Karolina Kuczko

Konsultant
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie projektem metodą Agile Analiza biznesowa usprawnianie procesów biznesowych Guidewire ISO 20000 Zarządzanie usługami IT Strategia IT ITIL PRINCE2 SAP GUI Scrum SQL Projektowanie systemów UML Guidewire Policy Center

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

EY (dawniej Ernst & Young)
Executive
Miejsce pracy: Londyn
Weblify Sp. z o.o.
Specjalista ds. rozwoju biznesu
Logo
Właściciel / Fotograf
Foto-Kuczko

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie
Logo
Administracja, licencjackie
Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami

Zainteresowania

Upraszczanie / Optymalizacja ;-)

Inne

Certyfikaty:
* Prince2 Foundation
* Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001
* OMG Certified UML Professional
* ITIL v.3 Foundation
* ISO/IEC 20000 Foundation
* Professional Scrum Master I

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agile
Agile
Agile - project management
Analitycy IT
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b] Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
AULA
AULA
Grupa uczestników spotkań Aula
Best Management Practice
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
COBIT
COBIT
COBIT 4.1 & 5.0. Control Objectives for Information and related Technology (COBIT)
Deloitte
Deloitte
Dla obecnych i byłych pracowników Deloitte
ISO 20000
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
IT Manager
IT Manager
Forum wymiany doświadczeń dla IT managerów.
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Kariera w Deloitte
Kariera w Deloitte
Grupa dla byłych, obecnych i przyszłych pracowników Deloitte. Grupa bez cenzury ;-)