Karolina Patoleta
Koordynator BDC, Euro-Car Sp. z o.o.
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Onboarding
PowerPoint
SAP HR
rekrutacja
pakiet MS Office
Obsługa klienta
Przywództwo
Prawo jazdy kat B
prawo pracy, kodeks pracy
Optymalizacja procesów Call Center
Doświadczenie zawodowe
• Specjalista Kierujący ds. sprzedaży i obsługi telefonicznej
Zarządzanie zespołem konsultantów ( od 10 do 25 osób)
Realizacja celów operacyjnych Działu
Organizacja pracy zespołu pod względem kadrowym
Obsługa programu SAP HR
Wspomaganie rozwoju zawodowego pracowników szkolenie, ocenianie
Procesy fuzyjne- wymagania biznesowe dla systemu IVR
Szkolenia z aplikacji Avaya CMS
Koordynowanie nadawania i weryfikacja uprawnień do aplikacji callcentrowych
Bieżący monitoring pracy infolinii (weryfikacja niezbędnej obsady, zmiany skilli Konsultantów, zapewnienie ciągłości procesu)
Koordynacja pracy zespołu
Motywowanie i coaching
Realizacja celów operacyjnych Działu
Organizacja pracy zespołu pod względem kadrowym
Obsługa programu SAP HR
Wspomaganie rozwoju zawodowego pracowników szkolenie, ocenianie
Procesy fuzyjne- wymagania biznesowe dla systemu IVR
Szkolenia z aplikacji Avaya CMS
Koordynowanie nadawania i weryfikacja uprawnień do aplikacji callcentrowych
Bieżący monitoring pracy infolinii (weryfikacja niezbędnej obsady, zmiany skilli Konsultantów, zapewnienie ciągłości procesu)
Koordynacja pracy zespołu
Motywowanie i coaching
Team Leader, Zespół Obsługi Produktów Rozliczeniowo Oszczędnościowych
Zarządzanie zespołem konsultantów ( od 10 do 25 osób)
Realizacja celów strategicznych Departamentu (operacyjnych i sprzedażowych)
Rekrutacja nowych pracowników ( redagowanie ogłoszeń, prowadzenie Assessment Center, rozmowy rekrutacyjne)
Wdrażanie nowych pracowników- onboarding
Organizacja pracy zespołu- grafiki, urlopy, zwolnienia
Opracowywanie profili stanowisk
Weryfikacja planów szkoleniowych zapewniających ciągłość procesów
Wspomaganie rozwoju zawodowego pracowników - szkolenie, ocenianie,
Wdrażanie nowych systemów premiowych
Organizacja pracy zespołu pod względem kadrowym
Obsługa programu SAP HR
Upraszczanie systemu IVR- zmiany call flow, komunikatów, skilli
Wprowadzanie usprawnień w aplikacjach i procesach obsługi Klienta
Udział w projektach związanych z "przenoszeniem" procesów
Wsparcie pracowników w zakresie obsługi telefonicznej i pisemnej
Tworzenie procedur i instrukcji wewnętrznych
Tworzenie prezentacji na cykliczne przeglądy Departamentów
Motywowanie i coaching
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku
Realizacja celów strategicznych Departamentu (operacyjnych i sprzedażowych)
Rekrutacja nowych pracowników ( redagowanie ogłoszeń, prowadzenie Assessment Center, rozmowy rekrutacyjne)
Wdrażanie nowych pracowników- onboarding
Organizacja pracy zespołu- grafiki, urlopy, zwolnienia
Opracowywanie profili stanowisk
Weryfikacja planów szkoleniowych zapewniających ciągłość procesów
Wspomaganie rozwoju zawodowego pracowników - szkolenie, ocenianie,
Wdrażanie nowych systemów premiowych
Organizacja pracy zespołu pod względem kadrowym
Obsługa programu SAP HR
Upraszczanie systemu IVR- zmiany call flow, komunikatów, skilli
Wprowadzanie usprawnień w aplikacjach i procesach obsługi Klienta
Udział w projektach związanych z "przenoszeniem" procesów
Wsparcie pracowników w zakresie obsługi telefonicznej i pisemnej
Tworzenie procedur i instrukcji wewnętrznych
Tworzenie prezentacji na cykliczne przeglądy Departamentów
Motywowanie i coaching
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku
Szkolenia i kursy
Prawo Pracy
Metodologia Lean w prowadzeniu inicjatywy usprawniającej
Skuteczne osiąganie celów
Zarządzanie zmianą
Metodologia Lean w prowadzeniu inicjatywy usprawniającej
Skuteczne osiąganie celów
Zarządzanie zmianą
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.