Języki
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Exportu
AMW NAWROT
- systematyczną obsługę Klienta niemieckojęzycznego,
- przygotowywanie zamówień produkcyjnych, kontrola ich realizacji oraz dostaw,
- kontrolę stanów magazynowych,
- ścisła współpraca z szefem produkcji w zakresie wdrażania nowych produktów,
- monitorowanie i archiwizację dokumentacji Klienta,
- przygotowywanie zestawień i analiz sprzedaży
- przygotowywanie nowych linii produktów,
- współpracę z poszczególnymi działami wewnątrz Firmy
- przygotowywanie zamówień produkcyjnych, kontrola ich realizacji oraz dostaw,
- kontrolę stanów magazynowych,
- ścisła współpraca z szefem produkcji w zakresie wdrażania nowych produktów,
- monitorowanie i archiwizację dokumentacji Klienta,
- przygotowywanie zestawień i analiz sprzedaży
- przygotowywanie nowych linii produktów,
- współpracę z poszczególnymi działami wewnątrz Firmy
Manager ds kluczowych klientów
- Obsługa klientów z branży przemysłowej, automotiv, produkcja,przemysł ciężki
- doradztwo z zakresu doboru narzędzi,
- pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami,
- poszerzanie grupy produktowej jak i rozwój firmy na rynku polskim oraz poza nim,
- koordynacja biura oraz pracowników
- udział w targach branżowych oraz konferencjach,
- doradztwo z zakresu doboru narzędzi,
- pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami,
- poszerzanie grupy produktowej jak i rozwój firmy na rynku polskim oraz poza nim,
- koordynacja biura oraz pracowników
- udział w targach branżowych oraz konferencjach,
specjalista ds rekrutacji
German Polish Job Center
- rekrutacja na rynku lokalnym (województwo śląskie, opolskie i małopolskie) pracowników zainteresowanych pracą w Niemczech lub Austrii
- współpraca z lokalnymi PUP, media, portale społecznościowe, gazety ( publikacja ofert pracy), lokalne media, agencje reklamowe, drukarnie.
- pozyskiwanie nowych klientów w branży pracy tymczasowej i budowanie z nimi trwałych relacji biznesowy
- rekrutacja i zatrudnianie pracowników tymczasowych dla pozyskanych klientów
- realizowanie zamówień oraz bieżąca osobista obsługa klientów,
- koordynowanie zatrudnionych pracowników
- analiza konkurencji i śledzenie trendów rynkowych na wyznaczonym obszarze
- koordynacja biura
- współpraca z lokalnymi PUP, media, portale społecznościowe, gazety ( publikacja ofert pracy), lokalne media, agencje reklamowe, drukarnie.
- pozyskiwanie nowych klientów w branży pracy tymczasowej i budowanie z nimi trwałych relacji biznesowy
- rekrutacja i zatrudnianie pracowników tymczasowych dla pozyskanych klientów
- realizowanie zamówień oraz bieżąca osobista obsługa klientów,
- koordynowanie zatrudnionych pracowników
- analiza konkurencji i śledzenie trendów rynkowych na wyznaczonym obszarze
- koordynacja biura
Product Manager
- Tworzenie działań marketingowych w wybranym obszarze działania
- Wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących
- Poszerzanie bazy dealerów oraz budowanie trwałych relacji z klientami
- Sprzedaż produktów oraz obsługa kluczowych klientów
- Pozyskiwanie oraz zawieranie umów z dostawcami, producentami branży narzędziowej w tym negocjowanie warunków współpracy.
- Kontrola nad sprzedażą oraz zaopatrzeniem produktów, stany magazynowe, inwentaryzacje
- Tworzenie analiz finansowych dla produktu
- Przewidywanie wad produktu i wypracowanie rozwiązań dla problemów
- Ponoszenie odpowiedzialności za sukcesy i porażki swoich produktów ( reklamacje)
- Nadzór nad dostawami oraz przebiegiem logistycznym
- Wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących
- Poszerzanie bazy dealerów oraz budowanie trwałych relacji z klientami
- Sprzedaż produktów oraz obsługa kluczowych klientów
- Pozyskiwanie oraz zawieranie umów z dostawcami, producentami branży narzędziowej w tym negocjowanie warunków współpracy.
- Kontrola nad sprzedażą oraz zaopatrzeniem produktów, stany magazynowe, inwentaryzacje
- Tworzenie analiz finansowych dla produktu
- Przewidywanie wad produktu i wypracowanie rozwiązań dla problemów
- Ponoszenie odpowiedzialności za sukcesy i porażki swoich produktów ( reklamacje)
- Nadzór nad dostawami oraz przebiegiem logistycznym
młodszy specjalista ds personalnych - utrata z powodu przeniesienia oddz do Warszawy
Lidner
§ Prowadzenie dokumentacji kadrowej
§ Sporządzanie umów o pracę
§ Przygotowanie i rozliczanie delegacji krajowych oraz zagranicznych
§ Nadzór nad procesami związanymi z raportowaniem czasu pracy
§ Sporządzanie sprawozdań i deklaracji oraz bieżący kontakt z urzędami ZUS, NFZ,GUS,TK, BGBau, BGHM, SokaBau, Zoolamt, Meldeamt)
§ Przydzielanie oraz kontrola związana z nadawaniem Nr/Kart Podatkowych (Finanzamt Oranienburg)
§ Udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ustawodawstwa polskiego oraz niemieckiego.
§ Odpowiedzialność za dostosowanie dokumentów prawnych do potrzeb pracodawcy w zakresie prawa pracy (wewnętrzne regulaminy oraz procedury)
§ Współpraca z podmiotem świadczącym usługi z zakresu opieki medycznej( zgłoszenie wypadku ,raporty powypadkowe, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji, wnioskowanie o zwrot kosztów leczenia)
§ Wspieranie procesu adaptacji nowych pracowników oraz koordynacja w trakcie pobytu za granicą
§ Pomoc w przygotowaniu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych ( BHP, SCC, SAFE Pass, )
§ Przygotowanie dokumentów na potrzebę delegowania pracowników ( A1, E101,)
§ Współpraca z NFZ w zakresie wydawania kart EKUZ
§ Współpraca z biurami podatkowymi w PL/DE/B
§ Uzupełnianie bazy danych, prowadzenie rejestrów
§ Tłumaczenia dokumentów, zaświadczeń, umów
§ Sporządzanie umów o pracę
§ Przygotowanie i rozliczanie delegacji krajowych oraz zagranicznych
§ Nadzór nad procesami związanymi z raportowaniem czasu pracy
§ Sporządzanie sprawozdań i deklaracji oraz bieżący kontakt z urzędami ZUS, NFZ,GUS,TK, BGBau, BGHM, SokaBau, Zoolamt, Meldeamt)
§ Przydzielanie oraz kontrola związana z nadawaniem Nr/Kart Podatkowych (Finanzamt Oranienburg)
§ Udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ustawodawstwa polskiego oraz niemieckiego.
§ Odpowiedzialność za dostosowanie dokumentów prawnych do potrzeb pracodawcy w zakresie prawa pracy (wewnętrzne regulaminy oraz procedury)
§ Współpraca z podmiotem świadczącym usługi z zakresu opieki medycznej( zgłoszenie wypadku ,raporty powypadkowe, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji, wnioskowanie o zwrot kosztów leczenia)
§ Wspieranie procesu adaptacji nowych pracowników oraz koordynacja w trakcie pobytu za granicą
§ Pomoc w przygotowaniu szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych ( BHP, SCC, SAFE Pass, )
§ Przygotowanie dokumentów na potrzebę delegowania pracowników ( A1, E101,)
§ Współpraca z NFZ w zakresie wydawania kart EKUZ
§ Współpraca z biurami podatkowymi w PL/DE/B
§ Uzupełnianie bazy danych, prowadzenie rejestrów
§ Tłumaczenia dokumentów, zaświadczeń, umów
doradca handlowy ds. współpracy z zagranicą - rynek niemiecki
-pozyskiwanie klientów niemieckojęzycznych oraz zamówień do Działu Rekrutacji
-przygotowywanie ofert handlowych dla klientów niemieckojęzycznych
-realizacja celów sprzedażowych
-prowadzenie spotkań handlowych
-przygotowywanie umów handlowych
-negocjowanie warunków współpracy
-obsługa i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
-reprezentowanie firmy wobec partnerów zewnętrznych – targi, konferencje, instytucje zagraniczne
-przygotowywanie ofert handlowych dla klientów niemieckojęzycznych
-realizacja celów sprzedażowych
-prowadzenie spotkań handlowych
-przygotowywanie umów handlowych
-negocjowanie warunków współpracy
-obsługa i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
-reprezentowanie firmy wobec partnerów zewnętrznych – targi, konferencje, instytucje zagraniczne
sp/ds sprzedaży - Zakład w upadłości
·Obsługa kluczowych klientów firmy – ( Niemcy, Austria, Czechy, Słowacja )
·Sporządzanie ofert handlowych
·Eksport , import (pełne prowadzenie spraw logistycznych)
·Planowanie, kontrola oraz raportowanie przebiegu produkcji
·Zamówienia oraz import komponentów (Polska, Hiszpania, Turcja, Chiny)
·Kontrola stanu magazynu
·Raportowanie do przełożonych w Niemczech
·Fakturowanie
·Dokumentowanie oraz archiwizacja dokumentów
·Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
·Bieżące sprawy administracyjne i biurowe
·Sporządzanie ofert handlowych
·Eksport , import (pełne prowadzenie spraw logistycznych)
·Planowanie, kontrola oraz raportowanie przebiegu produkcji
·Zamówienia oraz import komponentów (Polska, Hiszpania, Turcja, Chiny)
·Kontrola stanu magazynu
·Raportowanie do przełożonych w Niemczech
·Fakturowanie
·Dokumentowanie oraz archiwizacja dokumentów
·Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
·Bieżące sprawy administracyjne i biurowe
Szkolenia i kursy
Mars Polska & AIESEC Akademia Wiedzy PraktycznejHR
„ Rozwój Współpracowników – klucz do sukcesu”( sposoby i kierunki motywacji, tworzenie planu rozwojowego wg modelu 70/20/10, ocena pracownika.
„ Rozwój Współpracowników – klucz do sukcesu”( sposoby i kierunki motywacji, tworzenie planu rozwojowego wg modelu 70/20/10, ocena pracownika.
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Gotowanie, wędrówki górskie, kino.
Grupy
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Biegnąca z Naturą
Inspiracją do powstania tego pomysłu jest nasze osobiste pragnienie powrotu do korzeni własnej kobiecości oraz jej pełnego poczucia i wewnętrznej integracji. W konsekwencji pojawiła się idea dania tak
Biznes w Krakowie
Grupa dla osób które prowadzą bądź chcą prowadzić biznes w Krakowie i szukają kontaktów oraz informacji o ciekawych spotkaniach w naszym mieście.
Klub Kobiety
nasze sprawy, wsparcie, zabawa, nauka, "kobiety kobietom", spotkania w babskim gronie, szkolenia tylko dla kobiet, fundacja