Umiejętności
E-commerce
Google Adwords
Google Analytics
Lean Management
PPC
SEM
SEO
Użyteczność
E-mail marketing
Growth hacking
E-marketing Strategy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Efektywności E-commerce
Kieruję i rozwijam dział specjalizujący się w zwiększaniu sprzedaży w e-commerce (e-marketing, analityka internetowa, usability, strategia).
Współpracowałem/współpracuję w zakresie zwiększania sprzedaży z firmami takimi jak: home&you, Solar, SUPER-PHARM, Reserved, DUKA, ArchiDoc, Merlin.pl, Skalnik.pl, Wolters Kluwer, PLL LOT, INTERSPORT Polska, Praktiker, czy Netia.
Współpracowałem/współpracuję w zakresie zwiększania sprzedaży z firmami takimi jak: home&you, Solar, SUPER-PHARM, Reserved, DUKA, ArchiDoc, Merlin.pl, Skalnik.pl, Wolters Kluwer, PLL LOT, INTERSPORT Polska, Praktiker, czy Netia.
Wykładowca, mentor
Prowadziłem kurs "100% mierzalna droga do sukcesu na przykładzie analityki w e-commerce" z cyklu spotkania z praktykami biznesu. Realizowałem serię spotkań mentoringowych dla studentów kierunku "Analityka Gospodarcza". W przyszłym semestrze poprowadzę serię wykładów na kierunku studiów podyplomowych "Menedżer e-commerce".
E-commerce Project Manager
Wykonywałem projekty makiet i prototypów funkcjonalnych. Opracowywałem analizy na potrzeby e-commerce. Projektowałem oraz wdrażałem kampanie e-marketingowe.
Współpracowałem/współpracuję w zakresie zwiększania sprzedaży z firmami takimi jak: Intersport Polska, Praktiker, Wkręceni.pl, Netia S.A., Polar Sport, Grupa Edukacyjna, In360.pl, Matras.
Realizowałem działania w zakresie:
- Zwiększania sprzedaży z wykorzystaniem kanałów PPC, w tym Google AdWords, porównywarki cenowe, sieci partnerskie;
- Zwiększałem sprzedaż z wykorzystaniem e-mail marketingu w tym projektowanie kampanii;
- Zaawansowanej analizy analityki webowej, w tym audyt w obszarze Google Analytics dla e-commerce;
- Badania użyteczności połączone z przeprojektowywaniem serwisów, testami A/B;
- Projektowania/przeprojektowywania oraz koordynacji wdrożeń sklepów internetowych;
- Makietowałem użyteczne sklepy internetowe oraz elementy witryn sprzedażowych;
- Koordynowałem symultaniczne prace nad content marketingiem.
Współpracowałem/współpracuję w zakresie zwiększania sprzedaży z firmami takimi jak: Intersport Polska, Praktiker, Wkręceni.pl, Netia S.A., Polar Sport, Grupa Edukacyjna, In360.pl, Matras.
Realizowałem działania w zakresie:
- Zwiększania sprzedaży z wykorzystaniem kanałów PPC, w tym Google AdWords, porównywarki cenowe, sieci partnerskie;
- Zwiększałem sprzedaż z wykorzystaniem e-mail marketingu w tym projektowanie kampanii;
- Zaawansowanej analizy analityki webowej, w tym audyt w obszarze Google Analytics dla e-commerce;
- Badania użyteczności połączone z przeprojektowywaniem serwisów, testami A/B;
- Projektowania/przeprojektowywania oraz koordynacji wdrożeń sklepów internetowych;
- Makietowałem użyteczne sklepy internetowe oraz elementy witryn sprzedażowych;
- Koordynowałem symultaniczne prace nad content marketingiem.
Specjalista SEM/SEO
Projektowałem oraz zarządzałem kampaniamii SEM, wspierałem działania SEO, wdrażałem kampanie e-marketingowe
Realizowałem działania w zakresie:
- Projektowanie oraz optymalizacja kampanii Google AdWords;
- Content marketing;
- Optymalizacji witryn pod kątem SEO;
- Planowania oraz realizacji kampanii e-mail marketingowych;
- Uruchomienia oraz optymalizacji porównywarek cenowych;
- Analizy oraz rozwoju analityki internetowej, w tym modułu e-commerce w Google Analytics;
- Projektowania prostych makiet użyteczności oraz udział w badaniach z użytkownikami.
Realizowałem działania w zakresie:
- Projektowanie oraz optymalizacja kampanii Google AdWords;
- Content marketing;
- Optymalizacji witryn pod kątem SEO;
- Planowania oraz realizacji kampanii e-mail marketingowych;
- Uruchomienia oraz optymalizacji porównywarek cenowych;
- Analizy oraz rozwoju analityki internetowej, w tym modułu e-commerce w Google Analytics;
- Projektowania prostych makiet użyteczności oraz udział w badaniach z użytkownikami.
Szkolenia i kursy
Szkolenia/wykłady, które przeprowadziłem:
2013 Skuteczny eMarketing projektów organizacji non-profit - Uniwersytet Ekonomiczny, Wrocław
2013 Jak zdobyć Klienta? Inspiracje skutecznego eMarketingu oferty hotelu - eTravel Forum, Warszawa
Moje certyfikaty
2012 Google Analytics Qualified Individual
2011 Google AdWords Qualified Individual
2011 Google AdWords Advertising Fundamentals Exam
2011 Google AdWords Reporting & Analysis Advanced Exam
Szkolenia i kursy
2012 "Blueffect - I Ogólnopolski Kongres Efektywności"
2011 „Google AdWords Seminary”, Google
2010 „Zarządzanie zespołem w projekcie wzorniczym”, Instytut Wzornictwa Przemysłowego
2010 „Proces rozwoju nowego produktu wzorniczego”, Instytut Wzornictwa Przemysłowego
2010 „Twoja firma – to proste!” – kompleksowe szkolenie w ramach projektu POKL 6.2
2009 „Zarządzanie Projektami – Efektywność Projektu” Michał Rączka PMP, Kierownik Programu w Grupie Allegro
2009 „Utrzymanie produktu i współpraca z klientem” Krzysztof Szostak, Technical Product Support , Nokia Siemens Networks
2009 „Projekty miękkie” Mirosława Adamczak, Kancelaria Projekty Europejskie
2009 „PR kryzysie” Joanna Kubik Multum PR Sp. z o.o., członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
2008 „Polityka prywatności w serwisach internetowych” Tomasz Olech, Kancelaria R.Urowska i Wspólnicy
2008 „Przepisy i obowiązki wynikające z praw autorskich i pokrewnych” Piotr Gabriel - Specjalista z zakresu praw autorskich, prowadzący kancelarię radcy prawnego
2013 Skuteczny eMarketing projektów organizacji non-profit - Uniwersytet Ekonomiczny, Wrocław
2013 Jak zdobyć Klienta? Inspiracje skutecznego eMarketingu oferty hotelu - eTravel Forum, Warszawa
Moje certyfikaty
2012 Google Analytics Qualified Individual
2011 Google AdWords Qualified Individual
2011 Google AdWords Advertising Fundamentals Exam
2011 Google AdWords Reporting & Analysis Advanced Exam
Szkolenia i kursy
2012 "Blueffect - I Ogólnopolski Kongres Efektywności"
2011 „Google AdWords Seminary”, Google
2010 „Zarządzanie zespołem w projekcie wzorniczym”, Instytut Wzornictwa Przemysłowego
2010 „Proces rozwoju nowego produktu wzorniczego”, Instytut Wzornictwa Przemysłowego
2010 „Twoja firma – to proste!” – kompleksowe szkolenie w ramach projektu POKL 6.2
2009 „Zarządzanie Projektami – Efektywność Projektu” Michał Rączka PMP, Kierownik Programu w Grupie Allegro
2009 „Utrzymanie produktu i współpraca z klientem” Krzysztof Szostak, Technical Product Support , Nokia Siemens Networks
2009 „Projekty miękkie” Mirosława Adamczak, Kancelaria Projekty Europejskie
2009 „PR kryzysie” Joanna Kubik Multum PR Sp. z o.o., członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
2008 „Polityka prywatności w serwisach internetowych” Tomasz Olech, Kancelaria R.Urowska i Wspólnicy
2008 „Przepisy i obowiązki wynikające z praw autorskich i pokrewnych” Piotr Gabriel - Specjalista z zakresu praw autorskich, prowadzący kancelarię radcy prawnego
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Zainteresowania
SF, Web 2.0, Digital painting, Star Wars;
Reklama ambientowa, Web design, Użyteczność, XHTML, CSS, Wordpress, Fotografia, Typografia, Mail marketing, SEM
Reklama ambientowa, Web design, Użyteczność, XHTML, CSS, Wordpress, Fotografia, Typografia, Mail marketing, SEM
Organizacje
2012 Klub Podróżników BIT - Auto Stop Race - wsparcie projektu
2010 Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR - Koordynator Marketingowy Rekrutacji
2010 Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR - Koordynator IT projektu Informatyka w Biznesie
2008-obecnie Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR - Członek Działu Marketingu
2007 Fundacja Odyssey of the Mind Polska - Wolontariusz
2010 Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR - Koordynator Marketingowy Rekrutacji
2010 Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR - Koordynator IT projektu Informatyka w Biznesie
2008-obecnie Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR - Członek Działu Marketingu
2007 Fundacja Odyssey of the Mind Polska - Wolontariusz
Inne
Programy: Pakiet Microsoft Office, pakiet Adobe, CorelDraw,
Technologie: CSS oraz XHTML, podstawy PHP, SQL, Java Script,
Dobra znajomość standardów W3C, Accesability, Usability oraz SEO
Obsługa skryptów oraz systemów CMS: Wordpress, OpenCart, Photopost, Joomla
Technologie: CSS oraz XHTML, podstawy PHP, SQL, Java Script,
Dobra znajomość standardów W3C, Accesability, Usability oraz SEO
Obsługa skryptów oraz systemów CMS: Wordpress, OpenCart, Photopost, Joomla
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Handel elektroniczny
Dla wszystkich robiących zakupy w Internecie i tych, którzy chcą rozpocząć sprzedaż elektroniczną.
Identyfikacja Wizualna
Wszystko to co co wiąże się z wizualnym aspektem tożsamości podmiotu funkcjonującego w przestrzeni publicznej.
Innowacyjna gospodarka
Grupa ludzi zainteresowanych dotacjami z PO IG. Osób związanych z innowacyjnymi przedsięwzięciami oraz e-biznesem.
Magento
Grupa zrzeszająca osoby związane z Magento - systemem e-commerce, oprogramowaniem przeznaczonym do uruchamiania sklepów internetowych - http://www.magentocommerce.com