Umiejętności
Angielski
Facebook
Microsoft Office
Social Media
Turystyka
Fax; ksero; komputer
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego
Praca na stanowisku Specjalisty do Spraw Obsługi Klienta Indywidualnego. Obowiązki polegające na obsłudze połączeń przychodzących klientów firmy w dziale informacji przed sprzedażowej i po sprzedażowej oraz udzielanie podstawowych informacji odnośnie płatności ratalnej. Ponadto odbieranie połączeń w kompetencji reklamacyjnej .Podczas pracy w firmie przebyte szkolenie z zakresu obsługi sekretariatu oraz urządzeń biurowych. Po przejściu szkolenia prowadzenie sekretariatu na zastępstwo.
konsultant ds. obsługi klienta
Cyfrowy Polsat
Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych z klientem. Prowadzenie akcji telemarketingowych polegających na informowaniu Klientów telefonicznie o ofertach. Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych, informacje o statusie reklamacji. Rejestracja wszelkiego rodzaju dokumentów przesłanych przez Klientów.
Szkolenia i kursy
przebyte praktyki w biurze podróży oraz hotelu
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Zainteresowania
Interesuje Mnie geografia Polski i świata oraz turystyka Interesują mnie również nowe technologie, aplikacje oraz tematyka social mediów.Dodatkowo interesuje mnie również
sport, muzyka oraz języki obce.
sport, muzyka oraz języki obce.