Katarzyna Byrka

Doradca Klienta
Wałbrzych, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office Profesjonalne podejście Prawo jazdy kat B Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Skrupulatność i dokładność w działaniu

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
Doradca klienta
profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej Klientów, pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami, dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
zarządzanie przypisanym portfelem Klientów.
Bank DnB NORD Polska SA
Opiekun klienta
Bezpośrednia obsługa Klienta sprzedaż produktów bankowych, budowanie relacji z Klientem.
(fuzja do Getin Bank)
Sklep Firmowy Plus
Doradca klienta
bezpośrednia obsługa Klienta, sprzedaż usług telekomunikacyjnych
Grupa Eurocash
kasjer-fakturzystka
bezpośrednia obsługa Klienta, fakturowanie
Legato Sp. z o.o.
Konsultant ds. sprzedaży
bezpośrednia obsługa Klienta, sprzedaż usług telekomunikacyjnych
Logo
Recepcjonistka
Expo-Service Sp.zo.o.
wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą klienta, przyjmowanie reklamacji, przedłużanie umów,
Logo
telemarketing
Expo-service Sp.zo.o.
pozyskiwanie nowych Klientów, zwiększanie sprzedaży w firmie

Edukacja

Logo
Administracja publiczna i gospodarcza, politologia, licencjackie
Wyższa Szkoła Stosunków Międzynarodowych i Komunikacji Społecznej w Chełmie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia