Umiejętności
HORECA
Marketing
Microsoft Office
motoryzacja
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Ubezpieczenia
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
zarządzanie biurem
ubezpieczenia majątkowe
praca biurowa
Administracja biura
Ubezpieczenia komunikacyjne
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. ubezpieczeń
Kadma Sp.z o.o. Biuro Ubezpieczeń Robert Kil
Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych min.: floty komunikacyjne, ubezpieczenia transportowe, OCS, OCPD w ruchu krajowym, międzynarodowym, OC działalności. Analiza rynku ubezpieczeń oraz potrzeb klienta. Negocjacja warunków ubezpieczenia z Zakładami Ubezpieczeń. Wystawianie dokumentów ubezpieczeniowych. Rozliczanie dokumentacji. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Kompleksowa obsługa klienta: korporacyjnego, małe średnia przedsiębiorstwa, klienta indywidualnego. Obsługa posprzedażowa ( zgłaszanie sprzedaży przedmiotu ubezpieczenia, przygotowywanie wniosków o zwrot składki, kontrola płatności za polisę, składanie wypowiedzeń w TU i inne). Pozyskiwanie nowych klientów.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obowiązki: telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia obsługa klientów z sektoru HoReCa (przyjmowanie zamówień, aktywna sprzedaż towaru/doradztwo przy wyborze produktów), stała współpraca z dostawcami (zamawianie towaru, wprowadzanie dostaw do systemu). Współpraca z magazynem, kierowcami, księgowością oraz PH. Sporządzanie na podstawie zamówień specyfikacji magazynowych, obróbka specyfikacji w systemie, drukowanie faktur, wz. Inne prace biurowe związane z prawidłowym funkcjonowaniem oddziału. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Pracownik biurowy - handlowiec
WROMAX Cezary Lisiak
Obowiązki: telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia obsługa klienta detalicznego i hurtowego (nadzór nad sklepem internetowym oraz punktem detalicznym, telefoniczne przyjmowanie zamówień od stałych odbiorców z terenu wielkopolski), stała współpraca z dostawcami oraz firmami kurierskimi,obsługa programu Subiekt GT (wystawianie faktur, wprowadzanie dostaw, tworzenie zestawień sprzedaży), obsługa kasy fiskalnej, nadzór nad magazynem (monitorowanie stanów magazynowych oraz inwentaryzacja), dbanie o prawidłowy obieg dokumentów min: comiesięczne zestawienia faktur dla księgowej oraz obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, zamawianie artykułów biurowych, obsługa mieszalnika - Mobihel - profesjonalny dobór lakieru samochodowego, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Referent ds. administracji (staż).
Urząd Miasta Wrocław
Obowiązki: wprowadzanie korespondencji i innych dokumentów do właściwych rejestrów, bieżąca archiwizacja dokumentów, przedkładanie (doraźnie) korespondencji oraz przesyłek i dokumentów do wydziałów UM, a także do podmiotów zewnętrznych współpracujących z Biurem Funduszu Spójności.
Referent ds. poboru (staż).
Obowiązki: wprowadzanie dokumentów do bazy Poltax (decyzje, postanowienia), obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
współpraca z działem księgowości, z archiwum.
współpraca z działem księgowości, z archiwum.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kategorii B od 2008 r. - czynne. Obsługa komputera:Word, Excel, Power Point, Outlook, Subiekt Gt , Poltax.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Inne
Grupy
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny