Karol Weber

INSPEKTOR HOTELOWY - doradztwo, audyty jakości, szkolenia
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
INSPEKTOR HOTELOWY
Własna działaność
Misją mojej działalności jest wspieranie trwającego procesu profesjonalizacji polskiego hotelarstwa, promowanie rozwoju kapitału ludzkiego oraz dbałości o najwyższą jakość obsługi i wysoki poziom zadowolenia gości, przy jednoczesnym dbaniu o rentowność działalności obiektów hotelowych, a także promowanie zasady Jeden Zespół – Wspólny Cel.
Możemy to osiągnąć poprzez wprowadzanie dostosowanych do potrzeb obiektu standardów, rozwijanie kultury szkoleniowej, umiejętności i zaangażowania pracowników oraz wprowadzanie mechanizmów regularnej kontroli jakości świadczonych usług.

Na podstawie analizy sytuacji wewnątrz firmy, opartej o audyt jakości i rozmowę z dyrekcją, doradzę jakie standardy obsługi oraz procedury należy wprowadzić, bądź usprawnić, aby podnieść jakość świadczonych usług i wydajność pracy. Przeszkolę pracowników z ich zastosowania i skontroluję ich efektywność.
Moją specjalnością są szkolenia z zakresu funkcjonowania działów Recepcji i Służby Pięter, standardów obsługi recepcyjnej i kelnerskiej, up-sellingu i cross-sellingu usług oraz komunikacji i pracy zespołowej.

Oferta skierowana jest bezpośrednio do hoteli i obiektów hotelowych (już działających i tych, które planują otwarcie), jak i innych firm doradczo-szkoleniowych poszukujących partnerów do realizacji swoich projektów.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie www.enjoyyourstay.pl/inspektor-hotelowy
Zapraszam do kontaktu i współpracy.

kom. 0048 512 445 159
email: inspektor@enjoyyourstay.pl
HOTEL INTERCONTINENTAL WARSZAWA
Kierownik ds. Kontaktów z Gośćmi i Club Lounge
Koordynowanie wizyt gości VIP. Wyjaśnianie zażaleń gości i rozwiązywanie ich problemów. Monitorowanie badania poziomu satysfakcji gości. Koordynowanie Programów Lojalnościowych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych z gośćmi. Zarządzanie Club Lounge’em (Klubem) i podległymi pracownikami. Kontrolowanie i planowanie wydatków Klubu oraz generowanie przychodu. Sprzedaż Członkostw klubowych. Kontrolowanie jakości usług i przestrzegania standardów. Inicjowanie i zarządzanie projektami. Rekrutacja i selekcja pracowników. Przeprowadzanie ocen okresowych pracowników. Przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowniczych w Dywizji Pokoi. Manager on Duty. Współpraca ze wszystkimi działami Hotelu, organizowanie akcji CSR.
Logo
Asystent Kierownika Działu Obsługi Pięter/ Kierownik Piętra/ Koordynator Biura Działu Obsługi Pięter
Hotel Four Seasons Hampshire (Anglia)
Przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowniczych . Przeprowadzanie ocen okresowych pracowników. Inspekcja pokoi gościnnych i publicznych części Hotelu. Kontrolowanie jakości usług i przestrzegania standardów. Inicjowanie i zarządzanie projektami. Koordynowanie zamówień. Kontrolowanie i planowanie wydatków.
HOTEL INTERCONTINENTAL WARSZAWA
Recepcjonista
Adam L.
Adam L. · współpracownik
wystawiono
Karol to wysokiej klasy profesjonalista dbający o detale. Skupia się na swoich obowiązkach i wykonuje je perfekcyjnie. Dba o jakość i profesjonalizm. Podchodzi z wysoką klasą i dyplomacją w obsłudze gości. Praca z nim to czysta przyjemność.

Szkolenia i kursy

Program rozwojowy dla Kierowników
Trener wewnętrzny
Efektywne spotkania działowe
Kierowanie ludźmi
Coaching i motywowanie pracowników
Efektywne zarządzanie czasem
Trudne sytuacje w pracy z ludźmi/ Negocjacje
Zarządzanie obsługą gościa w hotelach wellness & spa

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Hotelarstwo i Gastronomia, licencjackie
WYŻSZA SZKOŁA TURYSTYKI I REKREACJI IM. M. ORŁOWICZA W WARSZAWIE

Zainteresowania

Podróże.

Inne

Doświadczenie w zapewnieniu wysokich standardów jakościowych w zakresie obsługi klientów, bardzo dobre zdolności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, elastyczność, operatywność, proaktywność, odpowiedzialność, doskonałe umiejętności planowania i organizowania, poczucie humoru, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.

Grupy

10 wszystkich wypowiedzi
7 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie. Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
HoReCa
HoReCa
Hotelarstwo, gastronomia, catering
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Hotel i jego wizerunek
Hotel i jego wizerunek
Grupa dla osób zajmujących się dbałością o wizerunek hoteli i ich promocje
Hotel Marketing
Hotel Marketing
Jak skutecznie promować hotel? Jakie są potrzeby klientów hoteli, jak je spełnić?
Hotelarskie ciekawostki
Hotelarskie ciekawostki
Informacje , ciekawostki, najnowsze newsy ze świata hotelarskiego. Najświeższe fakty, nowe otwarcia i coś na wesoło - humor hotelarski.
Hotelarze
Hotelarze
Zapraszam wszystkich dla których hotelarstwo jest pasją. Zaprasza http://www.radosnyhotelarz.pl
Hotelarze i Gastronomowie
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com
Hotele
Hotele
Grupa o hotelach. Stworzona dla ludzi związanych z branżą hotelarską.
I......... EFEKTYWNY HOTEL .........I
I......... EFEKTYWNY HOTEL .........I
Co sprawia, że oferta hotelu jest skuteczna? Jakie narzędzia działają, a które są stratą pieniędzy? Jak skuteczniej wykorzystywać dostępne technologie aby zwiększać ROI?
Praca w branży hotelarskiej i gastronomicznej
Praca w branży hotelarskiej i gastronomicznej
hotele, restauracje, kluby, ośrodki wypoczynkowe - oferty pracy, opinie na temat pracodawców, informacje o wynagrodzeniach w branży