Umiejętności
Umiejętności analityczne
Umiejętności komunikacyjne
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Marketing internetowy
Project Management
Social Media
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia
Projekt „Nauka, wiedza, kwalifikacje – uposzechanianie nauki w zakresie kosmetologii”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie planu realizacji marketingowej zgodnie z wytycznymi projektu i jego realizacja
- Zarządzanie stronami internetowymi projektu i Uczelni, budowanie wizerunku na portalach w Internecie, redagowanie newsletterów
- Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami
- Nadzór nad właściwą formą przetargów dot. wykonawców zleceń marketingowych i ich realizacją
- Organizacja i udział w targach branżowych kosmetologicznych i edukacyjnych
- Nabór, organizacja i obsługa konferencji naukowych poświęconych najnowszym osiągnięciom kosmetologii i chemii kosmetycznej
- Pozycjonowanie czasopism i książek wydawanych w ramach projektu
- Dystrybucja i sprzedaż wydawnictw
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie planu realizacji marketingowej zgodnie z wytycznymi projektu i jego realizacja
- Zarządzanie stronami internetowymi projektu i Uczelni, budowanie wizerunku na portalach w Internecie, redagowanie newsletterów
- Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami
- Nadzór nad właściwą formą przetargów dot. wykonawców zleceń marketingowych i ich realizacją
- Organizacja i udział w targach branżowych kosmetologicznych i edukacyjnych
- Nabór, organizacja i obsługa konferencji naukowych poświęconych najnowszym osiągnięciom kosmetologii i chemii kosmetycznej
- Pozycjonowanie czasopism i książek wydawanych w ramach projektu
- Dystrybucja i sprzedaż wydawnictw
Research/ Dzień Dobry TVN
- Przygotowywanie dokumentacji dla prowadzących
- Kontakt ze znanymi osobami ze świata polskiego show biznesu
- Znajdowanie i zapraszanie odpowiednich gości do programu (specjalistów, gwiazd)
- Zamawianie produktów do studia, hoteli dla gości
- Przygotowywanie list gości, list transportowych i zwrotów kosztów podróży
- Opieka nad gośćmi w studiu
- Koordynacja pracy kierowców, charakteryzatorek w studiu
- Kontakt ze znanymi osobami ze świata polskiego show biznesu
- Znajdowanie i zapraszanie odpowiednich gości do programu (specjalistów, gwiazd)
- Zamawianie produktów do studia, hoteli dla gości
- Przygotowywanie list gości, list transportowych i zwrotów kosztów podróży
- Opieka nad gośćmi w studiu
- Koordynacja pracy kierowców, charakteryzatorek w studiu
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AJK"
- Administrowanie i prowadzenie spraw związanych z obsługą biura
- Prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami i utrzymywanie właściwych relacji z klientami polskimi i zagranicznymi
- Monitorowanie rynku, zbieranie i opracowywanie informacji dotyczących potencjału rynkowego, aktywności konkurencji
- Przygotowywanie ofert handlowych i raportów sprzedażowych
- Wspieranie działań handlowych i marketingowych przy organizacji konferencji, targów branżowych i innych wydarzeń marketingowych
- Prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami i utrzymywanie właściwych relacji z klientami polskimi i zagranicznymi
- Monitorowanie rynku, zbieranie i opracowywanie informacji dotyczących potencjału rynkowego, aktywności konkurencji
- Przygotowywanie ofert handlowych i raportów sprzedażowych
- Wspieranie działań handlowych i marketingowych przy organizacji konferencji, targów branżowych i innych wydarzeń marketingowych
Account Manager
Agencja Reklamowa Print Centre
- Budowanie i rozwijanie prawidłowych relacji z klientami agencji
- Planowanie i koordynacja wszystkich prac związanych z prowadzoną kampanią oraz współudział w rozwoju strategii marketingowej klienta.
- Dbanie o należytą realizację projektu przez specjalistów z poszczególnych działów.
- Przedstawianie i negocjowanie budżetu całej kampanii lub jej składników
- Kontakt z poszczególnymi osobami realizującymi kampanię
- Przekazywanie uwag klienta.
- Koordynacja pracy poszczególnych działów
- Planowanie i koordynacja wszystkich prac związanych z prowadzoną kampanią oraz współudział w rozwoju strategii marketingowej klienta.
- Dbanie o należytą realizację projektu przez specjalistów z poszczególnych działów.
- Przedstawianie i negocjowanie budżetu całej kampanii lub jej składników
- Kontakt z poszczególnymi osobami realizującymi kampanię
- Przekazywanie uwag klienta.
- Koordynacja pracy poszczególnych działów
Szkolenia i kursy
kurs języka angielskiego dla zaawansowanych, Tower Hamlets College, Londyn
Edukacja
Zainteresowania
muzyka elektroniczna i muzyka klasyczna
literatura
taniec towarzyski
siatkówka, pływanie, tenis ziemny
malarstwo abstrakcyjne
edukacja
polityka UE
literatura
taniec towarzyski
siatkówka, pływanie, tenis ziemny
malarstwo abstrakcyjne
edukacja
polityka UE
Organizacje
praktyki dziennikarskie BBC Word Service Trust, Londyn
Inne
jestem rewelacyjnym kierowcą :)
Grupy
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?