Carolina Adamczak

"If your WHY is strong enough you will figure out HOW."
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B2C Branded Content Branding & Identity Consulting Client Service Oriented Produkcja treści marketing w mediach Event Management Food Marketing Hatha Yoga Life Coaching Live Event Producer New Business Development Outsourced Marketing Product Placement Public Relations Social Media Marketing Sponsorship Programs Wellness Coaching Zarządzanie zespołem Planowanie strategiczne Negocjacje kontraktu Reklama Strategia marketingowa oprawa artystyczna imprez WEBWRITING Komunikacja Marketingowa Zakup mediów Koordynacja projektu Negocjacje z dostawcami Planowanie mediów Marketing Zintegrowany Zarządzanie ryzykiem Production Management Produkcja mediów Umiejętności komunikacyjne Strategia Komunikacji Budowanie wizerunku osobistego Projekty cross-mediowe CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Umiejętności zarządzania Analiza mediów Organizowanie eventów Business Developement , prowadzenie szkoleń i warsztatów warsztaty rozwojowe joga terapeutyczna Copywriting, kreatywne teksty i hasła na zamówienie kampanie wizerunkowe produkcja artystyczna Wellness Marketing Psychologia marketingu Instruktor Jogi Brand Strategy joga Instruktor Pilates Promocja produktu Media interaktywne Marketing B2B brand storytelling Stretching Instructor

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Co-Founder | Media & Marketing Manager
POŻEGNAJ PLASTIK
www.pozegnajplastik.pl
Logo
Co-Owner and Co-Founder
Hellobottl.com
CREATIVEAVENUE.pl
Founder | Managing Partner
CREATIVE AVENUE to agencja butikowa, której motto brzmi “mniej znaczy więcej”. Stawiamy na jakość, nie na ilość. Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy poszukują innowacyjnych pomysłów, nieszablonowych rozwiązań, a przede wszystkim cenią sobie komunikację poprzez sztukę oraz artystyczne, autorskie i zindywidualizowane podejście.

Działamy w obszarach:
| FOTOGRAFIA | PRODUKCJA MATERIAŁÓW FILMOWYCH |
| WARSZTATY ROZWOJOWE DLA KOBIET |
| BRAND STRATEGY & ADVERTISING | MARKETING & PR | ART PRODUCTIONS |
współpracujemy komercyjnie z markami, artystami, influencerami, blogerami i celebrytami.
Zapraszamy do naszego artystycznego świata.

|creativeavenue.pl|
bezkonca.pl
R&D Manager
Logo
yoga teacher
Holistically Happy Life
| YOGA THERAPY | PREGNANCY YOGA | HATHA YOGA |
| YIN YOGA | RESTORATIVE YOGA | SKY YOGA |
| DIET & NUTRITION | WELLNESS COACHING |
| SLOW LIFE & STRESS MANAGEMENT WORKSHOPS |
Grasswood Cafe Udaipur
Business Development Manager
K MAGAZINE
Digital Strategist | Project Supervisor
w ramach obowiązków:
Opracowanie długotrwałej strategii komunikacji dla platformy K MAG, kreowanie i wdrażanie strategii łączących działania online z offline w ramach platfomy, implementowanie nowych narzędzi w obrębie platformy, przygotowywanie ofert dla obecnych i przyszłych klientów magazynu uwzględniających działania we wszystkich kanałach (magazyn drukowany, online, media społecznościowe) , analizy danych na potrzeby realizowanych projektów, zarządzanie realizowanymi projektami, budowanie relacji z podmiotami współpracującymi i mediami w ramach działań marketingowych, realizacja działań eventowych na potrzeby magazynu i klientów
Logo
Live Event&Advertising Director
Idea Productions Poland
w ramach obowiązków:
Przygotowywanie ofert przetargowych i reprezentacja agencji podczas przetargów, spotkań z klientami, podwykonawcami

w portfolio:
wygrane przetargi:
Servier Polska, branża farmaceutyczna, scenariusz animacji dotyczącej produktów firmy,
realizacja: XII 2014 - I 2015
Alcon Polska, grupa Novartis branża farmaceutyczna, sympozjum dla lekarzy,
realizacja: V 2015
Agencja MG Sp. z o.o.
Integrated Marketing Manager
w ramach obowiązków:
Produkcja i organizacja komercyjnego wydarzenia dla TG biznesowego - spektakl "Welcome to Burlesque" - Kraków, 21 lutego 2014 w Nowohuckim Centrum Kultury ze specjalnym udziałem akrobatek TRIO ETC oraz ARO Kłusowskiego; stworzenie oferty marketingowej dla wydarzenia, pozyskanie sponsorów w kategorii: sponsor tytularny, sponsor główny, mecenas kultury oraz partner produktowy, odpowiedzialność za wsparcie medialne, koordynację i realizację w miejscu wydarzenia;
realizacja: XI 2013 - II 2014 dla Agencja MG Sp. z o.o.

w portfolio:
w ramach współpracy pozyskanie klienta i organizacja wewnętrznego wydarzenia dla pracowników firmy Sudzucker Polska S.A. - Zakład produkcyjny Cukrownia Ropczyce,
realizacja: I 2014;
pozyskanie sponsorów do komercyjnego spektaklu "Welcome to Burlesque" - Rzeszów, 19 października 2013 w Wojewódzkim Domu Kultury

Media&PR:
http://www.youtube.com/watch?v=ndWFEA1Ay_Q
http://www.youtube.com/watch?v=h7DbYA7gF9w
Logo
New Business Director
Digital Open Group
w ramach obowiązków:
planowanie holistyczne działań marketingowych wraz z tworzeniem koncepcji i strategii mediowych w komunikacji digital zintegrowanej z pozostałymi kanałami komunikacji (ATL, BTL, event, PR/ePR); przygotowywanie prezentacji ofertowych, przetargowych, analiz konkurencji (research) i sprawozdań ; pozyskiwanie partnerów do współpracy dla podmiotów współpracujących – działania barterowe, fundraising; budowanie relacji biznesowych; nadzorowanie i realizacja projektów; negocjowanie warunków współpracy; zarządzanie produkcją contentu, w tym sesje foto i video (klipy, reklamy, filmy korporacyjne, making of, backstage); koordynacja i realizacja projektów na linii klient/agencja-bloger, agencja-artysta - działania wizerunkowo-sprzedażowe z liderami opinii; reprezentacja firm podczas wydarzeń; copywriting, webwriting;

w portfolio:
Pozyskanie marki Polskie Zdroje - Cisowianka Perlage oraz stworzenie strategii komunikacji do projektu długoterminowego w okresie X 2013 - IX 2014 w magazynie fineLIFE.pl; http://finelife.pl/#/fwater
The Digitals
Account Manager ds.Nowych Mediów
w ramach obowiązków:
Planowanie i realizacja działań marketingowych przy wykorzystaniu zróżnicowanych elementów marketingu mix, budowanie relacji typu B2B - pozyskiwanie nowych partnerów, w tym do realizacji transakcji barterowych i patronatów w ramach projektów specjalnych, działania z zakresu event marketingu-organizacja i realizacja, nadzór nad produkcją materiałów korporacyjnych (filmy korporacyjne), koordynacja działań podwykonawców, przygotowanie researchy (m.in. do strategii dla obecnych klientów i przetargów), rozpowszechnianie innowacji, analiza potrzeb klientów, budowanie i rozwój współpracy, planowanie i realizacja budżetów, ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych dla usług klienta, budowanie świadomości marki; koordynacja,zarządzanie projektami i realizacja w zakresie: strategii obecności w mediach, kreacji reklamowych, kampanii e-mailingowych, serwisów www, aplikacji interaktywnych i konkursów online, bieżąca współpraca z działami strategia/kreacja/produkcja; odpowiedzialność za aspekty finansowo-prawne projektów; dbałość o dobry wizerunek i kulturę organizacyjną firmy

w portfolio:
realizacja projektów w okresie VIII 2012- II 2013 dla: AXA Polska (przygotowanie narzędzi i materiałów marketingowych; konkursy na FB, w tym “AXA Bliskie Portrety” z gościnnym udziałem Lidii Popiel, działania online/offline (organizacja warsztatów fotograficznych i wystawy – spektakularny sukces projektu w mediach społecznościowych - wzrost fanów z 3500 – 15 000 w ciągu 3 tygodni konkursu)

Działania New Business:
realizacja projektu dla Komendy Stołecznej Policji (Nekrolog-Znicz 2012)
http://www.zw.com.pl/artykul/661903.html ; http://thedigitals.pl/projekty/nazwisko-znalazlo-sie-w-gazecie/
pozyskanie partnera produktowego - marki SONY Polska do konkursu AXA Bliskie Portrety oraz patrona medialnego fineLIFE.pl, nawiązanie współpracy z Amnesty International

Nagrodzone kampanie:
Nekrolog-Znicz 2012 - Media Trendy 2013 - kategoria Wykorzystanie mediów drukowanych; wyróżnienie – Kampania Społeczna roku 2012 przyznawane przez kampaniespoleczne.pl
FAB karo company
Managing Partner | CMO

2015
STRATEGIA & INNOWACJA, MARKETING&PR, REKLAMA, PROJEKTY NON STANDARD


planowanie holistyczne działań marketingowych wraz z tworzeniem koncepcji i strategii mediowych w komunikacji digital zintegrowanej z pozostałymi kanałami komunikacji (ATL, BTL, event, PR/ePR); przygotowywanie prezentacji ofertowych, przetargowych, analiz konkurencji (research) i sprawozdań ; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących konsumentów, zachowań rynkowych konkurencji; pozyskiwanie partnerów do współpracy dla podmiotów współpracujących – działania barterowe, fundraising; budowanie relacji biznesowych; nadzorowanie i realizacja projektów; negocjowanie warunków współpracy; consulting mediowy; doradztwo w zakresie alokacji budżetów; koordynacja działań z wydawnictwami mediowymi we współpracy z klientami; produkcje materiałów do kampanii reklamowych, na potrzeby wewnętrzne firm, zarządzanie produkcją contentu, w tym sesje foto i video (klipy, reklamy, filmy korporacyjne, making of, backstage); koordynacja i realizacja projektów na linii klient/agencja-bloger, agencja-artysta - działania wizerunkowo-sprzedażowe z liderami opinii; reprezentacja firm podczas wydarzeń; copywriting, webwriting; oprawa artystyczna wydarzeń; eventy specjalne dla klientów; strategia, produkcja, realizacja, koordynacja;
współpraca w języku angielskim

w portfolio:

Gorlicka-Kruk Gabinet Kosmetologii i Medycyny Estetycznej, http://www.gorlickakruk.pl
udział marki w dniach otwartych Platinium Fitness Kraków w dniach 19-20 marca 2015
pisanie artykułów i tworzenie materiałów promocyjnych na dedykowane platformy
realizacja sesji zdjęciowej dla marki
tekst do raportu: „Czego pragną Kobiety” - http://www.biznesnafali.pl
realizacja: I kwartał 2015

Sudzucker Polska S.A. - Zakład produkcyjny Cukrownia Ropczyce
Organizacja wydarzenia dla kadry zarządzającej firmy
realizacja: I 2015

Digital Melody, http://www.digitalmelody.pl
Stworzenie tekstów na stronę agencji
realizacja: I 2015


2014-2016
ART PRODUCTIONS/PRODUKCJE WYDARZEŃ ARTYSTYCZNYCH

consulting merytoryczny i opieka artystyczna nad organizacją i produkcją wydarzeń o charakterze kulturalnym i rozrywkowym; realizacja programów CSR dla firm; fundraising


w portfolio:

• Producent wykonawczy/Fundraiser/Marketing&PR manager trasy koncertowej projektu BLUES SYMFONICZNIE MARZENA UGORNA 2015/2016 z polskimi filharmoniami
koncerty w miastach: Słupsk, Koszalin, Kielce, Płock, Kalisz, Lublin, Częstochowa, Toruń, Jelenia Góra w okresie IX 2015 - XII 2016

Media&PR:
https://www.youtube.com/watch?v=dR0V2WFtTDo
http://pytanienasniadanie.tvp.pl/26069221/na-naszej-scenie-marzena-ugorna-its-a-mans-word
https://www.youtube.com/watch?v=XXJEFc4WP3A
http://dobrezycie.com/marzena-ugorna-prosto-i-z-serca/
http://entertheroom.pl/wywiad-marzena-ugorna-5522
http://muzyka.interia.pl/wiadomosci/news-marzena-ugorna-z-the-voice-of-poland-blues-symfonicznie,nId,1904338
http://bit.ly/1PWHnrq
http://bit.ly/1PSOn9G


• Organizacja w zakresie marketing/media/management artystyczny koncertu semestralnego w Rzeszowie dla Szkoły Muzyki Rozrywkowej Pro Musica z gościnnym udziałem artystów z impresariatu: Wojciech Baranowski, Michał Chmielewski, Karol Dziedzic, Ernest Staniaszek, Kuba & Sabina; pozyskanie Mecenasów Kultury dla projektu
realizacja: I 2015

Media&PR:
http://supernowosci24.pl/koncert-semestralny-z-goscmi
http://www.radio.rzeszow.pl/informacje-muzyczne/item/34487-artystyczna-inicjatywa-uczniow-na-rozpoczecie-ferii-w-rzeszowie
http://rzeszow-news.pl/wspolny-koncert-uczestnikow-the-voice-of-poland-talent-foto/
http://muzykoholicy.pl/2015/02/02/relacja-koncert-semestralny-z-udzialem-gwiazd-w-rzeszowie/

• Producent wykonawczy: "Kolędą do Gwiazd" - Baranowski feat. Chmielewski, Dziedzic, Staniaszek
https://www.youtube.com/watch?v=R3FpRNPLa3Q
W ramach projektu został wydany singiel w ilości 3000 sztuk
Finansowanie - środki pozyskane od prywatnych firm w ramach CSR – odpowiedzialność za pozyskanie środków

Media&PR:
http://www.youtube.com/watch?v=pANrdLn8Zaw#t=60
http://www.youtube.com/watch?v=K_1IQgP02xA
http://muzyka.onet.pl/newsy/uczestnicy-czterech-ostatnich-edycji-the-voice-of-poland-we-wspolnym-projekcie/3fzbs
realizacja: XII 2014

• Organizator/PR&Marketing Manager IV Rzeszowskiego Święta Wokalnego HELIOS Festival poświęconego pamięci Anny Jantar w okresie I 2014 - VII 2014 dla Stowarzyszenie Pro Regione,
realizacja wydarzenia: 14-19 lipca 2014 (warsztaty wokalne, koncert w Polskim Radio Rzeszów, wydarzenie główne: Rzeszowski Rynek; frekwencja, 7000 uczestników) koncert 10 młodych artystów z programu The Voice of Poland oraz Justyny Steczkowskiej jako gwiazdy festiwalu w repertuarze Anny Jantar
w ramach współpracy:
Stworzenie strategii oraz oferty marketingowej festiwalu, doradztwo w zakresie programu artystycznego, consulting merytoryczny na całym etapie produkcji wydarzenia - 01/2014-07/2014, ścisła współpraca z producentem wydarzenia, koordynacja i realizacja wydarzeń towarzyszących - koncert w Polskim Radio Rzeszów, organizacja konferencji prasowej z mediami lokalnymi, organizacja wernisażu Evy Vons, odpowiedzialność za działania promocyjne na poziomie ogólnopolskim i lokalnym, zarządzanie zespołem festiwalowym, odpowiedzialność za wizerunek Artystów (stylizacja, wizaż), produkcja klipu promocyjnego festiwalu z udziałem 10 Artystów - VI 2014, Warszawa (emisja w kinie HELIOS przez 2 tygodnie), pozyskanie sponsorów w kategorii: sponsor tytularny, sponsor główny, mecenas kultury, partner oraz patronów medialnych wydarzenia;

Media&PR:
https://www.youtube.com/watch?v=l02_zYgblEc
https://www.youtube.com/watch?v=tZa9C7GRI1Y
https://www.youtube.com/watch?v=-8ZPQCH9puo
https://www.youtube.com/watch?v=3W1uqBifhn8
https://www.youtube.com/watch?v=CgHFqBYen3c
http://muzyka.onet.pl/newsy/relacja-z-iv-rzeszowskiego-swieta-wokalnego-helios-festival/0w684
http://www.tvp.pl/rzeszow/kultura/stacja-rzeszow-glowny/wideo/14082014/16478761
http://www.kultura.erzeszow.pl/galeria/iv-rzeszowskie-swieto-wokalne-helios-festival,29.html
http://www.facebook.com/swietowokalne
http://swietowokalnerzeszow.tumblr.com/
http://youtube.com/swietowokalne
http://twitter.com/swietowokalne


2014 - 2015
TALENT MANAGEMENT

• promocja i reprezentacja Artystów oraz ich wizerunku, ścisła współpraca z podmiotami i organizacjami; działania marketingowe i promocyjne z udziałem i na rzecz Artystów, prowadzenie profili w mediach społecznościowych, produkcja projektów artystycznych z udziałem Artystów, organizacja koncertów;

w portfolio:

*Michał Sobierajski - reprezentacja Artysty w wytwórni Universal Music Polska, media, marketing i PR Artysty, współtworzenie treści w kanałach społecznościowych, opieka merytoryczna, koordynacja i praca przy produkcjach Artysty (lyrics video do utworu Część, klip do singla Rzeka (dobór zespołu realizatorskiego), materiały promocyjne do albumu Przed Snem - okładka płyty (dobór autorki okładki i pomysł), sesje zdjęciowe (dobór ekipy produkcyjnej), współorganizacja działań promocyjnych przy debiucie Artysty z płytą Przed Snem - koncert prapremierowy, koncert premierowy, reprezentacja Artysty na dedykowanych wydarzeniach w tym festiwalach, booking i organizacja koncertów artysty, koordynacja pracy zespołu wykonawczego m.in Tour Managera
realizacja: II 2015 - VI 2015
http://www.youtube.com/watch?v=h2xrDM_5wzo
http://www.universalmusic.pl/katalog.id_8386

• współpraca z Wojciechem Baranowskim, Michałem Chmielewskim, Karolem Dziedzicem, Ernestem Staniaszkiem (IV kwartał 2014/I kwartał 2015) w zakresie: opieka merytoryczna nad projektem, produkcja, wydanie singla i klipu świątecznego Kolędą do Gwiazd -listopad/grudzień 2014, pozyskanie funduszy na realizację projektu, media, marketing, PR, dbałośc o wizerunek Artystów w okresie współpracy (XI 2014 - III 2015)
Ernest Staniaszek - XII 2014, udział w kampanii świątecznej w projekcie Coca-Cola Powiedz to Piosenką (media, marketing, PR, dbałość o wizerunek Artysty) - gościnny udział w projekcie Wojciecha Baranowskiego
Ernest Staniaszek - udział w projekcie Symphonica od XI 2014

• współpraca z ARO Kłusowskim (01/2014 - 08/2014) występ Artysty w projekcie Welcome to Burlesque, Kraków, reprezentacja artysty w wytwórni Universal Music Polska, prowadzenie kanałów społecznościowych, praca przy produkcji klipu do singla „Podpalimy Miasta” (Universal Music Polska), organizacja festiwalu IV Rzeszowskie Święto Wokalne HELIOS Festival, którego artysta był dyrektorem artystycznym.

• marketing i PR marki W.I.L.K. (04-08/2014), prowadzenie kanałów społecznościowych marki, udział marki w klipie do singla debiutanckiego ARO Kłusowskiego, "Podpalimy Miasta", koordynacja sesji zdjęciowych, udział marki w festiwalu IV Rzeszowskie Święto Wokalne HELIOS Festival.
Atlanta A.M.
Brand Manager
w ramach obowiązków:

opracowanie strategii marketingowej w zakresie grupy produktów marki Primo Gusto i Melissa; przygotowywanie materiałów informacyjnych; nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych i opakowań produktów; współuczestnictwo w kreowaniu nowych produktów; monitorowanie pozycji na rynku produktów z portfolio Primo Gusto i Melissa; realizacja wyznaczonych celów marketingowych; przygotowanie planów promocyjnych i wsparcia sprzedaży; ścisła współpraca z Działem Sprzedaży; przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla Działu Sprzedaży w zakresie zarządzania kategorią i półką oraz zasad merchandisingowych; kontrola i monitoring sprzedaży; utrzymywanie pozytywnych relacji z
kontrahentami; współpraca z mediami

w portfolio:
opiekun marki Primo Gusto i Melissa
Logo
Strategy & Account Manager
Brand Republic
w ramach obowiązków:
opracowywanie, prezentacja i realizacja efektywnych strategii komunikacji marketingowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach (ATL, BTL) ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów (Internet/social marketing); analiza grup docelowych;
planowanie innowacyjnych działań promocyjnych w Internecie wraz z ich wdrożeniem; consulting mediowy w zakresie alokacji budżetu w media do kampanii; zakup mediów do kampanii reklamowych; działania copywriterskie; tłumaczenia produktowe;
zarządzanie projektem oraz zespołem projektowym; ścisła współpraca z działem Kreacji; ocena przygotowanych kreacji; przygotowywanie wycen oraz zakup i produkcja materiałów niezbędnych do zrealizowania kampanii; nadzór nad procesem produkcyjnym materiałów reklamowych ATL (prasa, radio, TV, outdoor), BTL (materiały POS) i interactive;
prezentacja i ocena efektywności realizowanych aktywności na rzecz Klienta; bezpośredni kontakt z Klientami, dostawcami mediowymi i podwykonawcami; budowanie i podtrzymywanie dobrych kontaktów z Klientami; organizacja, planowanie i realizacja eventów; przygotowywanie ofert, kosztorysów, harmonogramów, raportów; dbałość o aspekty finansowo - prawne związane z prowadzonymi projektami;
aktywne pozyskiwanie nowych klientów, analiza rynku w zakresie potencjalnych klientów; samodzielne i równoległe prowadzenie projektów;

w portfolio:

realizacja projektów dla Fundacja Orange, Groupe SEB (KRUPS, Moulinex, Tefal, Rowenta) , HTC Polska, TAURON S.A

www.feelthebeat.pl – projekt realizowany dla marki HTC we współpracy z Orange dla modelu HTC Sensation XL (pomysł, strategia, egzekucja, nadzór)

Działania New Business: Groupe SEB
Moxie Interactive
Interactive Junior Account Executive
praca w strukturach ZenithOptimedia dla Moxie Interactive (wewnętrznej agencji interaktywnej)

W ramach obowiązków:

kontakt i utrzymywanie relacji z Klientem; obsługa i opieka nad kreatywnymi projektami internetowymi realizowanymi dla Klientów Agencji; koordynacja prac działów produkcji i kreacji w ramach realizacji projektów (zarządzanie grupami projektowymi, wyznaczanie zadań poszczególnym pracownikom przypisanym do danego projektu, ocena przygotowanych kreacji, nadzór nad procesem produkcyjnym, przygotowanie pomniejszych koncepcji kreatywnych kampanii, kierowanie kampanią), dbałość o realizację potrzeb Klientów Agencji; prowadzenie Fan Page'y na Facebooku; opracowywanie strategii obecności w Social Media; burze mózgów; koncepcje kreatywne

w portfolio:

Makro Cash&Carry, PUMA, Bonus Systems
ZenithOptimedia Group
Media Planner Buyer
ścieżka rozwoju:
07/2010 – 01/2011 Media Planner Buyer
06/2009 – 06/2010 Junior Media Planner Buyer
07/2008 – 05/2009 Media Assistant


W ramach obowiązków:

bezpośredni kontakt z klientami i budowanie trwałych z nimi relacji; współpraca z centralą organizacji oraz centralą klienta sieciowego; przeprowadzanie analiz wydatków na reklamę, konsumpcji mediów; współpraca z dostawcami mediowymi i agencjami kreatywnymi; ewaluacja ofert mediowych wraz z rekomendacjami; przygotowywanie strategii, rekomendacji oraz szczegółowych media planów; koordynacja kampanii multimedialnych; prezentacja i ocena efektywności realizowanych działań na rzecz klienta; samodzielne i równoległe prowadzenie projektów; obsługa software’u plannerskiego, systemu księgowego; zakup i kontrola kampanii w mediach tj. TV, prasa, radio, outdoor, kino; realizacja międzynarodowych projektów; procesy kreatywne – burze mózgów, projekty niestandardowe; szkolenia i prezentacje dla klientów.


w portfolio;

współpraca w j. angielskim : Fielmann, Transitions Optical (branża optyczna), Jack Wolfskin (branża odzieżowa), Warner Bros (branża filmowa), TAP Portugal, Emirates (branża lotnicza), Electrolux, Whirlpool (branża RTV AGD), HTC Polska (branża nowoczesnych technologii)

współpraca w j. polskim: DuPont Poland (branża rolnicza), PRS/Andrzej Multanowski (branża deweloperska – 20 niezależnych deweloperów), PZ Cussons (branża FMCG), Pharmena (branża farmaceutyczna)

projekty dla:

MTV Polska, PUMA Polska, kampanie społeczno-edukacyjne dla Polskiej Akcji Humanitarnej (Kampania Wodna, Akcja Edukacja) i Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka (Wybierz Markowe)

Konkursy branżowe:

Reprezentacja firmy w Young Media Lions 2011 (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR);
uczestnictwo w wewnętrznym konkursie ZenithOptimedia Group – „Odpowiedz na Brief” - II miejsce
Związek Firm Public Relations
stażystka
praca przy projektach: konkurs „Złote Spinacze”; kongres PR FORUM; koordynacja szkolenia London School of Public Relations; odpowiedzialność za kontakty zagraniczne.

Szkolenia i kursy

Happiness Program - The Art of Living Foundation, Tamil Nadu, Chennai
Intensive Yoga Therapy Teacher Training Certificate Course - Asana Andiappan College of Yoga & Research Centre, Chennai, India
Intensive Hatha Yoga Teacher Training Certificate Course - Asana Andiappan College of Yoga & Research Centre, Chennai, India
Nutrition & Diet planning - Tulip International Mumbai, India
Anomia pracownicza i metody jej ograniczania (WSFiZ)
MS Excel XP PL – zaawansowana praca z arkuszem kalkulacyjnym (COMP)
MS PowerPoint XP PL –zaawansowana praca z pakietem prezentacyjnym (COMP)
Rozwój efektywności osobistej – zarządzanie czasem i priorytetami (Training&Consulting GRUPA)
Sztuka Prezentacji (UW)
Trening Asertywności (UW)
Trening Negocjacji (Universitas)
Trening Twórczości (UW)
Warsztaty Komunikacji Mody i Marketingu (Fashion Project)
Warsztaty Stylizacji (Fashion Project)
Zintegrowane Podejście do Public Relations na licencji szkoły London School of Public Relations w Wielkiej Brytanii (ZFPR)

Edukacja

Logo
Pre & Post Natal Yoga Teacher Training 100h, zawodowe
Yoga Vidya Gurukul
Logo
Stretching Instructor, zawodowe
Profi Fitness School
Logo
Pilates Instructor, zawodowe
BB Pilates School
Logo
Diploma in Nutrition & Diet Planning, zawodowe
Tulip International Academy of Wellness & Cosmetology
Logo
Intensive Yoga Therapy Teacher Training 300 h, zawodowe
Asana Andiappan College of Yoga & Research Centre
Logo
Intensive Hatha Yoga Teacher Training 200h, zawodowe
Asana Andiappan College of Yoga & Research Centre
Logo
Product Design Management (Projektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu) we wspołpracy z IWP, studia podyplomowe
SGH
Logo
Psychologia Reklamy realizowany przy współpracy Wydziału Psychologii UW z agencją reklamową Publicis, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Psychologia Mediów; Psychologia Przedsiębiorczości i Zarządzania, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
Filologia angielska - Stosunki europejskie i język biznesu, licencjackie
Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja

Zainteresowania

wellness, psychodietetyka, naturalne metody leczenia, prozdrowotny tryb życia, life coaching (personalny i zawodowy), slow life;
trendspotting, kultura i rozrywka; psychologia biznesu, zachowań konsumenckich, relacji; seksuologia, zjawiska socjologiczne, media społecznościowe i ich wpływ na innych, marketing internetowy; literatura (branżowa: psychologia, socjologia, ekonomia, biznes; odżywanie)
moda(kreowanie wizerunku, projektowanie), design
muzyka

Organizacje

wolontariat:
Battambang Kambodża 2017- Nauczyciel j.angielskiego,
Ecco Walkathon 2007 - Team Leader
WOŚP 1998-2002 - praca w sztabie lokalnym

Inne

kreatywność, pomysłowość, lekkie pióro; twórcze nastawienie do pracy; zdolności analityczne i planistyczne; myślenie syntetyczne i holistyczne; umiejętność prowadzenia negocjacji; wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, interpersonalne i przywódcze; umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania w zespole atmosfery współpracy; efektywna komunikacja i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; proaktywność; samodzielność w prowadzeniu projektów; zdolność pracy w środowisku wielozadaniowym i umiejętność określania priorytetów; praca pod wpływem presji czasowej i stresu z dotrzymywaniem terminów realizacji; dynamizm w działaniu; pomoc w kierowaniu rozwojem umiejętności oraz kompetencji własnych; dobrze rozwinięty zmysł estetyczny i artystyczny.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Czas wolny niebanalnie
Czas wolny niebanalnie
Grupa dla ludzi lubiących aktywnie, niebanalnie spędzać czas wolny.
ebiznes
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Eye tracking
Eye tracking
Grupa osób zainteresowanych metodologią eye trackingową w badaniach usability i marketingowych.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Jakość produkcji internetowych
Jakość produkcji internetowych
Badamy, analizujemy, testujemy produkcje internetowe: serwisy, portale, strony, także w technologii flash... Naszym celem jest opisanie czym jest jakość w realizacji internetowej.
Joga
Joga
Praktykujesz jogę?
Kobieta AKTYWNA
Kobieta AKTYWNA
Grupa o Kobietach, które rozwijają się zarówno psyche jak i fizis, czyli aktywnie kształtują swój intelekt i pamiętają o swoim ciele :-) Dla Kobiet, dla których wiele ciekawych kierunków wciąż jest d
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)