Karol Remani

Regional Implementation Manager w Citibank Europe Plc
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Project Management Sprzedaż bankowość korporacyjna Obsługa klienta bankowość detaliczna Prawo jazdy kat B bankowość elektroniczna Obsługa klienta zagranicznego, zarządzanie projektami międzynarodowymi Bankowość transakcyjna

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Citibank Europe
Regional Implementation Manager
- Differentiate Citi, through excellent end to end Management and Delivery of incremental Transaction banking solutions to client base.
- Serve as a single point of contact for Client engagements, explaining the process and solution to our clients and helping them through the onboarding process.
- Manage multiple engagements in parallel whilst delivering to a high standard
- Adopt a pro-active approach to delivery for clients.
- Deliver client solutions with accuracy and strong attention to detail
- Accurately report project status, meet all metrics and reporting requirements. Ensure that there is full visibility on the current status on all projects to the management team to ensure continuity for our clients.
- Deploy transaction banking knowledge to help the client’s further understanding of the onboarding process and functionality of Citi’s product set.
- Influence and inspire change. Identify opportunities to enhance the client experience
Credit Agricole Bank Polska SA
Menadżer Produktu Bankowości Elektronicznej dla Korporacji
- identyfikacja możliwości rozwoju powierzonych produktów tak, by spełniały one potrzeby klienta i wymagane parametry rentowności Banku,
- przygotowanie i wprowadzanie do oferty Banku zatwierdzone produkty,
- przygotowanie dokumentacji produktowej (karty produktów, procesy, procedury, standardy umów, wsad do tabeli opłat i prowizji itp.),
- zarządzanie cyklem życia produktu (analiza adekwatności oferty do potrzeb i oczekiwań klientów, formułowanie strategii rozwoju produktów, wdrażanie innowacji, wycofywanie produktów z oferty,
- przyczynianie się do sprzedaży produktu, poprzez przygotowanie dopasowanej do potrzeb konkretnego klienta oferty produktowej, szkolenie produktowe Menadżerów Rachunku, towarzyszenie Menadżerom Klienta w działaniach handlowych, przygotowywanie dokumentacji, oferty oraz dokumentów przetargowych w przypadku szczególnie zaawansowanych/skomplikowanych produktów, opiniowanie wyceny produktu dla konkretnego klienta,
- odpowiedzialność za implementację produktu
Credit Agricole Bank Polska SA
Tester
- testowanie funkcjonalne systemu bankowości elektronicznej CA24 Biznes
- przeprowadzanie testów manualnych i automatycznych (Selenium)
- tworzenie i wykonywanie przypadków testowych
- zapewnienie prawidłowego przeprowadzania testów
- analizowanie wyników przeprowadzonych testów, optymalizowanie procesu, zarządzanie i przygotowanie danych testowych.
- współpraca z zagranicznym producentem oprogramowania
Bank BNP Paribas
Specjalista ds Obsługi Klienta Korporacyjnego
1. Parametryzacja klientów HomeBanking w systemie BiznesPl@net w procesie migracji
2. Techniczne wsparcie klientów korporacyjnych bankowości elektronicznej
3. Analiza I współpraca przy przygotowaniu dokumentacji migracyjnej dla klientów
korporacyjnych
4. Obsluga bieżąca klientów instytucjonalnych: telefoniczna, e-mail’owa, wsparcie w procesach operacyjnych
5. Bieżąca współpraca z doradcami klientów oraz innymi jednostkami
6. Archiwizacja dokumentów bankowych
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Stażysta w Sektorze Bankowości Detalicznej
1. Poszerzanie wiedzy
a) Stałe poszerzanie wiedzy i dogłębne poznawanie standardów obsługi klienta oraz produktów bankowych oferowanych przez Bank
b) Pozyskiwanie i wykorzystanie w praktyce wiedzy członków zespołu odnośnie sposobów i metodologii realizacji sukcesów w zakresie budowania relacji z klientami
c) Ciągłe pogłębianie wiedzy na temat aktualnej sytuacji finansowej i ekonomicznej rynku trendów i zachowań w celu lepszego informowania klientów Banku, jak te czynniki mogą wpłynąć na podejmowane przez klienta decyzje finansowe
d) Nauka i stosowanie w praktyce umiejętności rozpoznawania oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań

2. Sprzedaż i zarządzanie relacjami z klientem
a) Pomoc w realizacji bieżących działań sprzedażowych zespołu poprzez efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim oraz budowanie i pogłębianie relacji z klientami
b) Dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej poprzez efektywne wykorzystanie procesu sprzedaży
c) Udział w akcjach mikromarketingowych, przygotowywanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez Bank dla istniejących i potencjalnych klientów Banku
d) Zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom wysokiej jakości zindywidualizowanej obsługi bankowej

Projekty

CA24 Biznes

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Bankowość
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Motoryzacja, rynek samochodowy, biznes i ekonomia, podróże

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie