Karolina Rojek

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu, Transition Technologies S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Transition Technologies S.A.
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Transition Technologies S.A.
Asystent ds. Sprzedaży i Marketingu
1) Działania wizerunkowe
a) Opieka nad stroną internetową
b) Tworzenie i aktualizacja materiałów reklamowych
c) Aktywność w Internecie (tworzenie profili firmy, wypowiedzi na forach internetowych, budowanie wiarygodności marki w sieci)
d) System Identyfikacji Wizualnej
e) „Drzewo” Produktów
f) Współpraca z działem PR w zakresie działań wizerunkowych wewnętrznych i zewnętrznych
g) Kreowanie dobrego wizerunku Spółki

2) Działania promocyjne
a) Współpraca z prasą oraz portalami branżowymi (pisanie oraz korekta artykułów prasowych, udział w raportach)
b) Organizacja i koordynacja szkoleń oraz spotkań integracyjnych dla klientów
c) Wysyłka świąteczna dla klientów oraz akcje okazjonalne
d) Zgłaszanie firmy do konkursów
e) Wybór i zakup materiałów promocyjnych
f) Współpraca z grafikiem, drukarniami
g) Wsparcie innych działów w zakresie promocji (administracja, dział wdrożeń, Zarząd)

3) Działania inne
a) Badanie satysfakcji klienta
b) Utrzymywanie listy referencyjnej
c) Utrzymywanie bazy danych klientów
d) Opieka nad umowami partnerskimi
e) Przygotowanie marketing planu, oraz kontrola jego realizacji
f) Prenumerata pism branżowych
g) Wsparcie dyrektora działu i sprzedawców (np. przygotowanie potrzebnych materiałów promocyjnych)
h) Współpraca z kierownikami Działów Spółki
Inditex
Sprzedawca
Główne zadania:
a) Obsługa klientów
b) Udzielanie informacji na temat dostępnych produktów
c) Udzielanie porad odnośnie kupowanych towarów
d) Dokumentowanie obrotu towarowego
e) Wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury)
f) Wykonywanie operacji rachunkowo-kasowych oraz rozliczanie i zabezpieczanie utargu
g) Przyjmowanie towarów i rozmieszczenie ich w sklepie i w magazynie
h) Udzielanie informacji na temat możliwości zakupu towaru poszukiwanego przez klienta w innych punktach sprzedaży
i) Wydawanie zamówień internetowych
UEFA EURO 2012
ACE Volunteer
Główne zadania:
a) Wzmocnienie zespołów, które potrzebowały dodatkowej pomocy (w przypadku zbyt małej liczby przydzielonych wolontariuszy)
b) Gotowość i pełne przygotowanie do zastąpienia wolontariuszy w każdym obszarze działalności
c) Wykonywanie pilnych działań
d) Wspomaganie zespołu zarządzania Wolontariuszami w niezbędnych dziedzinach
e) Pomoc przy organizacji meczów
f) Działania logistyczne
g) Wsparcie kadry menadżerskiej
h) Zapewnienie pomocy gościom VIP oraz kibicom podczas meczów
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Praktykant w Wydziale Polityki Społecznej, Oddział Programów i Analiz

Szkolenia i kursy

Microsoft Excel zaawansowany

Edukacja

Logo
stosunki międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
stosunki międzynarodowe, licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.