Wypowiedzi
-
Zapraszam na SZKOLENIE dla osób, które chcą zostać konsultantami ślubnymi, dla panien młodych oraz managerów lokali.
SZKOLIMY od 5 lat :-) wyszkoliliśmy już grubo ponad 100 osób!! W branży ślubnej działają agencje ślubne powstałe po naszym szkoleniu.
SZKOLENIE jest REKOMENDOWANE przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych!!
Najbliższy termin: 13-15 grudnia
SZKOLENIE trwa pełne 3 dni, prowadzi je 3 TRENERÓW - doświadczonych w branży ślubnej.
http://www.perfectmoments.pl/2013/szkolenia.html --> tu możecie znaleźć więcej informacji wraz z PROGRAMEM SZKOLENIA.
Koszt: 2000zł brutto
wystawiamy Faktury VAT
w cenie szkolenia: materiały szkoleniowa ( płyta CD , obszerna książka szkoleniowa ), całodzienne wyżywienie
SZKOLENIA organizujemy w WARSZAWIE, KIELCACH, KATOWICACH a jeśli będą chętni zorganizujemy w KAŻDYM MIEŚCIE w POLSCE!!
To JEDYNE takie szkolenie w POLSCE!
Zapraszam do kontaktu:
karina.komorowska@perfectmoments.pl
Znajdziecie nas również na fejsbuku :-) -
Oj to prawda Joanno :-)
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Konsultanci Ślubni
-
Jesli ktoś szuka kogos do pilnowania dzieci lub do sprzątania to mam fantastyczna panią do polecenia :-) info na priv.
-
Adam K.:
Czytając powyższe wpisy myślę, że.... wesele to nie cyrk!
Trzeba mieć jakieś wewnętrzne poczucie smaku
Trzeba zachować umiar
Trzeba pamiętać że to wniosły dzień
Nie przesadzajmy też w drugą stronę
Czyli... zachowajmy równowagę i nie przesadzajmy w żadną stronę
--> racja. to jest częsty problem par, które mają dobry budżet, mnóstwo pomysłów i organizując Ten Dzień na własną rekę zaczynają szaleć...zamawiają mnóstwo atrakcji, często do siebie nie pasujących, nie spójnych i nie ma czasu tak na prawdę na to co najwazniejsze czyli na wesele ( tańce, rozmowy z rodziną, biesiadowanie ).
robi się cyrk...
Konsultant ślubny jest od tego aby wyselekcjonować te atrakcje i zorganizować wszystko z klasą + spójnie.. -
Sabina C.:
A ile trwa taki ślub? 30 min.? godzine? i czy organizatorzy pomoga zorganizować krzesła dla gości i ile to by dodatkowo kosztowalo? mozna taka ceremonie zarezerwowac np. rok wczesniej?
--> to bardzo indywidualna ceremonia więc może trwac tyle ile para młoda chce....ale zazwyczaj tj 20-30minut.
Jeśli moja agencja organizuje ślub kompleksowo ( wszystko oczywiście do ustalenia z klientem ) wówczas po naszej stronie jest zadbanie o logistykę czy wygląd a więc np.wspomniane krzesła dla gości :-)
Zapraszam!!! -
Sezon ślubny dobiega do końca...a oznacza to, że zaczynamy znów SZKOLIĆ :-)
ZOSTAŃ ORGANIZATOREM ŚLUBÓW!
My nie tylko znamy ten zawód bardzo dobrze, ale też przyczyniamy się to tego, że w naszym kraju jest on coraz bardziej popularny.
Szkolenia pod okiem naszych konsultantów prowadzone są od 2008 roku. A udział w nich wzięło już ponad 100 osób! A dzięki temu, że mamy oddziały w rożnych częściach Polski, nasze szkolenia dostosowane są do osób z całego kraju.
Jeżeli Ty też zastanawiasz się jak wygląda ten nasz świat i chciałbyś/chciałbyś go poznać to ZAPRASZAMY do wzięcia udziału w naszym szkoleniu.
Wszystkie informacje dostępne są pod linkiem:
http://www.perfectmoments.pl/2013/szkolenia.html
Piszcie na: szkolenia@perfectmoments.pl
Dzwońcie pod nr.tel. 691 236 486 ( Karina )
3 trenerów:
Karina Komorowska
Kinga Cecot
Paulina Kabała
3 dni i MNÓSTWO WIEDZY !!!
Zapraszam serdecznie :-) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Konsultanci Ślubni
-
Sezon ślubny dobiega do końca...a oznacza to, że zaczynamy znów SZKOLIĆ :-)
My nie tylko znamy ten zawód bardzo dobrze, ale też przyczyniamy się to tego, że w naszym kraju jest on coraz bardziej popularny.
Szkolenia pod okiem naszych konsultantów prowadzone są od 2008 roku. A udział w nich wzięło już ponad 100 osób! A dzięki temu, że mamy oddziały w rożnych częściach Polski, nasze szkolenia dostosowane są do osób z całego kraju.
Jeżeli Ty też zastanawiasz się jak wygląda ten nasz świat i chciałbyś/chciałbyś go poznać to ZAPRASZAMY do wzięcia udziału w naszym szkoleniu.
Wszystkie informacje dostępne są pod linkiem:
http://www.perfectmoments.pl/2013/szkolenia.html
Piszcie na: szkolenia@perfectmoments.pl
Dzwońcie pod nr.tel. 691 236 486 ( Karina )
3 trenerów:
Karina Komorowska
Kinga Cecot
Paulina Kabała
3 dni i MNÓSTWO WIEDZY !!!
Zapraszam serdecznie :-) -
WYGRAJ ŚLUB SWOICH MARZEŃ...z agencją ślubną PERFECT MOMENTS...z okazji naszego 7-lecia!!! Szczegóły na:
http://szczesliwa7.com oraz na http://blog.perfectmoments.pl
Zgłoszenia wysyłajcie na:
konkurs@perfectmoments.pl
Wystarczy opisać swoje wymarzone wesele...
Konkurs trwa od 1 go do 30 września z możliwością przedłużenia :-) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Konsultanci Ślubni
-
WYGRAJ ŚLUB SWOICH MARZEŃ...z agencją ślubną PERFECT MOMENTS...z okazji naszego 7-lecia!!! Szczegóły na:
http://szczesliwa7.com oraz na http://blog.perfectmoments.pl
Zgłoszenia wysyłajcie na:
konkurs@perfectmoments.pl
Wystarczy opisać swoje wymarzone wesele...- 11.09.2013, 13:40
-
Nie mieszajmy ŚLUBÓW w plenerze z WESELAMI w plenerze bo to dwie zupełnie INNE imprezy :-)
Inna trudność organizacyjno-logistyczna, inne mozliwości, inne plany B itd.
Wesele w plenerze może wyglądać bardzo róznie w zależności od preferencji pary młodej:
--> może to być rzeczywiście typowo swojksie weselicho na dechach ( jak w "testosteronie" )
--> może to być eleganckie przyjęcie weselne po namiotem:
- transparentnym
- nowoczesnym/sferycznym
- eleganckim z galami
--> może to być wesele częsciowo pod chmurka a częściową w namiocie lub w lokalu
Mozliwości jest wiele.
Agencje ślubne z pewnością specjalizują się w tego typu przedsięwzięciach - nie jest to proste organizacyjnie dla laika i chyba nie warto ryzykować robić to na własną rękę.
Zapraszam do nas na bloga, sa zdjęcia także z wesel w plenerze i będą jeszcze z tego roku niebawem więc obserwujcie:
http://blog.perfectmoments.pl -
Joanno - gratulacje!! :-)))
-
Ja na swoim weselu miałam ŻONA KOTKA i MĄŻ MYSZKI...
I często pary nasze mają własnie winietki tego typu....coś z jajem :-) albo wcale.. -
Zdecydowanie NIEZBĘDNIK się sprawdza. ja również oprócz tego, że jako koordynator mam taki kuferek ze sobą to często proponuję w WC dla kobiet ale nawet dla mężczyzn tylko w okrojonym "składzie".
Myślę, że goście będą zachwyceni.
Nie wiem czy wpisałaś tam GUMY DO ŻUCIA? :-) -
W niedzielę 07.07. dobiegliśmy na Bulwary Wiślane w Warszawie, gdzie z okazji 7-mio lecia Perfect Moments urządziliśmy zaskakujący ślub, który już teraz możecie zobaczyć na:
http://szczesliwa7.com
To był I w Polsce ślubny flash mob...
Jednocześnie...po siedmiu latach nasza kochana, biegnąca po plaży Para przechodzi na emeryturę, a my z nieco odświeżonym wizerunkiem ślubujemy pracować jeszcze ciężej i robić jeszcze lepsze śluby:)
Już od dziś zapraszamy Was na naszą nowiuśką stronę :)
http://perfectmoments.pl
Obserwujcie nas uważnie! bo to jeszcze nie koniec zmian!!! -
Moje pierwsze zlecenie odbyło się w Krakowie – to właśnie tam Perfect Moments powstało. Było to we wrześniu 2006 roku. Magda i Łukasz byli bardzo wymagającymi klientami. Pamiętam doskonale, że organizowałam Pannie Młodej aż pięć próbnych fryzur i makijaży, a na każdym spotkaniu były obecne Jej druhny. Nie obeszło się także bez mnóstwa przymiarek – dla całego orszaku ślubnego były szyte suknie oraz garnitury. Przyjecie odbyło się w Zamku w Niepołomicach. Miejsce nie było przypadkowe, ponieważ wszystko miało odbyć się w iście królewskim stylu:)
Świeże kwiaty dekorowały nie tylko kościół i Zamek, ale również dom rodzinny Panny Młodej. Cała papeteria ślubna była spójna kolorystycznie z dekoracjami przyjęcia.
Wejście do kościoła było dokładnie zaplanowane: najpierw orszak dzieci, następnie druhny z drużbami a na końcu Panna Młoda prowadzona przez tatę. Ceremonii towarzyszył kwartet smyczkowy, przeplatany czytaniami i śpiewem dzieci.
Wejście na dziedziniec zamkowy uświetnił szpaler rycerski, następnie Para Młoda przywitana była tradycyjnie chlebem i solą, stłukła kieliszkami na szczęście a Pan Młody przeniósł Pannę Młodą przez próg. Przyjęcie było bufetowe, a do stołów serwowane były tylko ciepłe dania. Para uatrakcyjniła swoje przyjecie kolorowymi drinkami, fajerwerkami oraz karaoke. Późnym wieczorem na dziedzińcu zamkowym odbyły się walki rycerskie. Goście zabawiał zarówno zespół muzyczny jak i DJ, którzy zrobili dla gości naukę Tańca. Zabawa trwała do białego rana dlatego też zatrudniłam makijażystkę, która poprawiała makijaże Pannie Młodej oraz druhnom. Dziećmi natomiast zajęły się nianie przebrane za wróżki.
Nigdy nie zapomnę mojego pierwszego zlecenia. Było tam wiele elementów, które musiałam spiąć w całość, bardzo wymagający Klienci, a ja zrobiłam wszystko aby sprostać Ich oczekiwaniom i jak widać… dałam radę:)
Zapraszam do obejrzenia realizacji:
http://perfectmoments.pl/blog/?p=10248
Referencje od pary młodej:
„ … Pani Karina Komorowska, która reprezentowała firmę w czasie zlecenia, jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko i łatwo rozwiązuje wszelkie napotkane problemy. Potrafi pracować pod presją czasu, sprawdziła się w sytuacjach stresowych, kiedy trzeba działać szybko zachowując spokój.
Pani Karina jest osobą ambitną, ciągle doskonalącą swoje umiejętności co widać było podczas pracy nad naszym weselem.
Zarówno ja, jak i moja żona, z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Perfect Moments jako firmę godną zaufania do kompleksowej organizacji oraz koordynacji ślubu i wesela.
Z pewnością firma sprosta wielu ambitnym zadaniom i będzie w stanie spełnić oczekiwania najbardziej wymagającego klienta….”. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Konsultanci Ślubni