Doświadczenie zawodowe
Doradca biznesowy klienta strategicznego
obsługa posprzedażowa klientów strategicznych; obszar B2B: branża paliwowa, rolna i wynajmu sprzętu budowlanego;
rozszerzanie współpracy z klientami o nowe obszary działalności w ramach obsługiwanych branż
negocjacje warunków umowy oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji;
dbanie o jak najlepsze relacje z najważniejszymi dla firmy klientami;
prowadzenie szkoleń merytorycznych oraz technicznych dotyczących usług świadczonych przez Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.;
udział w różnego rodzaju konferencjach oraz prestiżowych spotkaniach;
współudział w realizacji nowych projektów firmy;
raportowanie wyników pracy;
poszerzanie wiedzy w ramach organizowanych przez Krajowy Rejestr Długów szkoleń
rozszerzanie współpracy z klientami o nowe obszary działalności w ramach obsługiwanych branż
negocjacje warunków umowy oraz sporządzanie odpowiedniej dokumentacji;
dbanie o jak najlepsze relacje z najważniejszymi dla firmy klientami;
prowadzenie szkoleń merytorycznych oraz technicznych dotyczących usług świadczonych przez Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.;
udział w różnego rodzaju konferencjach oraz prestiżowych spotkaniach;
współudział w realizacji nowych projektów firmy;
raportowanie wyników pracy;
poszerzanie wiedzy w ramach organizowanych przez Krajowy Rejestr Długów szkoleń
Referent ds. logistyki
Obowiązki: obsługa logistyczna prowadzonych budów w
kooperacji z Kierownictwem budowy:
Organizacja i zaopatrzenie w sprzęt tj. dźwig, rusztowania, podnośniki itp.
Kontrola wykorzystania sprzętu pod względem czasowym,
Organizacja zaplecza budowy, zaopatrzenie budowy w kontenery socjalne, magazynowe, materiały budowlane;
Koordynowanie pracami serwisowymi na obiektach;
Kontrola terminowości wykonywanych serwisów;
Raportowanie i fakturowanie prac serwisowych;
Bieżąca korespondencja z kontrahentami dot. prac serwisowych;
kooperacji z Kierownictwem budowy:
Organizacja i zaopatrzenie w sprzęt tj. dźwig, rusztowania, podnośniki itp.
Kontrola wykorzystania sprzętu pod względem czasowym,
Organizacja zaplecza budowy, zaopatrzenie budowy w kontenery socjalne, magazynowe, materiały budowlane;
Koordynowanie pracami serwisowymi na obiektach;
Kontrola terminowości wykonywanych serwisów;
Raportowanie i fakturowanie prac serwisowych;
Bieżąca korespondencja z kontrahentami dot. prac serwisowych;
Sekretarka
Obowiązki:
prowadzenie sekretariatu, organizacja pracy biurowej.
Kontakty telefoniczne i listowe z kontrahentami;
Ewidencja i wysyłka korespondencji;
Segregowanie i archiwizowanie dokumentów;
Marketing;
Dbanie o płynny przepływ informacji, korespondencji listowej, elektronicznej;
prowadzenie sekretariatu, organizacja pracy biurowej.
Kontakty telefoniczne i listowe z kontrahentami;
Ewidencja i wysyłka korespondencji;
Segregowanie i archiwizowanie dokumentów;
Marketing;
Dbanie o płynny przepływ informacji, korespondencji listowej, elektronicznej;
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne