Kamila Szwagiel
Key Account Manager w GRUPA 365NET
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Reklama
Marketing B2B
B2C marketing
Świadomość marki
rozwój marki
Zarządzanie Marką
CMS
Copywriting
Corel Draw
Twórcze pisarstwo
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Marketing bezpośredni
Ekonomika
Angielski
Facebook
Facebook Marketing
Marketing Zintegrowany
Internet
Dziennikarstwo
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Media
Microsoft Office
Marketing Mobilny
Negocjacje
Pisanie Wiadomości
Reklama online
Dziennikarstwo Online
Marketing internetowy
wiadomości online
Badania online
marketing produktu
Publikacje
Social Media Marketing
Strateg mediów społecznościowych
Typo3
Korekta
Dystrybucja
E-mail marketing
Prawo jazdy kat B
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Marketing/PR Manager
Trendy Moda i Styl Życia
Obejmowane przeze mnie stanowisko miało znaczący wpływ na rozwój kwalifikacji zawodowych.
Do moich obowiązków, na pozycji Marketing/PR Manager należała koordynacja projektów reklamowych, tworzenie i realizacja strategii i planów sprzedaży, negocjowanie umów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, wdrażanie nowych pakietów, pozyskiwanie klientów, dystrybucja i planowanie czasopisma, kształtowanie wizerunku firmy poprzez portale społecznościowe t.j.: Facebook oraz opieka nad patronatami medialnymi.
Do moich obowiązków, na pozycji Marketing/PR Manager należała koordynacja projektów reklamowych, tworzenie i realizacja strategii i planów sprzedaży, negocjowanie umów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, wdrażanie nowych pakietów, pozyskiwanie klientów, dystrybucja i planowanie czasopisma, kształtowanie wizerunku firmy poprzez portale społecznościowe t.j.: Facebook oraz opieka nad patronatami medialnymi.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.