Karolina Franczak

Asystent ds.Obsługi Klienta, Medicover
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja Microsoft Excel Microsoft Word Praca w zespole Obsługa klienta praca pod presją czasu Prawo jazdy kat B otwartość na nowe wyzwania

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Medicover Polska
Asystent ds.Obsługi Klienta
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta.Promowanie, sprzedaż produktów i usług szpitalnych. Współpraca ze środowiskiem medycznym. Przyjmowanie pacjentów na oddział szpitalny. Obsługa sprzętu biurowego oraz kasy fiskalnej. Wystawianie faktur. Kontrola kolejki oczekującej w ramach NFZ. Sporządzanie raportów finansowych.
Logo
Kelnerka
Sfinks International multiservice Sp.z o.o
Obsługa klienta. Obsługa kasy fiskalnej
Logo
Sprzedawca
Ultiamte Fashion Sp.z o.o.
Sprzedaż. Obsługa klienta. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o wizerunek firmy

Szkolenia i kursy

03/2014
Kurs konwersacyjny" Activate Your English Vocabulary (poziom B1/B2)"
Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
01/2014
Kurs "English in everyday culture-continuation (Poziom B1/B2)"
Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
11/2013
Certyfikat Microsoft Office Exel 2010 poziom podstawowy
Integral Technologies
11/2012
Certyfikat ze szkolenia " Zarządzanie Stresem"
Zespół Szkoleń Medicover
08/2012
Certyfikat ze szkolenia "Współpraca z Klientem"
Zespół Szkoleń Medicover
03/2012
Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008 w ZOZ
F5 Konsulting Sp. z.o.o.
09/2011
Certyfikat ze szkolenia "Standardy Obsługi Klienta"
Zespół Szkoleń Medicover

Edukacja

Logo
Zdrowie Publiczne, magisterskie
Warszawski Uniwersytet Medyczny

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne