Karolina Patoleta

Karolina Patoleta

Koordynator BDC, Euro-Car Sp. z o.o.
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Onboarding PowerPoint SAP HR rekrutacja pakiet MS Office Obsługa klienta Przywództwo Prawo jazdy kat B prawo pracy, kodeks pracy Optymalizacja procesów Call Center

Doświadczenie zawodowe

Euro-Car Sp. z o.o.
Koordynator BDC
Software Development Academy
Customer Service Manager
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Obsługi Klienta
Alior Bank S.A.
• Specjalista Kierujący ds. sprzedaży i obsługi telefonicznej
Zarządzanie zespołem konsultantów ( od 10 do 25 osób)
Realizacja celów operacyjnych Działu
Organizacja pracy zespołu pod względem kadrowym
Obsługa programu SAP HR
Wspomaganie rozwoju zawodowego pracowników szkolenie, ocenianie
Procesy fuzyjne- wymagania biznesowe dla systemu IVR
Szkolenia z aplikacji Avaya CMS
Koordynowanie nadawania i weryfikacja uprawnień do aplikacji callcentrowych
Bieżący monitoring pracy infolinii (weryfikacja niezbędnej obsady, zmiany skilli Konsultantów, zapewnienie ciągłości procesu)
Koordynacja pracy zespołu
Motywowanie i coaching
Bank BPH
Team Leader, Zespół Obsługi Produktów Rozliczeniowo Oszczędnościowych
Zarządzanie zespołem konsultantów ( od 10 do 25 osób)
Realizacja celów strategicznych Departamentu (operacyjnych i sprzedażowych)
Rekrutacja nowych pracowników ( redagowanie ogłoszeń, prowadzenie Assessment Center, rozmowy rekrutacyjne)
Wdrażanie nowych pracowników- onboarding
Organizacja pracy zespołu- grafiki, urlopy, zwolnienia
Opracowywanie profili stanowisk
Weryfikacja planów szkoleniowych zapewniających ciągłość procesów
Wspomaganie rozwoju zawodowego pracowników - szkolenie, ocenianie,
Wdrażanie nowych systemów premiowych
Organizacja pracy zespołu pod względem kadrowym
Obsługa programu SAP HR
Upraszczanie systemu IVR- zmiany call flow, komunikatów, skilli
Wprowadzanie usprawnień w aplikacjach i procesach obsługi Klienta
Udział w projektach związanych z "przenoszeniem" procesów
Wsparcie pracowników w zakresie obsługi telefonicznej i pisemnej
Tworzenie procedur i instrukcji wewnętrznych
Tworzenie prezentacji na cykliczne przeglądy Departamentów
Motywowanie i coaching
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku

Szkolenia i kursy

Prawo Pracy
Metodologia Lean w prowadzeniu inicjatywy usprawniającej
Skuteczne osiąganie celów
Zarządzanie zmianą

Edukacja

Logo
pedagogika, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Pracownicy GE
Pracownicy GE
Grupa zrzeszająca pracowników GE Money Bank