invoicing status
- Cooperation at on the international level on advertising campaigns.
- Detailed planning of daily commercial schedule.
- Liaise with relevant channels for approvals where necessary.
- Managing a project's timeline.
- Effective use of the relevant reporting tools.
- Monthly checks of campaign's invoicing status
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Handel elektroniczny
Dla wszystkich robiących zakupy w Internecie i tych, którzy chcą rozpocząć sprzedaż elektroniczną.
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Performance Marketing
Grupa dla osób zainteresowanych tematem kampanii reklamowych w Internecie, rozliczanych wyłącznie za efekty.
Performance Marketing Experts
Grupa dla ekspertów i liderów rynku reklamy internetowej. Omawiane są nowe trendy, efektywne rozwiązania reklamy internetowej, innowacyjne technologie, konferencje i spotkania branżowe.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.