Karolina Redyk
Ambitna, pracowita, niebojąca się nowych wyzwań.
Bartoszyce,
warmińsko-mazurskie
Umiejętności
Coaching
obsługa komputera
kreatywność
rekrutacja
Odporność na stres
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Szkolenia pracowników
Analiza biznesowa
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
Umiejętności komunikacyjne
Prowadzenie prezentacji
Praca pod presją czasu i wyników
odpowiedzialność za powierzone zadania
znajmość technik sprzedaży
asertywność, odpowiedzialność, sumienność, lojalność
Dyspozycyjność i zaangażowanie
umiejętność wypełniania formularzy i sporządzania raportów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Rozwoju
-Zarządzanie zespołem Doradców Klienta (sekcja) powyżej 12 osób
- Rekrutacja, szkolenie, wspieranie i motywowanie grupy Doradców Klienta
-Aktywny Coaching Doradców Klienta
-Kontrola i monitoring pracy Doradców Klienta oraz ich wsparcie
-Identyfikowanie sytuacji powodujących spadek jakości pracy i wyniku Doradcy Klienta
-Planowanie i przeprowadzenie efektywnych cotygodniowych rozliczeń Doradcy Klienta
- Rozwój sprzedaży usług finansowych na wyznaczonym terenie
- Bezpośredni kontakt z klientem indywidualnym w tym sprzedaż pożyczek i obsługa posprzedażowa
-Obsługa telefoniczna klienta
- Praca w terenie
- Zarządzanie wynikiem
-Realizacja planów sprzedażowych, zbiórkowych i innych wyznaczonych przez firmę
- Dbałość o przestrzeganie polityki i procedur firmy
-Realizacja założonych celi
-Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych oraz produktowych
-Obsługa reklamacji Klientów
-Przygotowywanie planów zapewniających zasoby i odpowiadające na zidentyfikowane potrzeby operacyjne i biznesowe w zespole
-Realizacja i promowanie założeń polityki bezpieczeństwa
-Organizowanie spotkań indywidualnych oraz zespołowych
-Dokonywanie analizy wyników operacyjnych Sekcji
-Przyjmowanie i wydawanie środków pieniężnych
- Rekrutacja, szkolenie, wspieranie i motywowanie grupy Doradców Klienta
-Aktywny Coaching Doradców Klienta
-Kontrola i monitoring pracy Doradców Klienta oraz ich wsparcie
-Identyfikowanie sytuacji powodujących spadek jakości pracy i wyniku Doradcy Klienta
-Planowanie i przeprowadzenie efektywnych cotygodniowych rozliczeń Doradcy Klienta
- Rozwój sprzedaży usług finansowych na wyznaczonym terenie
- Bezpośredni kontakt z klientem indywidualnym w tym sprzedaż pożyczek i obsługa posprzedażowa
-Obsługa telefoniczna klienta
- Praca w terenie
- Zarządzanie wynikiem
-Realizacja planów sprzedażowych, zbiórkowych i innych wyznaczonych przez firmę
- Dbałość o przestrzeganie polityki i procedur firmy
-Realizacja założonych celi
-Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych oraz produktowych
-Obsługa reklamacji Klientów
-Przygotowywanie planów zapewniających zasoby i odpowiadające na zidentyfikowane potrzeby operacyjne i biznesowe w zespole
-Realizacja i promowanie założeń polityki bezpieczeństwa
-Organizowanie spotkań indywidualnych oraz zespołowych
-Dokonywanie analizy wyników operacyjnych Sekcji
-Przyjmowanie i wydawanie środków pieniężnych
Przedstawiciel handlowy ds. ubezpieczeń i pośrednictwa pieniężnego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Partner" Tomasz Azarewicz Bartoszyce
-Sprzedaż i przygotowanie produktów ubezpieczeniowych takich firm jak: Generali, Compensa, Hestia, TUW, Europa, Inter Risk, Aspecta Życie, Warta, MTU, HDI Asekuracja.
-Sprzedaż i przygotowanie produktów kredytowych takich banków jak Invest Bank, Żagiel, Fiolet, GE, BWE, Euro Bank
-Doradztwo klientom
-Kompletowanie dokumentacji
-Sprzedaż i przygotowanie produktów kredytowych takich banków jak Invest Bank, Żagiel, Fiolet, GE, BWE, Euro Bank
-Doradztwo klientom
-Kompletowanie dokumentacji
Kelner, barman
Restauracja - Mini Hotel " Spichlerz" Bartoszyce
-Sprawna i szybka obsługa klientów baru i restauracji z zachowaniem najwyższej kultury osobistej, miła i uprzejma,
-Rozliczanie kasy po zakończeniu pracy, codzienne przekazywanie utargu,
-Przygotowywanie drinków, koktajli i innych napojów zamówionych przez klientów,
-Dbałość o porządek i czystość w miejscu pracy,
-Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi,
-Rozliczanie kasy po zakończeniu pracy, codzienne przekazywanie utargu,
-Przygotowywanie drinków, koktajli i innych napojów zamówionych przez klientów,
-Dbałość o porządek i czystość w miejscu pracy,
-Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi,
stażysta- referent
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Bartoszycach
-Obsługa podstawowych urządzeń biurowych,
-Wysyłanie zawiadomień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych,
-Przygotowanie korespondencji do wysyłki,
-Sprawdzenie, kompletowanie, przygotowanie dokumentów ubezpieczeniowych do Ośrodka Przetwarzania Danych w Olsztynie,
-Wsortowanie i wysortowywanie akt. emerytalno -rentowych, pomoc w obsłudze interesantów,
-Wsortowanie korespondencji emerytalno - rentowej i kart ewidencyjnych do akt. świadczeniobiorców,
-Pisanie pism na maszynie i komputerze,
-Wysyłanie korespondencji do płatników składek i świadczeniobiorców
-Wysyłanie zawiadomień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych,
-Przygotowanie korespondencji do wysyłki,
-Sprawdzenie, kompletowanie, przygotowanie dokumentów ubezpieczeniowych do Ośrodka Przetwarzania Danych w Olsztynie,
-Wsortowanie i wysortowywanie akt. emerytalno -rentowych, pomoc w obsłudze interesantów,
-Wsortowanie korespondencji emerytalno - rentowej i kart ewidencyjnych do akt. świadczeniobiorców,
-Pisanie pism na maszynie i komputerze,
-Wysyłanie korespondencji do płatników składek i świadczeniobiorców
Szkolenia i kursy
-Odbyte szkolenie z Towarzystwa Ubezpieczeń Generali.
-Odbyte szkolenie z Towarzystwa Ubezpieczeń Compensa.
-Odbyte szkolenie na Agenta ubezpieczeniowego pozwalające na podpisywanie się na polisach Ubezpieczeniowych.
-Odbyte szkolenia kucharz z językiem angielskim.
-Odbyte szkolenie z TU Europa S.A.
-Odbyte szkolenia wewnętrzne w Provident Polska S.A. dotyczące budowania zespołu, delegowania zadań, planowania, motywowania, zarządzania procesami, zarządzania przez cele i inne.
-Odbyte szkolenie z Towarzystwa Ubezpieczeń Compensa.
-Odbyte szkolenie na Agenta ubezpieczeniowego pozwalające na podpisywanie się na polisach Ubezpieczeniowych.
-Odbyte szkolenia kucharz z językiem angielskim.
-Odbyte szkolenie z TU Europa S.A.
-Odbyte szkolenia wewnętrzne w Provident Polska S.A. dotyczące budowania zespołu, delegowania zadań, planowania, motywowania, zarządzania procesami, zarządzania przez cele i inne.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Muzyka
Gotowanie
Dobra książka
Film
Literatura ekonomiczna i bankowa
Gotowanie
Dobra książka
Film
Literatura ekonomiczna i bankowa