Umiejętności
B2B
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
CEE&Content Marketing Manager
Dyrektor Marketingu w Europie Srodkowo Wschodniej. Content Marketing Manager grupy Hoval.
Dyrektor ds. Marketingu w Celma SA
- Rebranding marki Celma
- Trade markeing
- Content Marketing
- Incentive
- CSR "Celma pomaga" http://celmapomaga.pl/
- Trade markeing
- Content Marketing
- Incentive
- CSR "Celma pomaga" http://celmapomaga.pl/
wystawiono
Świetna specjalistka ds. marketingu. Dobrze zna trendy, świetnie odnajduje się w nowych mediach. Ma świetne pomysły, które z powodzeniem wdraża w życie. Jakość i termin to dla niej podstawa.
Wie co to strategia i nie obawia się jej użyć :)
Pod opieką Karoliny realizowałem procesy rebrandingowe, które okazały się znaczącym sukcesem. Szczerze polecam
Wie co to strategia i nie obawia się jej użyć :)
Pod opieką Karoliny realizowałem procesy rebrandingowe, które okazały się znaczącym sukcesem. Szczerze polecam
Key Marketing Specialist at Complex Capital Group S.A.
Strategy Marketing:
- participating in building holding’s strategy
- control of marketing budgets in 30 holding companies
- advising about marketing projects for 30 holding companies
- trainings and e-learning for management
- market analysis
- market research: mystery Client, brand recognition, customer satisfaction
Communication:
- participation in change management – responsible for communication process
- internal communication via e-mail, blog and TV
- brand communication strategy for Celma
- rebranding for Celma
- PR I e-PR
Trade Marketing:
- Analyzing data from CRM, and stocks
- choosing products and creating price to promotional sales
- choosing communication canals and creating materials
- analyzing efficiency of promotions
- cooperation with PH, BOK and commercial director
- merchandising at DIY and retail canal
E-marketing:
- e-mail marketing
- ad words
- web and trends analytics
- research of usability for holdings’ websites
- social media for Celma: FB and YT
CSR
- Power of Polish Christmas - charity project invention and implementation www.celmapomaga.pl and profile at FB
Incentive:
- Holiday in Malta for Celma’s customers
- Skiing in Wisła for Celma’s customers
Team management:
- Key e-marketing specialist
- Key PR&IR specialist
- Controlling efficiency and setting goals
- Planning progress and motivating
- Recruiting marketing specialists to holding companies
- participating in building holding’s strategy
- control of marketing budgets in 30 holding companies
- advising about marketing projects for 30 holding companies
- trainings and e-learning for management
- market analysis
- market research: mystery Client, brand recognition, customer satisfaction
Communication:
- participation in change management – responsible for communication process
- internal communication via e-mail, blog and TV
- brand communication strategy for Celma
- rebranding for Celma
- PR I e-PR
Trade Marketing:
- Analyzing data from CRM, and stocks
- choosing products and creating price to promotional sales
- choosing communication canals and creating materials
- analyzing efficiency of promotions
- cooperation with PH, BOK and commercial director
- merchandising at DIY and retail canal
E-marketing:
- e-mail marketing
- ad words
- web and trends analytics
- research of usability for holdings’ websites
- social media for Celma: FB and YT
CSR
- Power of Polish Christmas - charity project invention and implementation www.celmapomaga.pl and profile at FB
Incentive:
- Holiday in Malta for Celma’s customers
- Skiing in Wisła for Celma’s customers
Team management:
- Key e-marketing specialist
- Key PR&IR specialist
- Controlling efficiency and setting goals
- Planning progress and motivating
- Recruiting marketing specialists to holding companies
Kierownik Działu Marketingu
Zarządzanie marką i wizerunkiem:
- tworzenie krótko i długoterminowych planów marketingowych i promocyjnych
- tworzenie budżetu działań marketingowych i promocyjnych
- budowanie wizerunku firmy w mediach i na rynku
analiza rynku i konkurencji
- nadzór i realizacja projektów badawczych
- SIM – system informacji marketingowej
Opieka i nadzór nad realizacją bieżących działań operacyjnych:
- projektowanie katalogów i ulotek reklamowych
- kreacja, projektowanie i realizacja ekspozycji firmowych
- projektowanie i realizacja materiałów promocyjnych
- projektowanie reklam i zakup przestrzeni reklamowej w mediach
- marketing on line
- program lojalnościowy, konkursy, loterie, promocje
- współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi, domami mediowymi,
drukarniami i innymi podwykonawcami w ramach realizacji zadań
- zarządzanie gospodarką magazynową materiałów reklamowych
Współpraca i realizacja zadań dla innych działów firmy
- Konsultacje w zakresie planów, prowadzenia i skuteczności działań promocyjnych
i marketingowych
- Nadzór nad przepływem informacji dot. działań marketingowych i promocyjnych
- realizacja regionalnych działań reklamowo- promocyjnych dla działu handlowego
- realizacja działań komunikacyjnych dla działu technicznego
- przygotowywanie dokumentacji dla działu księgowości
Zarządzanie personelem Działu Marketingu
- trzy osobowy zespół
- Delegowanie zadań związanych z realizacją strategii
- Dokonywanie okresowej oceny pracy podległego personelu
- Kontrola kosztów związanych z działalnością podległego personelu
Działania PR
Incentive
- planowanie, organizacja, realizacja wyjazdów zagranicznych dla 150 os.
m.in. Ukraina, Grecja, Malta
Współpraca z działem marketingu firmy matki we Włoszech
- tworzenie krótko i długoterminowych planów marketingowych i promocyjnych
- tworzenie budżetu działań marketingowych i promocyjnych
- budowanie wizerunku firmy w mediach i na rynku
analiza rynku i konkurencji
- nadzór i realizacja projektów badawczych
- SIM – system informacji marketingowej
Opieka i nadzór nad realizacją bieżących działań operacyjnych:
- projektowanie katalogów i ulotek reklamowych
- kreacja, projektowanie i realizacja ekspozycji firmowych
- projektowanie i realizacja materiałów promocyjnych
- projektowanie reklam i zakup przestrzeni reklamowej w mediach
- marketing on line
- program lojalnościowy, konkursy, loterie, promocje
- współpraca z agencjami reklamowymi, interaktywnymi, domami mediowymi,
drukarniami i innymi podwykonawcami w ramach realizacji zadań
- zarządzanie gospodarką magazynową materiałów reklamowych
Współpraca i realizacja zadań dla innych działów firmy
- Konsultacje w zakresie planów, prowadzenia i skuteczności działań promocyjnych
i marketingowych
- Nadzór nad przepływem informacji dot. działań marketingowych i promocyjnych
- realizacja regionalnych działań reklamowo- promocyjnych dla działu handlowego
- realizacja działań komunikacyjnych dla działu technicznego
- przygotowywanie dokumentacji dla działu księgowości
Zarządzanie personelem Działu Marketingu
- trzy osobowy zespół
- Delegowanie zadań związanych z realizacją strategii
- Dokonywanie okresowej oceny pracy podległego personelu
- Kontrola kosztów związanych z działalnością podległego personelu
Działania PR
Incentive
- planowanie, organizacja, realizacja wyjazdów zagranicznych dla 150 os.
m.in. Ukraina, Grecja, Malta
Współpraca z działem marketingu firmy matki we Włoszech
wystawiono
To naprawdę wyjątkowe, gdy wiesz, że Twój klient (a w tym przypadku Klientka) to po prostu profesjonalistka. Karolina zawsze wiedziała czego chciała i podejmowała trafne decyzje. Wymagająca, merytoryczna, zdecydowana, a jednocześnie bardzo sprawnie kierująca wszystkimi procesami współpracy na linii agencja-marketing.
Polecam szczerze wszystkim firmom takiej marketerki, a wszystkim agencjom - takiej klientki, bo fajnie jest co dzień tworzyć pod jej kierunkiem wartościowe i efektywne projekty.
Polecam szczerze wszystkim firmom takiej marketerki, a wszystkim agencjom - takiej klientki, bo fajnie jest co dzień tworzyć pod jej kierunkiem wartościowe i efektywne projekty.
Główny specjalista ds. marketingu
- współuczestnictwo w opracowywaniu strategii marketingowej firmy
- budowanie planów marketingowych i promocyjnych i po uzyskaniu ich akceptacji
ze strony Dyrektora Handlowego wprowadzania i kontroli ich realizacji
- nadzór nad realizacją zamówień dotyczących materiałów reklamowych
zleconych
do realizacji agencjom reklamowym
- nadzór nad realizacją działań reklamowych wykonywanych przez firmy
zewnętrzne
- organizowanie przetargów na wszystkie prace i przedstawianie zebranych ofert
przełożonemu celem podjęcia decyzji o wyborze
- stała dbałość o optymalizację wydatków promocyjnych
- nadzór plastyczny i organizacyjny w punktach sprzedaży (indywidualne aranżacje
wnętrz, POS)
- współpraca z mediami
- współpraca z firmami zajmującymi się produkcją materiałów promocyjnych
- zakup przestrzeni reklamowej
- organizacja akcji promocyjnych i imprez dla klientów i pracowników
- wdrażanie i opieka nad programem lojalnościowy
- aktywny udział w przygotowaniu regulaminu promocji i programu
lojalnościowego
- udział w planowaniu działań marketingowych przedsiębiorstwa
- udział w tworzeniu budżetu promocyjnego
- współorganizacja akcji promocyjnych we wprowadzaniu nowych produktów na
rynek
- budowanie planów marketingowych i promocyjnych i po uzyskaniu ich akceptacji
ze strony Dyrektora Handlowego wprowadzania i kontroli ich realizacji
- nadzór nad realizacją zamówień dotyczących materiałów reklamowych
zleconych
do realizacji agencjom reklamowym
- nadzór nad realizacją działań reklamowych wykonywanych przez firmy
zewnętrzne
- organizowanie przetargów na wszystkie prace i przedstawianie zebranych ofert
przełożonemu celem podjęcia decyzji o wyborze
- stała dbałość o optymalizację wydatków promocyjnych
- nadzór plastyczny i organizacyjny w punktach sprzedaży (indywidualne aranżacje
wnętrz, POS)
- współpraca z mediami
- współpraca z firmami zajmującymi się produkcją materiałów promocyjnych
- zakup przestrzeni reklamowej
- organizacja akcji promocyjnych i imprez dla klientów i pracowników
- wdrażanie i opieka nad programem lojalnościowy
- aktywny udział w przygotowaniu regulaminu promocji i programu
lojalnościowego
- udział w planowaniu działań marketingowych przedsiębiorstwa
- udział w tworzeniu budżetu promocyjnego
- współorganizacja akcji promocyjnych we wprowadzaniu nowych produktów na
rynek
marketing department manager
Planning and supervising on marketing and promotion campaigns, traditional and on line advertising including social media. Planning and controlling marketing and public relation’s budget. Marketing analysis and target focusing including analyze sales target of the competitors. Creating marketing strategy, press and an Internet monitoring, collection and processing of data, comparative analysis of company development trends, submission of reports summarizing results of research performed. Planning and supervising of research projects with cooperation with research agency GFK: brand recognition, research of satisfaction and loyalty of three different target groups of customers. Supervision of designing process, POS and branding a new sale points. Planning and realization of company events and incentive travel: I had organized trips for almost 200 hundred of customers to Greece, Italy, Ukraine and others with individual incentive programs. Responsible for two marketing specialists and recruitment process in my department. Cooperation with sales department: sales director, sales department Manager, sales representatives and wholesalers. I was responsible of creating system of marketing information in whole company. My department is responsible of loyalty program: procedures, communication, purchasing and delivery of rewards. Launching of new products. Preparing the stands during trade shows.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
• Fashion
• travelling
• swimming, skiing
• travelling
• swimming, skiing
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Value Based Marketing
Dyskusje o metodach oceny efektywności marketingu strategicznego i operacyjnego.