Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Asystent ds. Sprzedaży i Marketingu
1) Działania wizerunkowe
a) Opieka nad stroną internetową
b) Tworzenie i aktualizacja materiałów reklamowych
c) Aktywność w Internecie (tworzenie profili firmy, wypowiedzi na forach internetowych, budowanie wiarygodności marki w sieci)
d) System Identyfikacji Wizualnej
e) „Drzewo” Produktów
f) Współpraca z działem PR w zakresie działań wizerunkowych wewnętrznych i zewnętrznych
g) Kreowanie dobrego wizerunku Spółki
2) Działania promocyjne
a) Współpraca z prasą oraz portalami branżowymi (pisanie oraz korekta artykułów prasowych, udział w raportach)
b) Organizacja i koordynacja szkoleń oraz spotkań integracyjnych dla klientów
c) Wysyłka świąteczna dla klientów oraz akcje okazjonalne
d) Zgłaszanie firmy do konkursów
e) Wybór i zakup materiałów promocyjnych
f) Współpraca z grafikiem, drukarniami
g) Wsparcie innych działów w zakresie promocji (administracja, dział wdrożeń, Zarząd)
3) Działania inne
a) Badanie satysfakcji klienta
b) Utrzymywanie listy referencyjnej
c) Utrzymywanie bazy danych klientów
d) Opieka nad umowami partnerskimi
e) Przygotowanie marketing planu, oraz kontrola jego realizacji
f) Prenumerata pism branżowych
g) Wsparcie dyrektora działu i sprzedawców (np. przygotowanie potrzebnych materiałów promocyjnych)
h) Współpraca z kierownikami Działów Spółki
a) Opieka nad stroną internetową
b) Tworzenie i aktualizacja materiałów reklamowych
c) Aktywność w Internecie (tworzenie profili firmy, wypowiedzi na forach internetowych, budowanie wiarygodności marki w sieci)
d) System Identyfikacji Wizualnej
e) „Drzewo” Produktów
f) Współpraca z działem PR w zakresie działań wizerunkowych wewnętrznych i zewnętrznych
g) Kreowanie dobrego wizerunku Spółki
2) Działania promocyjne
a) Współpraca z prasą oraz portalami branżowymi (pisanie oraz korekta artykułów prasowych, udział w raportach)
b) Organizacja i koordynacja szkoleń oraz spotkań integracyjnych dla klientów
c) Wysyłka świąteczna dla klientów oraz akcje okazjonalne
d) Zgłaszanie firmy do konkursów
e) Wybór i zakup materiałów promocyjnych
f) Współpraca z grafikiem, drukarniami
g) Wsparcie innych działów w zakresie promocji (administracja, dział wdrożeń, Zarząd)
3) Działania inne
a) Badanie satysfakcji klienta
b) Utrzymywanie listy referencyjnej
c) Utrzymywanie bazy danych klientów
d) Opieka nad umowami partnerskimi
e) Przygotowanie marketing planu, oraz kontrola jego realizacji
f) Prenumerata pism branżowych
g) Wsparcie dyrektora działu i sprzedawców (np. przygotowanie potrzebnych materiałów promocyjnych)
h) Współpraca z kierownikami Działów Spółki
Sprzedawca
Główne zadania:
a) Obsługa klientów
b) Udzielanie informacji na temat dostępnych produktów
c) Udzielanie porad odnośnie kupowanych towarów
d) Dokumentowanie obrotu towarowego
e) Wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury)
f) Wykonywanie operacji rachunkowo-kasowych oraz rozliczanie i zabezpieczanie utargu
g) Przyjmowanie towarów i rozmieszczenie ich w sklepie i w magazynie
h) Udzielanie informacji na temat możliwości zakupu towaru poszukiwanego przez klienta w innych punktach sprzedaży
i) Wydawanie zamówień internetowych
a) Obsługa klientów
b) Udzielanie informacji na temat dostępnych produktów
c) Udzielanie porad odnośnie kupowanych towarów
d) Dokumentowanie obrotu towarowego
e) Wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury)
f) Wykonywanie operacji rachunkowo-kasowych oraz rozliczanie i zabezpieczanie utargu
g) Przyjmowanie towarów i rozmieszczenie ich w sklepie i w magazynie
h) Udzielanie informacji na temat możliwości zakupu towaru poszukiwanego przez klienta w innych punktach sprzedaży
i) Wydawanie zamówień internetowych
ACE Volunteer
Główne zadania:
a) Wzmocnienie zespołów, które potrzebowały dodatkowej pomocy (w przypadku zbyt małej liczby przydzielonych wolontariuszy)
b) Gotowość i pełne przygotowanie do zastąpienia wolontariuszy w każdym obszarze działalności
c) Wykonywanie pilnych działań
d) Wspomaganie zespołu zarządzania Wolontariuszami w niezbędnych dziedzinach
e) Pomoc przy organizacji meczów
f) Działania logistyczne
g) Wsparcie kadry menadżerskiej
h) Zapewnienie pomocy gościom VIP oraz kibicom podczas meczów
a) Wzmocnienie zespołów, które potrzebowały dodatkowej pomocy (w przypadku zbyt małej liczby przydzielonych wolontariuszy)
b) Gotowość i pełne przygotowanie do zastąpienia wolontariuszy w każdym obszarze działalności
c) Wykonywanie pilnych działań
d) Wspomaganie zespołu zarządzania Wolontariuszami w niezbędnych dziedzinach
e) Pomoc przy organizacji meczów
f) Działania logistyczne
g) Wsparcie kadry menadżerskiej
h) Zapewnienie pomocy gościom VIP oraz kibicom podczas meczów
Szkolenia i kursy
Microsoft Excel zaawansowany
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.