Karolina Hojka

Expert w obszarach marketing, rozwój biznesu i wsparcie sprzedaży.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Partner Zarządzający
Kaya Hojka Interiors
Pozyskiwanie nieruchomości, koordynacja prac adaptacyjnych, promocja lokali przeznaczonych na sprzedaż i wynajem.
Logo
Naczelnik Wydziału Komunikacji Produktowej, Departament Marketingu i Komunikacji
BOŚ BANK SA
Zarządzanie komunikacją produktową Banku, realizacja kampanii marketingowych ATL, BTL, TTL, definiowanie i wdrożenie strategii marketingowej banku, odpowiedzialność za budżet i efektywność wydatków reklamowych, kreowanie i wdrażanie programów motywacyjnychc dla sieci sprzedaży, PR produktowy i komunikacja wewnętrzna, budowa i zarządzanie serwisem www banku oraz serwisami satelickimi, badania badania rynkowe, produktowe, wizerunkowe, monitoring konkurencji, testy komunikacji marketingowej, współpraca z departamentami biznesowymi przy tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów, CSR.
ING Bank Śląski SA
Naczelnik Wydziału Marketingu i Rozwoju Sprzedaży, Departament Rozwoju Biznesu Hipotecznego
Współtworzenie i realizacja długo- i średnioterminowych planów rozwoju linii biznesowej w obszarze sprzedaż, promocja i kanały dystrybucji, planowanie, inicjowanie i koordynacja działań marketingowych dla linii biznesowej (komunikacja B2B i B2C), projektowanie i implementacja programów motywacyjnych dla zespołów sprzedaży, rozwój alternatywnych kanałów dystrybucji produktów, odpowiedzialność za budżet.
Paweł Cieślak
Paweł Cieślak · współpracownik
wystawiono
Krótko o Karolinie: pełen profesjonalizm, niesamowite zangażowanie w realizowane projekty oraz zaraźliwa wiara, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wspólna praca z Karoliną jest dla mnie cennym doświadczeniem zawodowym.
ING Bank Śląski SA
Senior Business Manager
Określenie misji, struktury organizacyjnej oraz zakresu czynności nowopowołanego Departamentu Zarządzania Rynkiem Kredytów Hipotecznych (z uwzględnieniem aspektów HR), optymalizacji sprzedaży produktów w sieci placówek detalicznych Banku.
ING Bank Śląski SA
Naczelnik Wydziału Rozwoju Sprzedaży i Analiz Rynkowych
Stworzenie planów rozwoju biznesu hipotecznego banku, definiowanie i wdrażanie programów motywacyjnych dla zewnętrznych kanałów dystrybucji produktów, planowanie i koordynacja działań promocyjnych, badania i analizy rynku, wsparcie sprzedaży.
ING Bank Śląski SA
Business Manager
Stworzenie kompleksowego modelu dystrybucji produktów i jego implementacja w sieci oddziałów detalicznych Banku, przeprowadzenie reorganizacji struktury sprzedaży produktów.
ING Bank Śląski SA
Kierownik Zespołu Rozwoju Sprzedaży
Integracja sprzedaży produktów hipotecznych ING Banku Śląskiego SA i Śląskiego Banku Hipotecznego SA., bezpośrednie zarządzanie siecią przedstwicielstw regionalnych banku, product development (oferta detaliczna), reorganizacja i optymalizacja kosztowa funkcjonowania Śląskiego Banku Hipotecznego SA., wdrożenie systemów HR - systemu premiowego dla osób na stanowiskach sprzedażowych połączona ze zmianą systemu wynagrodzeń zasadniczych oraz wdrożenie systemu ocen pracowniczych, market research.
ING Bank Śląski SA
Koordynator Projektu
Koordynacja sprzedaży funduszy emerytalnych PTE Nationale-Nederlanden SA poprzez sieć oddziałów ING Banku Sląskiego SA. (najlepszy wynik sprzedaży w sektorze bankowym).
ING Bank Śląski SA
Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Szkolenia i kursy

Project Management, Neumann Management Institute
Building High Performance Teams MBTI, Bright Leadership
Siła Motywacji, Brian Tracy International
Przywództwo - model zarządzania kadrami, Neumann Managent Institute

Edukacja

Logo
Finanse Bankowość, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Podróze, architektura, design użytkowy, fotografia podróżnicza i natury, sporty wspinaczkowe.

Grupy

Business Case Studies
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ... Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...? Twór rynek się kurczy, co zrobić...? Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
ING Bank Śląski
ING Bank Śląski
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z ING Bankiem Śląskim oraz ING http://www.ing.pl
NLP Events
NLP Events
Naszym celem jest dostarczenie miłośnikom technik NLP, zainteresowanych pogłębianiem swej wiedzy i umiejętności w tym temacie, szerokiej informacji na temat nadchodzących szkoleń, warsztatów i konfere
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka... Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy. Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie