Kamila Osicińska

Kierownik Oddziału, Urząd Miasta Łodzi
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Microsoft Office MS Project Zarządzanie zespołem Umiejętności analityczne Prawo pracy Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność Praca pod presją czasu i odporność na stres dyspozycyjność i elastyczność w działaniu otwartość na współpracę z innymi certyfikat Prince2Foundation

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Główny specjalista
Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi
Kierownik Projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi - Projekty 2, 3, 5 i 6:
-Monitorowanie i kontrola kosztów, harmonogramu, problemów, priorytetów projektów
i podejmowanie odpowiednich działań, gdy jest to niezbędne;
-Zarządzanie ryzykiem projektowym;
-Zarządzanie komunikacją w projektach;
-Zarządzanie zakresem rzeczowym i finansowym oraz harmonogramem poszczególnych projektów, opracowywanie budżetu projektu na poszczególne lata;
-Zarządzanie dokumentacją w poszczególnych projektach;
-Raportowanie do Komitetu Sterującego, w szczególności:
a) stanu zaawansowania projektów,
b) istniejącego ryzyka, które wymaga neutralizacji,
c) istotnych problemów, które wymagają rozwiązania;
d) wymaganych zmian, które wpływają na zakres rzeczowy, finansowy, harmonogram i jakość projektów;
-Planowanie zadań przypisanych do realizacji oraz weryfikacja planów projektów;
-Zapewnienie przestrzegania procedur i standardów przez Zespoły Projektowe;
-Wnioskowanie do Komitetu Sterującego ds. projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi w celu zapewnienia na czas odpowiednich zasobów niezbędnych do realizacji projektów;
-Przygotowywanie części merytorycznej do wniosku o płatność przekazywanego do Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województwa Łódzkiego, zgłaszanie zmian do Instytucji Zarządzającej RPO WŁ w odniesieniu do poszczególnych inwestycji na etapie projektowania i realizacji;
-Organizacja posiedzeń Komitetu Sterującego ds. projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi, w tym:
a) Zwoływanie posiedzeń;
b) Sporządzanie protokołów z posiedzeń;
c) Przechowywanie dokumentacji Komitetu Sterującego;
d) Aktualizacja składu i zakresu zadań Komitetu;
-Przygotowywanie i przekazywanie materiałów, sprawozdań, opracowań, prezentacji w zakresie realizacji ośmiu projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi, w szczególności opracowywanie materiałów dla Komitetu Sterującego ds. projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi, Komitetu Rewitalizacji, Prezydenta Miasta Łodzi i jego Zastępców oraz Rady Miejskiej w Łodzi.
Urząd Miasta Łodzi
Kierownik Oddziału ds. Koordynacji
- Koordynowanie spraw związanych z realizacji projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi 1-8.
- Koordynacja działań komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Łodzi/miejskich jednostek organizacyjnych, spółek komunalnych oraz interesariuszy rewitalizacji w zakresie realizowanych przedsięwzięć rewitalizacyjnych.
- Koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją przedsięwzięcia „Budowa lub przebudowa budynków służących rozwojowi społecznego budownictwa czynszowego” wpisanego do Gminnego Programu Rewitalizacji miasta Łodzi.
- Koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją działań na obszarach projektów Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi 9-20.
- Weryfikacja pracy podległych pracowników
- wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji - współpraca z ekspertem rewitalizacji w zakresie opracowania i wdrożenia systemu monitorowania realizacji GPR i systemu oceny postępów osiągania celów GPR,

kontynuacja zadań stanowiska organizacyjnego.
Urząd Miasta Łodzi
inspektor ds. koordynacji i monitorowania działań rewitalizacyjnych
- koordynowanie działań komórek organizacyjnych UMŁ/miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie podejmowania działań związanych z poprawą przestrzeni miejskiej na obszarze Strefy Wielkomiejskiej Łodzi (projekty 9-20 Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi),
- raportowanie zachodzących zmian w ramach projektów 9-20 ROCŁ,
- opiniowanie możliwości sprzedaży nieruchomości pod kątem ew. wykorzystania w procesie rewitalizacji,
- wdrożenie ustawy o rewitalizacji w Łodzi, w tym: opracowanie projektu uchwały w sprawie ustanowienia na obszarze rewitalizacji Specjalnej Strefy Rewitalizacji
- wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji - współpraca z ekspertem rewitalizacji w zakresie opracowania i wdrożenia systemu monitorowania realizacji GPR i systemu oceny postępów osiągania celów GPR,
- zbieranie i analiza danych o realizowanych przedsięwzięciach wpisanych do GPR,
- opracowywanie planów działalności, sprawozdań z działalności Biura.

kontynuacja zadań stanowiska organizacyjnego.
Urząd Miasta Łodzi
podinspektor ds. koordynacji i monitorowania działań rewitalizacyjnych
- koordynowanie działań komórek organizacyjnych UMŁ/miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie podejmowania działań związanych z poprawą przestrzeni miejskiej na obszarze Strefy Wielkomiejskiej Łodzi (projekty 9-20 Rewitalizacji Obszarowej Centrum Łodzi),
- raportowanie zachodzących zmian w ramach projektów 9-20 ROCŁ,
- opiniowanie możliwości sprzedaży nieruchomości pod kątem ew. wykorzystania w procesie rewitalizacji,
- wdrożenie ustawy o rewitalizacji w Łodzi, w tym: opracowanie projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i rewitalizacji, w tym przygotowanie konsultacji społecznych, współpraca przy opracowaniu uchwalonego w Mieście Gminnego Programu Rewitalizacji, zapewnienie prawidłowego wdrożenia (wystąpienie o opinie, wprowadzenie wymaganych zmian... ),
- wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji - opracowanie dokumentów niezbędnych do monitorowania procesu rewitalizacji,
- zbieranie i analiza danych o realizowanych przedsięwzięciach wpisanych do GPR,
- opracowywanie planów działalności Biura ds. Rewitalizacji, sporządzanie sprawozdań z działalności Biura.
- przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych na konferencje itp.

Kontynuacja zadań stanowiska organizacyjnego.
Urząd Miasta Łodzi
podinspektor ds. organizacji
- obsługa administracyjno – biurowa Biura, w tym rozliczanie czasu pracy osób zatrudnionych w Biurze,
- prowadzenie spraw związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych (wydawanie upoważnień, zakresów zadań dot. przetwarzanych danych),
- opracowywanie wykonawczych aktów prawnych,
- opracowywanie szczegółowych wykazów zadań realizowanych przez Biuro,
- opracowywanie wniosków o zatrudnienie, awans, nabory,
- prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania mieniem, prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych,
- tworzenie sprawozdań z działalności Biura, obsługa sekretariatu Dyrekcji Biura.

Szkolenia i kursy

Certyfikat Prince2 Foundation,
Szkolenie z odmowy udzielenia informacji publicznej.

Edukacja

Logo
Administracja i zarządzanie dla kadry kierowniczej administracji publicznej, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Prawo zatrudnienia - kadry i płace, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Logistyka, inżynierskie
Politechnika Łódzka

Zainteresowania

aranżacja wnętrz, kino, jazda na rowerze

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.