Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Promocji i Reklamy
Praca dla Stolbud Włoszczowa S.A. w zakresie obsługi reklamowej i marketingowej
- udział w budowaniu strategii marketingowej firmy i zarządzanie budżetem
- kreowanie nowego wizerunku firmy poprzez m. in. przygotowanie i wdrożenie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych firmy w mediach,
- stały kontakt z kontrahentami oraz przedstawicielami firmy, reagowanie na ich potrzeby i realizacja zamówień
- opracowanie nowego wyglądu ekspozycji produktów u kontrahentów,
- współpraca z domami mediowym i agencjami reklamowymi,
- przygotowywanie materiałów marketingowych: reklama produktowa, katalogi, ulotki, reklama zewnętrzna,
- organizacja szkoleń oraz imprez integracyjnych dla kontrahentów,
- współtworzenie i systematyczna aktualizacja serwisu internetowego,
- organizacja targów (Budma, Sacro Expo, Dom, Targi Psb).
- udział w budowaniu strategii marketingowej firmy i zarządzanie budżetem
- kreowanie nowego wizerunku firmy poprzez m. in. przygotowanie i wdrożenie kampanii wizerunkowych i sprzedażowych firmy w mediach,
- stały kontakt z kontrahentami oraz przedstawicielami firmy, reagowanie na ich potrzeby i realizacja zamówień
- opracowanie nowego wyglądu ekspozycji produktów u kontrahentów,
- współpraca z domami mediowym i agencjami reklamowymi,
- przygotowywanie materiałów marketingowych: reklama produktowa, katalogi, ulotki, reklama zewnętrzna,
- organizacja szkoleń oraz imprez integracyjnych dla kontrahentów,
- współtworzenie i systematyczna aktualizacja serwisu internetowego,
- organizacja targów (Budma, Sacro Expo, Dom, Targi Psb).
specjalista ds. marketingu i reklamy
- kontakt z mediami, agencjami reklamowymi,
- opieka nad stroną internetową,
- obsługa klienta indywidualnego,
- współpraca z Działem Sprzedaży,
- przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
- prowadzenie ewidencji faktur, rozliczenia akcji marketingowych i projektów, comiesięczna kontrola kosztów marketingowych
- organizacja targów budowlanych oraz festynów wraz z kontrahentami
- opieka nad stroną internetową,
- obsługa klienta indywidualnego,
- współpraca z Działem Sprzedaży,
- przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
- prowadzenie ewidencji faktur, rozliczenia akcji marketingowych i projektów, comiesięczna kontrola kosztów marketingowych
- organizacja targów budowlanych oraz festynów wraz z kontrahentami
Szkolenia i kursy
2008 Skuteczne zarządzanie marką w branży budowlanej
2007 Warsztaty Skuteczna i Efektywna Reklama
2006 Kurs Specjalista ds. Marketingu i Handlu,
2007 Warsztaty Skuteczna i Efektywna Reklama
2006 Kurs Specjalista ds. Marketingu i Handlu,
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama