Umiejętności
Microsoft Office
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Szkolenia pracowników
Prawo jazdy kat B
umiejętność szybkiego uczenia się
praca w zespole
komunikatywność
Nadzór nad pracownikami
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Szkolenia sprzedażowe
tworzenie systemów motywacyjnych
Umiejętności sprzedaży
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Coaching sprzedażowy
układanie grafików
umiejętność pracy pod presją czas
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Lider Grupy Contact Center
- codzienna pomoc podległemu zespołowi w obsłudze Klienta
- zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi Klienta poprzez ocena jakościowa rozmów podległego zespołu
- Delegowanie i egzekwowanie realizacji powierzonych zadań
- prowadzenie warsztatów sprzedażowych, obsługi systemowej oraz merytorycznej z zakresu płatności oraz technicznej diagnozy problemów zgłaszanych przez Abonentów
- tworzenie Standardu Obsługi Klienta oraz skryptów rozmów sprzedażowych
- organizowanie konkursów motywacyjnych
- realizacja projektów zleconych przez przełożonego
- uczestnictwo w rekrutacji
- tworzenie systemów motywacyjnych
- zarządzanie infolinią aby zniwelować czas oczekiwania na połączenie
- zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi Klienta poprzez ocena jakościowa rozmów podległego zespołu
- Delegowanie i egzekwowanie realizacji powierzonych zadań
- prowadzenie warsztatów sprzedażowych, obsługi systemowej oraz merytorycznej z zakresu płatności oraz technicznej diagnozy problemów zgłaszanych przez Abonentów
- tworzenie Standardu Obsługi Klienta oraz skryptów rozmów sprzedażowych
- organizowanie konkursów motywacyjnych
- realizacja projektów zleconych przez przełożonego
- uczestnictwo w rekrutacji
- tworzenie systemów motywacyjnych
- zarządzanie infolinią aby zniwelować czas oczekiwania na połączenie
Koordynator
P.H Lambii S.A
- samodzielne zarządzanie pracą wykonywaną przez pracowników oddziale Call Center
- tworzenie oraz wdrażanie skryptów rozmowy z Klientem
- przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z zakresu skutecznej komunikacji
- ocena jakościowa prowadzonych rozmów przez zespół
- udzielanie feedbacku oraz doszkoleń
- organizowanie konkursów motywacyjnych
- rozliczanie miesięcznych premii pracowników
- raportowanie i analiza wyników działu
- rekrutacja oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych pracowników
- tworzenie oraz wdrażanie skryptów rozmowy z Klientem
- przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z zakresu skutecznej komunikacji
- ocena jakościowa prowadzonych rozmów przez zespół
- udzielanie feedbacku oraz doszkoleń
- organizowanie konkursów motywacyjnych
- rozliczanie miesięcznych premii pracowników
- raportowanie i analiza wyników działu
- rekrutacja oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych pracowników
Szkolenia i kursy
Nowe metody pozyskiwania Klientów
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
psychologia, techniki perswazji, podróże, aktywność fizyczna, film
Grupy
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Controlling
grupa poswiecona tematyce controllingu biznesowego, finansowego. Mozna dowiedzec sie o nowych trendach w controllingu, wymieniac doswiadczenia. Serdecznie zapraszam!