Karolina Siemieńczuk

Associate Manager Customer Service, Mattel Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Logistyka Obsługa klienta

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mattel Poland Sp. z o.o.
Associate Manager Customer Service
Mattel Poland Sp. z o.o.
Customer Service Supervisor
Mattel Poland Sp. z o.o.
Sales Administrator
• koordynacja procesu zamówień – przyjmowanie oraz realizacja zamówień od dystrybutorów oraz sieci Smyk (w tym obsługa logistyczna),
• wystawianie faktur oraz faktur korygujących,
• telefoniczna obsługa klienta - udzielanie podstawowych informacji o produktach, przyjmowanie, rozpatrywanie oraz uwzględnianie reklamacji, rozwiązywanie bieżących problemów klientów w zakresie niezgodności dostaw z zamówieniami,
• przygotowywanie raportów dotyczących dostaw dla klientów oraz raportów sprzedażowych,
• bieżąca współpraca z magazynem w Czechach w zakresie logistyki dostaw.
Johnson & Johnson
Sales Assistant
• koordynacja procesu zamówień (zlecenia zakupu oraz sprzedaży) – przyjmowanie, wprowadzanie do systemu, kontrola poprawności realizacji zamówień oraz doręczeń przesyłek (bieżąca współpraca z firmami kurierskimi),
• wystawianie faktur oraz faktur korygujących,
• telefoniczna obsługa klienta
• wprowadzanie sprzętu na środki trwałe oraz kontrola stanu środków trwałych,
• sporadyczne kontakty z Agencją Celną w zakresie odpraw celnych przesyłek przychodzących z zagranicy,
• stała współpraca z centrum dystrybucyjnym w Strasburgu a także z Działem Finansów oraz Kontrolingiem Marketingowym w zakresie poprawności procedur i kosztów
bioMerieux Polska Sp. z o.o.
Recepcjonistka
• elektroniczna ewidencja korespondencji przychodzącej, wychodzącej oraz faksów,
• przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
• przygotowanie materiałów reklamowych dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników działu szkoleń na szkolenia i spotkania z klientami,
• zamawianie biletów kolejowych i lotniczych, rezerwacje hotelowe,
• dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe,
• wsparcie działu serwisu technicznego (prowadzenie bazy raportów serwisowych, wystawianie kart gwarancyjnych analizatorów)
ELEKTROMONTAŻ-EXPORT S.A.
Recepcjonistka
• ewidencja i dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej wraz z pocztą kurierską,
• przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i nadawanie faksów oraz poczty elektronicznej,
• prowadzenie baz danych, np. najemców nieruchomości,
• okresowe zastępstwa w sekretariacie Zarządu (po kilka tygodni parę razy w ciągu roku)

Edukacja

Logo
Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie, studia podyplomowe
Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
Logo
Pedagogika resocjalizacyjna, magisterskie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Muzyka, literatura, resocjalizacja, język arabski

Inne

Obsługa komputera: Word, Excel, Power Point, Outlook Express, Internet Explorer, Lotus Notes, Compleo;
System: AS/400 JDEdwards w zakresie Customer Service, Distibution (sales and purchasing) podstawowe procesy magazynowe, księgowania wewnątrzkorporacyjnych not kredytowch do faktur zakupowych, faktur za części serwisowe oraz wystawianie faktur sprzedażowych, system JDEdwards One Word w zakresie Customer Service; AS/400 ISIS w zakresie Distribution & Logistic, Customer Service;
Obsługa urządzeń biurowych: faks, xero, bindownica, zgrzewarka, faks elektroniczny, skaner;
Komputeropisanie: biegle
Prawo jazdy: kat. B