Umiejętności
Obsługa klienta
praca pod presją czasu
pracowitość
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
Angielski
nastawienie na cele i zadania
otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój,
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik restauracji
Orvieto Sp. z o.o.
- Analizowanie potrzeb klientów,
- Dbanie o wytyczony poziom obsługi klienta,
- Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, podwykonawcami,
- Zarządzanie pracą personelu,
- Ustalanie grafiku pracy zespołu,
- Koordynowanie poziomu stanu magazynowego i zakupów,
- Dbałość o atmosferę i wystrój restauracji,
- Realizowanie założeń sprzedażowych, Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
- Rekrutacja/ szkolenia dla nowych pracowników,
- Tworzenie ofert dla klientów, menu oraz promocji w lokalu,
- Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
- Dbanie o wytyczony poziom obsługi klienta,
- Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, podwykonawcami,
- Zarządzanie pracą personelu,
- Ustalanie grafiku pracy zespołu,
- Koordynowanie poziomu stanu magazynowego i zakupów,
- Dbałość o atmosferę i wystrój restauracji,
- Realizowanie założeń sprzedażowych, Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
- Rekrutacja/ szkolenia dla nowych pracowników,
- Tworzenie ofert dla klientów, menu oraz promocji w lokalu,
- Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
Kierownik restauracji
• Realizowanie założeń sprzedażowych, kontrola kosztów
• Zapewnienie wysokiej jakości usług, zgodnie ze standardami marki Marriott
• Dbałość o zadowoleni i satysfakcje gości,
• Koordynowanie pracy załogi, tworzenie grafików, rozliczanie godzin pracy,
• Rekrutacja personelu, szkolenia oraz coaching,
• Przeprowadzanie spotkań działowych, ocen pracy,
• Analizowanie oraz rozwiazywanie problemów,
• Promowanie dobrej atmosfery w pracy, pracy zespołowej, motywowanie pracowników,
• Asystowanie w tworzeniu, przygotowaniu oraz wprowadzaniu nowych kart dań, kart win oraz promocji
• Współpraca z dostawcami, organizacja zaopatrzenia
• Dbałość o przestrzeganie przepisów ppoż., bhp oraz prawa pracy
• Zapewnienie wysokiej jakości usług, zgodnie ze standardami marki Marriott
• Dbałość o zadowoleni i satysfakcje gości,
• Koordynowanie pracy załogi, tworzenie grafików, rozliczanie godzin pracy,
• Rekrutacja personelu, szkolenia oraz coaching,
• Przeprowadzanie spotkań działowych, ocen pracy,
• Analizowanie oraz rozwiazywanie problemów,
• Promowanie dobrej atmosfery w pracy, pracy zespołowej, motywowanie pracowników,
• Asystowanie w tworzeniu, przygotowaniu oraz wprowadzaniu nowych kart dań, kart win oraz promocji
• Współpraca z dostawcami, organizacja zaopatrzenia
• Dbałość o przestrzeganie przepisów ppoż., bhp oraz prawa pracy
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Zainteresowania
Sport: fitness, kolarstwo, biegnie, squash, pływanie, siłownia
Grupy
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.