Doświadczenie zawodowe
![L'Oreal Polska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F022%2Ffirm_790_7bf58b_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Digital Media &CRM Manager
Responsibilities:
- Digital strategy creation and recommendation (including: www.page; consumers database, SEM & AdSense support, YT, social media) for consumer product brands (L'Oréal: Vichy, La Roche-Posay, Inneov, Skin Ceuticals, Sanoflore), in line with quantitative & qualitative objectives, as well as vision of brand development
- Implementation of strategy in close cooperation with Product Marketing teams, digital agencies, Media House and international digital team: Construction of yearly action plan
- Brands’ web pages management: regular support and animation
- Online media campaigns preparation: conceptual development, planning and implementation, followed by results analysis and key learnings to increase the appeal and efficacy of next initiatives
- SEM management: Optimization of key words and campaigns planification
- Recommendation of most adapted digital solutions for specific actions (contests, digital communication channels and social media)
- Social media activation: Facebook fan-pages animation and optimization,
- Cooperation with blogers
- Coordination of legal aspects related to consumers database management, GIODO declarations, competitions rules, confidentiality agreements with agencies (in cooperation with the legal department)
- Digital budget management: yearly planning and optimizations, negotiations with local agencies and direct services providers in order to optimize costs
- Digital strategy creation and recommendation (including: www.page; consumers database, SEM & AdSense support, YT, social media) for consumer product brands (L'Oréal: Vichy, La Roche-Posay, Inneov, Skin Ceuticals, Sanoflore), in line with quantitative & qualitative objectives, as well as vision of brand development
- Implementation of strategy in close cooperation with Product Marketing teams, digital agencies, Media House and international digital team: Construction of yearly action plan
- Brands’ web pages management: regular support and animation
- Online media campaigns preparation: conceptual development, planning and implementation, followed by results analysis and key learnings to increase the appeal and efficacy of next initiatives
- SEM management: Optimization of key words and campaigns planification
- Recommendation of most adapted digital solutions for specific actions (contests, digital communication channels and social media)
- Social media activation: Facebook fan-pages animation and optimization,
- Cooperation with blogers
- Coordination of legal aspects related to consumers database management, GIODO declarations, competitions rules, confidentiality agreements with agencies (in cooperation with the legal department)
- Digital budget management: yearly planning and optimizations, negotiations with local agencies and direct services providers in order to optimize costs
![Wydawnictwo Jezierski](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Edukacja
Grupy
![Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_94786_5bd593_tiny.jpg)
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
![abc aranżacji wnętrz](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_33738_9a70cf_tiny.jpg)
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
![Aby mieć udany związek ...](http://static.goldenline.pl/group_logo/005/group_18629_5a242f_tiny.jpg)
Aby mieć udany związek ...
Dlaczego tak wiele osób nie może znaleźć odpowiedniego partnera?
Dlaczego tak wiele związków sie rozpada?
Porady, opinie, doświadczenia dotyczące udanych związków
![Dirty Inspiration com](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_80666_68cf39_tiny.jpg)
Dirty Inspiration com
Kreatywność i inspiracja poszukiwane. Ciekawa grafika, video, muzyka, www, zdjęcia ... nieszablonowe pomysły i rozwiązania.
![Marketing Interaktywny](http://static.goldenline.pl/group_logo/001/group_113_ddc735_tiny.jpg)
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
![Marketing w internecie](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_55402_449a53_tiny.jpg)
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
![ogłoszenia](http://static.goldenline.pl/group_logo/008/group_24744_e02ff5_tiny.jpg)
ogłoszenia
Zlecę / Kupię / Sprzedam / Poszukuje. Ogłoszenia nieruchomośći, ogłoszenia wynajmu, ogłoszenia kupna - sprzedaży.
![PictureWorld.pl](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_49312_aad0fe_tiny.jpg)
PictureWorld.pl
Grupa stworzona na potrzeby www.pictureworld.pl. Typowy produkt dla "fotograficznych ćpunów" ;) .
![Prawo autorskie i internetowe](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_19582_0e1511_tiny.jpg)
Prawo autorskie i internetowe
Mam nadzieję, że grupa ta przyczyni się do wymiany poglądów na temat tych ciekawych dziedzin prawa, które mogłby być bardziej rozwinięte w naszym kraju.