Karol Bielecki

Student, Politechnika Białotsocka
Białystok, podlaskie

Umiejętności

Komunikacja Sprzedaż bezpośrednia Prawo jazdy Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Obsługa klienta radzenie sobie ze stresem i presją czasu, zarządzanie procesami

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik oddziału
UDH - United Distribution Holding Sp. z o.o. SKA
Główne zadania dotyczące produktu firmy i związane z tym zadania w zakresie:

• koordynacja pracy, nadzorowanie funkcjonowania oddziału i realizacji zaplanowanych strategii
• bezpośredni kontakt handlowy z kluczowymi klientami i budowanie relacji
• współpraca z kontrahentami oraz przygotowanie, ofert, umów handlowych, kontraktów, negocjacje
• tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych na obszarze obsługi
• organizowanie akcji promocyjnych i ich rozliczanie
• pozyskiwanie nowych klientów
• realizacja projektu, opartego o stworzenie marki własnej produktu, spersonalizowanego na potrzeby klienta indywidualnego, w oparciu o współpracę handlową
• troska o utrzymanie wysokiego poziomu serwisu i jakości obsługi
Grupa Żywiec S.A.
Przedstawiciel Handlowy ds. Rozwoju Gastronomii
Główne zadania dotyczące produktu firmy i związane z tym zadania w zakresie:
-sprzedaż oraz wprowadzanie nowych produktów Grupy Żywiec w punktach obsługiwanych oraz pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie,
-negocjacje umów handlowych na podległym obszarze,
-ekspozycja produktów firmy w podległych punktach sprzedaży (kolumna, lodówka, półka, szkło i wafle, komunikacja cen) oraz materiałów POSM zgodnie ze standardami firmy,
-budowanie ekspozycji w lokalu (półka, lodówka) oraz zapewnienie odpowiedniej komunikacji cen, widoczności instalacji barowej, a także zapewnienie aktualnych materiałów POSM,
-doradztwo produktowe i promocyjne w oparciu o analizę potrzeb i potencjału klienta,
-wprowadzanie nowości oraz rozwój wiedzy klientów na temat stylów i gatunków piwnych,
-zarządzanie optymalnym wykorzystaniem środków trwałych, rzetelna samoocena osiąganych w punktach sprzedaży wyników i parametrów merchandisingowych
Grupa Żywiec S.A.
Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu Partnerskiego
Główne zadania dotyczące produktu firmy i związane z tym zadania w zakresie:
-wspieranie biznesu u podległych Kluczowych Klientów poprzez rozwój i zwiększanie atrakcyjności kategorii piwnej,
-realizacja założonego planu sprzedaży i celów jakościowych,
-doradztwo produktowe i promocyjne w oparciu o analizę potrzeb i potencjału klienta,
-egzekucja ustaleń promocyjnych i handlowych,
-zarządzanie budżetem,
-negocjacje handlowe,
-dbanie o wizerunek firmy Grupy Żywiec,
-analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji,
-wprowadzenie nowości
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds. Handlu z klientem detalicznym
Główne zadania dotyczące produktu firmy i związane z tym zadania w zakresie:
- dostępności produktu w punkcie detalicznym,
- widoczności produktu,
- informacji handlowej produktu,
-realizacji zadań dystrybucyjnych i komunikacyjnych,
-sprzedaży bezpośredniej,
-nawiązywania kontaktów handlowych z klientami oraz budowanie stałych relacji,
-pozyskiwania nowych klientów,
-negocjacji umów oraz programów handlowych
TUI Poland
Rezydent (destynacja-Bułgaria)
Główne zadania dotyczące produktu firmy i związane z tym zadania w zakresie:
-sprzedaż bezpośrednia produktu w postaci pakietu usług
-obsługa klienta indywidualnego,
-realizacja na rzecz uczestników wszystkich świadczeń,
-dbałość o interesy biura, w którym się jest zatrudnionym,
-organizacja wycieczek fakultatywnych, ich sprzedaż i uczestnictwo wraz z turystami,
-organizacja spotkań z turystami w celu zapewnienia im jak najlepszych warunków pobytu,
Logo
Rezydent (destynacja-Bułgaria)
Best Reisen Group Polska
Główne zadania dotyczące produktu firmy i związane z tym zadania w zakresie:
-sprzedaż bezpośrednia produktu w postaci pakietu usług
-obsługa klienta indywidualnego,
-realizacja na rzecz uczestników wszystkich świadczeń,
-dbałość o interesy biura, w którym się jest zatrudnionym,
-organizacja wycieczek fakultatywnych, ich sprzedaż i uczestnictwo wraz z turystami,
-organizacja spotkań z turystami w celu zapewnienia im jak najlepszych warunków pobytu,
Logo
Rezydent (destynacja-Bułgaria)
Neckermann Polska BP Sp. z o. o.
Główne zadania dotyczące produktu firmy i związane z tym zadania w zakresie:
-sprzedaż bezpośrednia produktu w postaci pakietu usług
-obsługa klienta indywidualnego,
-realizacja na rzecz uczestników wszystkich świadczeń,
-dbałość o interesy biura, w którym się jest zatrudnionym,
-organizacja wycieczek fakultatywnych, ich sprzedaż i uczestnictwo wraz z turystami,
-organizacja spotkań z turystami w celu zapewnienia im jak najlepszych warunków pobytu,

Szkolenia i kursy

1) Szkolenia wewnętrzne Philip Morris z zakresu umiejętności sprzedażowych, marchandisingu, negocjacji:
*BACE 1 (Building Accredited Commercial Expertise 1)
*BACE 2 (Building Accredited Commercial Expertise 2)
2) NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.
3) Certyfikacja I stopnia Akademii Sprzedaży Konsultacyjnej Grupy Żywiec, organizowanej przez Catman Group Sp. z o.o., wiedzy i umiejętności z zakresu:
*matematyka handlowa
*sprzedaż konsultacyjna
*merchandising konsultacyjny
*zarządzanie kategorią
*tworzenie inicjatyw
*rozpoznawanie potrzeb, zastrzeżenia, typologia klienta
4) Szkolenie wewnętrzne Grupy Żywiec z zakresu jakości, Gastroeksperci - poziom podstawowy

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Białotsocka
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Politechnika Białostocka

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

-film
-sztuki walki
-podróże
-gry planszowe

Inne

W roku akademickim 2009, w ramach programu Socrates-Erasmus odbyłem semestr na Uczelni Technicznej Satakunta University of Applied Sciences w Pori (Finlandia), na kierunku Zarządzanie.