Katarzyna Barczykowska-Derbich

Dyrektor oddziału, PKO Bank Polski
Konin, wielkopolskie

Umiejętności

kreatywność Pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym Odporność na stres Samodzielność bankowość detaliczna Prawo jazdy kat B samodyscyplina praca w zespole komunikatywność inicjatywa i kreatywność w działaniu, Dbałość o szczegóły i zaangażowanie dobra organizacja pracy odpowiedzialność za powierzone zadania Utrzymywanie relacji z klientem pozyskiwanie klientów Znajomość technik sprzedaży i obsługi Klienta. pogodne usposobienie punktualność i terminowość realizacji zadań chec zdobywania nowych umiejetnosci i rozwoju ambitne i poważne podejście do wyznaczonych zadań

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Dyrektor oddziału
-zarządzanie oddziałem typu W zarówno w obszarze sprzedażowym, jak i operacyjnym
- realizacja planu sprzedaży usług i produktów bankowych i inwestycyjnych w segmencie klienta indywidualnego, a także czasami małych i średnich firm
- odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w bankowości detalicznej i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego
- szkolenia, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu doradców
-codzienne rozliczanie podległych doradców oraz coaching
-szkolenie doradców
-zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
-bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów
-kontrole wytworzonej dokumentacji
-archiwizacja dokumentów
-odpowiedzialność za bezpieczeństwo, administracje, przestrzeganie procedur
PKO Bank Polski
Doradca Klienta Zamożnego Aurum/Platinium
-zapewnienie wysokiej jakości obsługi i profesjonalnego wsparcia klientów zamożnych Bankowości Osobistej PKO Banku Polskiego
-budowanie i rozwijanie własnego portfela klientów poprzez pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie z nimi trwałych relacji oraz przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych
-negocjowanie warunków umów i transakcji z uwzględnieniem rachunku opłacalności
-zbieranie wszelkich informacji o kredytobiorcy, które mogą mieć wpływ na ocenę jego kondycji ekonomiczno-finansowej
-przeprowadzanie wstępnej oceny zdolności kredytowej
-identyfikowanie potrzeb klientów dotyczących inwestowania, oszczędzania, kredytowania, przygotowywanie indywidualnych ofert i proponowanie rozwiązań z szerokiej palety produktów Banku i Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego
-monitorowanie i odpowiedzialność za realizację indywidualnego planu sprzedażowego
-prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych
-laureat I stopnia najbardziej prestiżowego konkursu w PKO BP - "Mistrzowie Sprzedaży"
PKO Bank Polski
Doradca Klienta Indywidualnego
- sprzedaż i promocję produktów zgodnie z wyznaczonymi indywidualnymi celami,
- obsługa kasowo-transakcyjna,
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
- rozbudowywanie portfela wybranej grupy klientów,
- tworzenie strategii współpracy oraz rozwoju z klientami,
- doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez grupę Kapitałową Banku,
- identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów,
-zastępstwo na stanowisku bankowość osobista i prywatna
-aktualizacja KIBu,
-prognozy sprzedażowe,
-archiwizacja dokumentów,
-koordynator konkursów,
-poranne odprawy pracowników w zastępstwie kierownika,
-laureat konkursu MasterCard ''Oskarowe Nominacje''
Fines S.A.
Doradca klienta
-pozyskiwanie nowych klientów
-spotkania z klientami i kompletowanie dokumentacji
-pomoc w uzyskaniu produktów dostępnych w bankach
(dysponowanie wiedzą na temat oferty kilkudziesięciu banków, porównanie produktów oraz proponowanie klientowi ten, który powinien być najlepszy. W praktyce, prowadzenie klienta „za rękę” przez cały proces kredytowy. Pomaganie zebrać odpowiednią dokumentację, przypominanie o terminach, wypełnianie z klientem wymaganych dokumentów)

Projekty

Rozwiń w sobie Olbrzyma - Filar Wzmocnienie Wyniku Zarzadczego
Zakres obowiązków
Analiza danych finansowych Oddziałów. Wskazywanie obszarów do poprawy. Pomoc w poprawie wyniku zarządczego. Wskazanie przykładowej ścieżki pracy w celu uzyskania wyższych przychodów Oddziału. Planowanie zadań w planie pracy jednostki w oparciu o odpowiednie ryzyka, które w istotny sposób zagrażają realizacji wykonania założonego planu finansowego, osiągnięcia założonego zysku.

Szkolenia i kursy

-Certyfikat Franklin University - Coaching i mentoring
-Certyfikat Franklin University - Przywództwo i delegowanie zadań
- Autoryzowany sprzedawca funduszy inwestycyjnych
- Ukończone szkolenie z pośrednictwa ubezpieczeniowego

Edukacja

Logo
Psychologia zarządzania, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Analiza finansowa, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Bezpieczeństwo wewnetrzne i miedzynarodowe, studia podyplomowe
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Zwierzęta, psychologia, zarządzanie, sztuki walki, speedway, motoryzacja, kuchnia.

Inne

Komunikatywność , dyspozycyjność, uczciwość, solidność, otwartość na doświadczenia, umiejętność pracy w grupie, stabilność emocjonalna, odporność na stres, optymizm, samodyscyplina, ambitne podejście do zadań, umiejętność zarządzania zespołem.

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni