Karol Gilun

Dyrektor Centrum Mikroprzedsiębiorstw, Alior Bank S.A
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CRM Szkolenia pracowników Biuro Rekrutacja Raportowanie i analizy Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Prawo jazdy kat B def3000 Excel, Powerpoint Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Alior Bank S.A.
Dyrektor Centrum Mikroprzedsiębiorstw
Zarządzanie siecia sprzedaży dedykowanej dla klientów biznesowych.
Alior Bank S.A.
Regionalny Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Idea Bank S.A.
Koordynator Biura Zarządzania Relacjami z Klientem
- Zarządzanie pracą specjalistów, w szczególności planowanie, organizacja i nadzorowanie zadań realizowanych przez zespół
- Inicjowanie działań mających na celu usprawnienie pracy oraz podnoszenie wydajności i jakości
- Współtworzenie systemu wynagrodzeń dla pracowników
- Prawidłowe raportowanie wyników pracy
- Rekrutacja i wdrożenie nowych kandydatów
- Prowadzenie szkoleń z zakresu obowiązków kandydatów
Idea Bank S.A.
Starszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku
- Monitorowanie i analiza portfela kredytowego Banku
- Monitoring należności
- Monitoring warunków po wypłacie
- Kontakt telefoniczny z Klientami Banku
- Współpraca z przedstawicielami innych jednostek operacyjnych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Idea Bank S.A.
Specjalista ds. Monitoringu Portfela Kredytowego
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku
- Monitorowanie i analiza portfela kredytowego Banku
- Monitoring należności
- Monitoring warunków po wypłacie
- Współpraca z przedstawicielami innych jednostek operacyjnych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Idea Bank S.A.
Starszy Opiekun Klienta
- telefoniczne rozpoznanie potrzeb Klientów i umożliwienie im kontaktu z doradcą bankowym,
- nawiązywanie kontaktów i budowanie właściwych relacji z Klientami,
- informowanie Klientów o bieżącej ofercie i produktach banku.
DHL Express (Poland)
Specjalista ds. obsługi klienta
- Ścisła współpraca z klientami zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi
firmy.
- Sporządzanie protokołów szkód, interwencje reklamacyjne.
- Opieka nad aktualnymi klientami.
- Rejestrowanie zleceń spedycyjnych, analiza wykonalności i
nadzór nad ich realizacją.
- Bieżące powiadamianie klientów o istotnych dla procesu spedycji
drogowej ich przesyłek faktach i zdarzeniach.
- Wystawianie dokumentacji drogowej, fakturowanie usług
świadczonych przez firmę.
- Analiza wiarygodności finansowej klientów, prowadzenie
windykacji należności.
- Doradztwo dla klienta odnośnie sposobów transportu,
ewentualnych zagrożeń, rodzajów oferowanych serwisów i możliwości
sieciowych.
- Współpraca z kierowcami.
- Prowadzenie stałego monitoringu i aktualizowanie danych o
przesyłkach w systemach operacyjnych.
- Bieżące i bezzwłoczne podejmowanie działań związanych z
korespondencją z klientami.
- Rejestracja przesyłek w systemie oraz przygotowywanie danych do
raportu niezgodności.

Szkolenia i kursy

2006 - 2009: CXXV Liceum Ogólnokształcące im.Waldemara Milewicza w Warszawie profil: dziennikarski
Prawo jazdy Kat. B

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

Sport
Kino
Wędkowanie

Inne

Odpowiedzialność
Komunikatywność
Solidność
Własny samochód

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
IDEA BANK SA
IDEA BANK SA
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Idea Bank SA http://www.ideabank.pl/
Leasing czyli wygodne finansowanie
Leasing czyli wygodne finansowanie
Leasing - najlepsza, najwygodniejsza forma finansowania inwestycji Porady, opinie, współpraca, oferty itp.
Legia Warszawa
Legia Warszawa
Zapraszam Sympatyków i Kibiców Legii Warszawa
Platinium Club and Restaurant
Platinium Club and Restaurant
PLATINIUM CLUB & RESTAURANT to wyjątkowe miejsce na mapie warszawskich klubów... wysokie przestronne wnętrza, oryginalne rozwiązania architektoniczne w połączeniu z nowoczesną i odważną aranżacją prze
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia społeczna
Psychologia społeczna
Psychologia społeczna bada w jaki sposób ludzie wywierają wpływ na myśli, zachowania i uczucia innych ludzi.
Rynek przesyłek kurierskich
Rynek przesyłek kurierskich
Grupa dla zainteresowanych rynkiem przesyłek kurierskich.
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).