Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura Obsługi Klienta
- nadzór nad pracą oddziału w zakresie obsługi klientów,
- przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów dot. aktywności klientów oddziału,
- dostosowywanie i wdrażanie procesów dot. obsługi klientów przekazywanych przez centralę firmy,
- udział w międzynarodowych projektach dot. obsługi klientów,
- prowadzanie szkoleń z zakresu kontraktów CFD, krótkiej sprzedaży i obsługi platformy transakcyjnej,
- przygotowywanie analiz i komentarzy rynkowych,
- komentowanie bieżących sytuacji ekonomicznej i trendów na rynkach finansowych w TV;
- przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów dot. aktywności klientów oddziału,
- dostosowywanie i wdrażanie procesów dot. obsługi klientów przekazywanych przez centralę firmy,
- udział w międzynarodowych projektach dot. obsługi klientów,
- prowadzanie szkoleń z zakresu kontraktów CFD, krótkiej sprzedaży i obsługi platformy transakcyjnej,
- przygotowywanie analiz i komentarzy rynkowych,
- komentowanie bieżących sytuacji ekonomicznej i trendów na rynkach finansowych w TV;
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- pozyskiwanie i obsługa klientów, w tym przyjmowanie zleceń, wprowadzanie ich do system transakcyjnego i przekazywanie do dilerów w londyńskim biurze,
- rozpatrywanie reklamacji, w tym analizowanie sytuacji na rynkach instrumentów finansowych w porównaniu do pozycji i zleceń klientów,
- udział w międzynarodowych projektach dot. obsługi klientów,
- prowadzanie szkoleń z zakresu kontraktów CFD, krótkiej sprzedaży i obsługi platformy transakcyjnej,
- tłumaczenie polskiej strony firmy,
- przygotowywanie analiz i komentarzy rynkowych;
- rozpatrywanie reklamacji, w tym analizowanie sytuacji na rynkach instrumentów finansowych w porównaniu do pozycji i zleceń klientów,
- udział w międzynarodowych projektach dot. obsługi klientów,
- prowadzanie szkoleń z zakresu kontraktów CFD, krótkiej sprzedaży i obsługi platformy transakcyjnej,
- tłumaczenie polskiej strony firmy,
- przygotowywanie analiz i komentarzy rynkowych;
Asystentka zespołu
- wspieranie działań marketingowych oddziału,
- przyjmowanie zleceń klientów, wprowadzanie ich do system transakcyjnego i przekazywanie do dilerów w londyńskim biurze,
- współpraca z pracownikami City Index w Londynie w zakresie obsługi polskich klientów;
- przyjmowanie zleceń klientów, wprowadzanie ich do system transakcyjnego i przekazywanie do dilerów w londyńskim biurze,
- współpraca z pracownikami City Index w Londynie w zakresie obsługi polskich klientów;
Szkolenia i kursy
Ścieżka Studiów "Zarządzanie Projektami"
Ścieżka Studiów "Inwestycje Finansowe"
Ścieżka Studiów "Inwestycje Finansowe"
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Tańce latynoamerykańskie, Podróże, Kinomatografia, Literatura, Sport (pływanie snowboard)
Organizacje
Europejskie Koło Naukowe "Eures" - Udział w projekcie Promoting Gender Equality in European Active Citizenship PARITEIA
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i