Karolina Jaskóła

PR & Marketing Specialist
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DoubleTree by Hilton Warsaw
PR & Marketing Specialist
Bonduelle Polska
Specjalista ds. marketingu handlowego
Overmax Polska -
Specjalista ds. marketingu
DECORA S.A.
Specjalista ds. marketingu
Przedsiębiorstwo Altax Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
- Opracowywanie i realizacja strategii wprowadzania nowych produktów na rynek; stały monitoring sprzedaży produktów
- Prowadzenie działań komunikacyjnych firmy w zakresie Public Relations
- Przygotowywanie i realizacja strategii trade marketingowych – ofert przedsezonowych, promocjij pakietowych
- Stała współpraca z agencjami reklamowymi, mediami
- Tworzenie materiałów reklamowych, POS, prezentacji multimedialnych
- Bieżąca analiza rynku i konkurencji
Logo
Redaktor serwisu/ Obsługa PR
Serwis SiePomaga.pl
- Opracowywanie i realizacja akcji promocyjnych i społecznych
- Współpraca z mediami oraz partnerami i sponsorami serwisu w zakresie działań CSR, promocji, edukacji
- Redagowanie profili organizacji oraz akcji charytatywnych
Logo
Marketing Trainee
Wild Creations, USA
- Współpraca z agencjami reklamowymi oraz mediami
- Realizacja projektów i strategii marketingowych i sprzedażowych
- Monitorowanie i analiza działań wizerunkowych firmy
- Udział w organizacji eventów społecznych oraz targów
- Stały kontakt z klientami i partnerami biznesowymi firmy
Logo
Intern- Dział Promocji i Reklamy
Family Kingdom Amusement Park, USA
- Współudział w prowadzeniu kampanii marketingowych
- Budowanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami oraz agencjami reklamowymi i PR
- Redagowanie tekstów reklamowych i informacji prasowych
Logo
Supervisor w Dziale Marketingu
Agencja Reklamowa HIGHER
- Opracowywanie projektów eventów promocyjnych dla poznańskich klubów i restauracji
- Koordynacja akcji marketingowej dla klubu Tuba
- Przygotowanie harmonogramu działań, oszacowanie kosztów oraz projekt materiałów promocyjnych
- Wdrażanie elementów akcji, nadzór nad jej przebiegiem i analiza wyników

Edukacja

Logo
ekonomia/ public relations, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

Marketing, Public Relations, Trade marketing
Podróże, Sporty ekstremalne, Taniec

Inne

Obsługa komputera
Programy MS Office – Word, Excel, Power Point
Systemy operacyjne - Windows XP/ Vista/ Mac OS X 10.5 Leopard
Internet - Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari

Prawo jazdy - Kategoria B

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Praktyki
Praktyki
Grupa w której mogą się spotkać oferujący i szukający praktyk.