Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Strategia marketingowa
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
rosyjski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik biura
Extruckt sp. z o.o.
- koordynacja pracy biura,
- sporządzanie raportów finansowych
- kontakty z urzędami i kontrahentami
- obsługa programu księgowego i przygotowanie dokumentacji księgowej
- bieżąca współpraca z biurami rachunkowymi
- prowadzenie dokumentacji kadrowej biura
- zatrudnianie pracowników spoza UE
- nadzorowanie realizacji umów leasingowych
- sporządzanie raportów finansowych
- kontakty z urzędami i kontrahentami
- obsługa programu księgowego i przygotowanie dokumentacji księgowej
- bieżąca współpraca z biurami rachunkowymi
- prowadzenie dokumentacji kadrowej biura
- zatrudnianie pracowników spoza UE
- nadzorowanie realizacji umów leasingowych
Doradca ubezpieczeniowy
- pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych;
- przeprowadzanie analiz potrzeb danego klienta;
- negocjacje i prowadzenie procesu sprzedażowego;
- obsługa posprzedażowa klienta;
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń produktowych.
- przeprowadzanie analiz potrzeb danego klienta;
- negocjacje i prowadzenie procesu sprzedażowego;
- obsługa posprzedażowa klienta;
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń produktowych.
wystawiono
Katarzyna dała się poznać jako osoba rzetelna, konkretna, sympatyczna. Poważnie traktuje swoje obowiązki i wciąż dąży do pogłębiania swojej wiedzy i umiejętności.
Specjalista ds. marketingu
"KOMINWENT" 08290 Gostomiel, ul. Leninia 70, UKRAINA
- organizacja udziału firmy w Międzynarodowych Targach Budownictwa w roku 2006 w Kijowie,
- zorganizowanie reklam w czasopismach branżowych,
- tworzenie bazy danych klientów,
- zmiana logo firmy,
- opracowanie planu niezbędnych działań mających wzmocnić markę firmy,
- opracowanie planu stworzenia sieci sprzedażowej produktów firmy w całej Ukrainie,
- zorganizowanie reklam w czasopismach branżowych,
- tworzenie bazy danych klientów,
- zmiana logo firmy,
- opracowanie planu niezbędnych działań mających wzmocnić markę firmy,
- opracowanie planu stworzenia sieci sprzedażowej produktów firmy w całej Ukrainie,
Customer Relations Specialist
- realizacja zamówień hurtowni i aptek szpitalnych – przyjmowanie, uzgadnianie, fakturowanie,
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji,
- wystawianie faktur korygujących i ich „windykacja”,
- przygotowywanie i dystrybucja ofert sprzedażowych firmy,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
- przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji,
- utrzymywanie kontaktów z klientami,
- organizowanie spotkań szkoleniowo-lojalnościowych,
- prowadzenie spraw organizacyjnych działu – zaopatrzenie, przepływ dokumentów itd.,
- współpraca z innymi działami spokrewnionymi: księgowością, logistyką, marketingiem, siecią przedstawicieli,
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji,
- wystawianie faktur korygujących i ich „windykacja”,
- przygotowywanie i dystrybucja ofert sprzedażowych firmy,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej,
- przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji,
- utrzymywanie kontaktów z klientami,
- organizowanie spotkań szkoleniowo-lojalnościowych,
- prowadzenie spraw organizacyjnych działu – zaopatrzenie, przepływ dokumentów itd.,
- współpraca z innymi działami spokrewnionymi: księgowością, logistyką, marketingiem, siecią przedstawicieli,
Asystentka Prezesa w filii Warszawa
Computer Communication Systems Sp. z o. o. Wrocław/Warszawa
-prowadzenie kasy filii – prowadzenie raportów kasowych,
-organizowanie podróży służbowych konsultantów – bilety, hotele, itd.,
-prowadzenie kalendarza prezesa,
-organizowanie spotkań z klientami i gośćmi,
-prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji biurowej,
-dbanie o sprawy zaopatrzeniowe,
-organizowanie podróży służbowych konsultantów – bilety, hotele, itd.,
-prowadzenie kalendarza prezesa,
-organizowanie spotkań z klientami i gośćmi,
-prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji biurowej,
-dbanie o sprawy zaopatrzeniowe,
Szkolenia i kursy
2018 Luty/ Kwiecień - Akademia Kompetencji Menedżerskich w zakresie utrzymania aktywności zawodowej osób 50+ - projekt „STAY”, Uniwersytet Łódzki;
2016 - Business Influence Communication;
2013 - Metaprogramy - metody skutecznej komunikacji.
2011 - Akademia Psychologii Przywództwa przy Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej – udział w wykładach jako wolny słuchacz;
2010 - Szkolenie: VAT 2010, organizator: Centrum Treningu Biznesowego, Warszawa
2010 - Szkolenie: Rachunkowość, organizator: Expert Organizacja Szkoleń Maciej Mrozek, w ramach dofinansowań z UE, Warszawa
2010 - Szkolenie: Naliczanie wynagrodzeń - warsztaty,prelegent: Monika Cieślak, organizator: Hensen Polska, Warszawa
2009 - Kurs: Kadry Płace ZUS z "Płatnikiem", organizator: Centrum Doskonalenia Zawodowego "CEDOZ", Warszawa
2009 - Kurs: “Rachunkowość, od podstaw do samodzielnego księgowego bilansisty”, organizator: INFOR Training Sp. z o. o., Warszawa
1998 - 2000: Lotus Notes Basic, Excel 97 i MS Word 97 zaawansowany, MS Power Point 97 – praca z pakietem prezentacyjnym, MS Access – użytkowanie baz danych,
1999 - 2001: Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta, Sztuka negocjacji w biznesie – dr R. Rządca, Sztuka Skutecznej Prezentacji
1999, 2000, 2001, 2002:„Jak zdobyć kontrakt na gruncie ustawy o zamówieniach publicznych” i pokrewne (zmiany i aktualizacje)
1998 - 1999: Trening – Asertywność, Trening – Integracja zespołu
1997: Sekretarka – Asystentka
2016 - Business Influence Communication;
2013 - Metaprogramy - metody skutecznej komunikacji.
2011 - Akademia Psychologii Przywództwa przy Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej – udział w wykładach jako wolny słuchacz;
2010 - Szkolenie: VAT 2010, organizator: Centrum Treningu Biznesowego, Warszawa
2010 - Szkolenie: Rachunkowość, organizator: Expert Organizacja Szkoleń Maciej Mrozek, w ramach dofinansowań z UE, Warszawa
2010 - Szkolenie: Naliczanie wynagrodzeń - warsztaty,prelegent: Monika Cieślak, organizator: Hensen Polska, Warszawa
2009 - Kurs: Kadry Płace ZUS z "Płatnikiem", organizator: Centrum Doskonalenia Zawodowego "CEDOZ", Warszawa
2009 - Kurs: “Rachunkowość, od podstaw do samodzielnego księgowego bilansisty”, organizator: INFOR Training Sp. z o. o., Warszawa
1998 - 2000: Lotus Notes Basic, Excel 97 i MS Word 97 zaawansowany, MS Power Point 97 – praca z pakietem prezentacyjnym, MS Access – użytkowanie baz danych,
1999 - 2001: Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta, Sztuka negocjacji w biznesie – dr R. Rządca, Sztuka Skutecznej Prezentacji
1999, 2000, 2001, 2002:„Jak zdobyć kontrakt na gruncie ustawy o zamówieniach publicznych” i pokrewne (zmiany i aktualizacje)
1998 - 1999: Trening – Asertywność, Trening – Integracja zespołu
1997: Sekretarka – Asystentka
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Inne
Organizacje
10.2011- 3.2012: wice prezes grupy BNI STARS
2008: Współpraca z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Przedsiębiorców na Ukrainie
01034 Kijów, ul. Rejtarska 9 lok 1,
korekta tłumaczeń na język polski dokumentów MSPPU (np. Statut), udział w tworzeniu nowego wizerunku MSPPU i w wydarzeniach organizowanych przez MSPPU,
2007: Udział w dorocznym bazarze dobroczynnym, organizowanym przez International Women’s Club of Kyiv, w ramach Ambasady RP w Kijowie
pomoc przy organizacji – pozyskiwanie produktów do sprzedaży oraz osobisty udział w samym bazarze,
2008: Współpraca z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Przedsiębiorców na Ukrainie
01034 Kijów, ul. Rejtarska 9 lok 1,
korekta tłumaczeń na język polski dokumentów MSPPU (np. Statut), udział w tworzeniu nowego wizerunku MSPPU i w wydarzeniach organizowanych przez MSPPU,
2007: Udział w dorocznym bazarze dobroczynnym, organizowanym przez International Women’s Club of Kyiv, w ramach Ambasady RP w Kijowie
pomoc przy organizacji – pozyskiwanie produktów do sprzedaży oraz osobisty udział w samym bazarze,
Inne
Czynne prawo jazdy kategorii B;
Świetna znajomość komputera: MS Office itp.;
Znajomość i umiejętność pracy w programach: Kaper, Fakir, Gang, Płatnik;
Wiceprezes grupy BNI STARS, BNI POLSKA: 2010-2011 r.
Członek zarządu wspólnoty mieszkaniowej;
Świetna znajomość komputera: MS Office itp.;
Znajomość i umiejętność pracy w programach: Kaper, Fakir, Gang, Płatnik;
Wiceprezes grupy BNI STARS, BNI POLSKA: 2010-2011 r.
Członek zarządu wspólnoty mieszkaniowej;
Grupy
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Doradcy Finansowi FIRMY
Opinie Klientów i Doradców na temat wszelkiego typu firm Doradztwa Finansowego i Banków istniejących na naszym rynku.
Droga Do Sukcesu
Co trzeba zrobić by przeżyć życie w pełni? Uczynić pierwszy krok, a potem kolejny...
Zapraszam do wspólnej drogi, podczas której razem przejdziemy od miejsca w którym jesteśmy teraz, do miejsca w k
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Miłośnicy twórczości Terrego Pratchetta
Grupa dla ludzi, którzy otarli się o książki tak oderwane od rzeczywistości, jednak tak jej bliskie:)
Office Manager
kącik ekspercki dla office managerów stworzony do wymiany doświadczeń, rekomendacji sprawdzonych firm, rozwiązań i dobrych praktyk w zarządzaniu biurem
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie