Karina Maciągowska
IT Specialist, Soft Prime sp. z o.o
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Active Directory
Zarządzanie IT
Zarządzanie usługami IT
ITIL
Linux
Microsoft Office
Administracja sieci
administracja systemami
Windows Server
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista IT ds. HelpDesk
Smithfield Polska
Wsparcie techniczne użytkowników systemów IT
Administrowanie Active Directory
Administracja serwerem plików (nadawanie, odbieranie uprawnień do plików i folderów)
Wsparcie działu Infrastruktury, pomoc w konfiguracji sieci bezprzewodowej, przepinanie switchy, pomoc w konfiguracji switchy
Podstawy administracji SAP BASIS
Administrowanie systemem antyspamowym
Diagnozowanie problemów z siecią WAN
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z połączeniami VPN
Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych, aplikacji biurowych, programów użytkowych
Opieka oraz rozwiązywanie problemów dotyczących telefonów komórkowych i sprzętu IT
Serwisowanie i zapewnienie poprawnego działania sprzętu IT, kontakt z serwisami gwarancyjnymi i pozagwarancyjnymi
Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych od użytkowników, diagnozowanie zgłoszonych problemów
Monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej
Administrowanie Active Directory
Administracja serwerem plików (nadawanie, odbieranie uprawnień do plików i folderów)
Wsparcie działu Infrastruktury, pomoc w konfiguracji sieci bezprzewodowej, przepinanie switchy, pomoc w konfiguracji switchy
Podstawy administracji SAP BASIS
Administrowanie systemem antyspamowym
Diagnozowanie problemów z siecią WAN
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z połączeniami VPN
Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych, aplikacji biurowych, programów użytkowych
Opieka oraz rozwiązywanie problemów dotyczących telefonów komórkowych i sprzętu IT
Serwisowanie i zapewnienie poprawnego działania sprzętu IT, kontakt z serwisami gwarancyjnymi i pozagwarancyjnymi
Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych od użytkowników, diagnozowanie zgłoszonych problemów
Monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej
Szkolenia i kursy
[2016] Transact SQL Introduction
[2011] MS – 2274 Managing a Microsoft Windows Server 2003 Environment
[2011] MS – 2285 Installing, Administering and Configuring Microsoft Windows XP Professional
[2011] MS – 2274 Managing a Microsoft Windows Server 2003 Environment
[2011] MS – 2285 Installing, Administering and Configuring Microsoft Windows XP Professional
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.