Umiejętności
CMS
dobra organizacja pracy
Szybkie przyswajanie wiedzy i chęć do nauki
Konkursy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Account Executive
- Realizacja kampanii reklamowych w oparciu o marketing zintegrowany
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem, poznanie jego potrzeb i oczekiwań odnośnie realizowanych kampanii
- Współpraca oraz koordynacja pracy wszystkich działów agencji (m.in. Kreacja, DTP, Produkcja, Digital)
- Monitorowanie realizacji kampanii reklamowych klientów podczas ich trwania
- Realizacja celów sprzedażowych
- Nadzór oraz utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie Konkursów (współpraca z działem prawnym oraz programistycznym)
- Druk oraz nadzór nad produkcją materiałów reklamowych
- Współpraca z Account Managerem w zakresie realizowanych kampanii
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem, poznanie jego potrzeb i oczekiwań odnośnie realizowanych kampanii
- Współpraca oraz koordynacja pracy wszystkich działów agencji (m.in. Kreacja, DTP, Produkcja, Digital)
- Monitorowanie realizacji kampanii reklamowych klientów podczas ich trwania
- Realizacja celów sprzedażowych
- Nadzór oraz utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie Konkursów (współpraca z działem prawnym oraz programistycznym)
- Druk oraz nadzór nad produkcją materiałów reklamowych
- Współpraca z Account Managerem w zakresie realizowanych kampanii
Traffic Manager
- Organizacja kampanii reklamowych (nadzorowanie i koordynacja kampanii, przygotowane ofert, harmonogramów, pozyskiwanie lokalizacji, przygotowanie wycen i kosztorysów, pozyskiwanie i kontraktowanie podwykonawców)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z domami mediowymi
- Nadzór nad jakością materiałów i dostarczeniem ich do podwykonawców,
- Współpraca z działem sprzedaży
- Przygotowywanie konkursów www (przygotowanie struktury konkursu, organizacja, nadzór)
Dodatkowo:
- Wsparcie działu graficznego (przygotowywanie wizualizacji reklamowych na prośbę Klienta w programach graficznych (PSD CS6, AI CS6)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z domami mediowymi
- Nadzór nad jakością materiałów i dostarczeniem ich do podwykonawców,
- Współpraca z działem sprzedaży
- Przygotowywanie konkursów www (przygotowanie struktury konkursu, organizacja, nadzór)
Dodatkowo:
- Wsparcie działu graficznego (przygotowywanie wizualizacji reklamowych na prośbę Klienta w programach graficznych (PSD CS6, AI CS6)
Szkolenia i kursy
Strategia Komunikacji Marki - Szkoła Mistrzów Reklamy
Grafik WWW - Centrum Kursów i Szkoleń Komputerowych
Grafik WWW - Centrum Kursów i Szkoleń Komputerowych
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Zainteresowania
gotowanie, reklama, podróże
Grupy
Wyższa Szkoła Promocji
Misja
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysoko kwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz zaawansowane umiejętności profe