Kamila Rejmak

Head of International Sales, GM Records
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Obsługa klienta odpowiedzialność za powierzone zadania znajomość obsługi systemu SAP odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Telewizja POLSAT S.A.
Manager ds. obrotu Licencjami
- obrót licencjami do filmów/ programów/ kontentu TV
- współpraca z dystrybutorami VOD/ tworzenie raportów
- współpraca z polskimi i zagranicznymi producentami/ dystrybutorami filmów w zakresie Royalty Reports
Polsat Media Sp. z o.o.
Sales & Marketing Manager
Sales & Marketing Manager/ Marketing
- kontynuacja obsługi i zakończenie współpracy z Klientami Grupa Interia.pl
- organizowanie wysyłek okolicznościowych dla Klientów Polsat Media Biuro Reklamy
Pozostałe obowiązki ograniczone przez COVID
Grupa Interia.pl
Sales & Marketing Manager
Sales & Marketing Manager/ Pion Klientów Kluczowych
- pozyskiwanie klientów barterowych (ustalenie warunków barteru, przygotowanie media planu, przygotowanie umowy)
- obsługa kampanii dla klientów barterowych (realizacja media planu, system SAP, ustawienie kampanii, podsumowanie kampanii - statystyki)
- współpraca z innymi działami m.in. działem prawnym, finansowym, traffic, analitycznym
- organizowanie imprez, spotkań, wyjazdów integracyjnych dla pracowników Interii oraz dla Klientów Interii (m.in. współudział w zorganizowaniu oraz wjazd z Klientami Interii do Meksyku)
- organizowanie wysyłek okolicznościowych dla Klientów Interii
- przygotowywanie materiałów graficznych, współpraca z grafikami
Plus Bank S.A
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Starszy Specjalista ds. marketingu/ Departament Zarzadzania Relacji z Klientami
- przygotowanie i realizacja akcji/kampanii marketingu bezpośredniego (informacyjne, sprzedażowe, ankieterskie) za pomocą różnych kanałów komunikacji (bankowość elektroniczna, aplikacja mobilna, rewers wyciągu, e-mail, list) wraz z przygotowaniem i opracowaniem wyselekcjonowanych baz
- przygotowanie i wysyłka zmian w regulacjach (Regulaminy, Taryfa) do Klientów za pomocą róznych kanałów komunikacji oraz przygotowanie i opracowanie wyselekcjonowanej bazy klientów
- przygotowanie i nadzór nad realizacją krótkich filmków instruktarzowych dla Klientów Banku
- przygotowanie i realizacja konkursów dla Klientów i pracowników Banku
- udział w opracowaniu projektu Wielkiej Loterii Banku
- udział w opracowniu ścieżek komunikacji z Klientami
- współtworzenie nowego Departamentu w Banku
Plus Bank S.A
Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu/ Departament Marketingu
- reaktywowanie i obsługa Programu Rabatowego Banku (poszukiwanie partnerów, podpisywanie umów, organizowanie akcji promocyjnych)
- wprowadzanie zmian na stronie internetowej banku
- kontakt z portalami i przeglądarkami finasowymi dotyczący udziału Banku w Rankingach produktowych
- kontakt z Odziałami sieci własnej i zewnętrznej
- współpraca z Agencjami Reklamowymi oraz drukarniami
GM Records
Head of International Sales
Head of International Sales/ Kierownik Działu Sprzedaży Zagranica
- wyznaczenie i nadzór nad realizacją oczekiwanego poziomu sprzedaży na poszczególnych rynkach (UK, Niemcy i Austria, Francja)
- planowanie i kordynowanie działań z zakresu sprzedaży na podległych rynkach
- nadzór nad grupą handlowców, motywowanie i wspieranie zespołu
- akcepty ofert handlowych i warunków współpracy,
- negocjowanie umów handlowych
- obsługa kluczowych klientów rynku UK, pozyskiwanie nowych klienów, konstruowanie ofert handlowych, negocjacje handlowe
- współpraca z działem finansowym
GM Records
Dyrektor Sprzedaży
-wyznaczenie i nadzór nad realizacją oczekiwanego poziomu sprzedaży na rynku polskim i zagranicznym
- planowanie i kordynowanie działań z zakresu sprzedaży na podległych rynkach: Polska i Zagranica
- nadzór nad grupą handlowców, wspieranie i motywowanie zespołu
- akcepty ofert handlowych oraz warunków współpracy
- negocjacje handlowe z kluczowymi klientami
- negocjowanie i praca nad umowami handlowymi
- współpraca z działem finansowym
GM Records
Head of International Sales
- budowa działu sprzedaży zagranica, zatrudnienie handlowców
- wyznaczanie i nadzór nad realizacją oczekiwanego poziomu sprzedaży na poszczególnych rynkach (UK, Niemcy i Austria, Francja, Czechy, Bałkany)
- planowanie i kordynowanie działań z zakresu sprzedaży na podległych rynkach
- nadzór nad grupą handlowców, wspieranie i motywowanie zespołu,
- akcepty ofert handlowych oraz warunków współpracy,
- obsługa kluczowych klientów na rynku UK, pozyskiwanie nowych, konstruowanie ofert handlowych, negocjacje handlowe
- negocjowanie umów handlowych
- współpraca z działem finansowym
- przygotowanie działu do wprowadzenia systemu ISO9001
- udział w imprezach targowych w Polsce i zagranicą
GM Records
Head of Sales & Marketing
- poszukiwanie i pozyskiwanie klientów polskich i zagranicznych zainteresowanych zarówno usługą tłoczenia płyt i produkcją kaset magnetofonowych jak i Premium Product
- kompleksowa obsługa klientów i ich zleceń, kontakt ze wszystkimi działami produkcyjnymi na poszczególnych etapach produkcji
- współpraca z drukarniami, negocjowanie cen i terminów, akcepty kolorystyczne
- przygotowanie firmy do udziału oraz udział w imprezach targowych w Polsce i zagranicą
- korekta strony internetowej
- Premium Product – poszukiwanie odpowiednich materiałów muzycznych w polsce i zagranicą, negocjacje cen i warunków udzielanych licencji z artystami lub właścicielami praw autorskich i wykonawczych
GM Records
Specjalista ds marketingu
- poszukiwanie i pozyskiwanie klientów zainteresowanych usługą tłoczenia płyt oraz produkcji kastet magnetofonowych
- kompleksowa obsługa klienów oraz ich zleceń, kontakt ze wszystkimi działami produkcyjnymi na poszczególnych etapach produkcji
- współpraca z drukarniami, negocjowanie cen i terminów, akcepty kolorystyczne
- korekta okładek płyt i kaset magnetofonowych wewnętrznego wydawnictwa muzycznego
- przygotowanie firmy do udziału oraz udział w imprezach targowych w Polsce
- przygotowywanie materiałów reklamowych firmy

Szkolenia i kursy

2005: „Sprzedawca doskonały: Skuteczna Sprzedaż - pozyskiwanie i utrzymanie klientów”; „Sprzedawca doskonały II – utrzymanie klientów”; „Sprzedawca doskonały III – Zarządzane grupą handlowców”; Europejskie Kwalifikacje Menedżerskie; Umowy i kontrakty międzynarodowe - tryb zawierania oraz sposoby negocjacji
2006: Zarządzanie zespołem pracowniczym, Techniki przejmowania klientów konkurencji,
Liczne szkolenia wewnętrzne dotyczące poszczególnych etapów produkcji płyt kompaktowych oraz druku poligrafii
2016 r.: kurs zorganizowany przez Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz przeciwdziałaniu finansowania terroryzmu.
2016 r.: Warsztaty: Technologie i narzędzia digital a efektywność
Szkolenia wewnętrzne np.: Zarządzanie Ryzykiem Braku Zgodności dla Koordynatorów Compliance w PLUS BANK S.A. czy szkolenia w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
2019 r.: Udział w wew. Projekcie Skill Up i zajecie 3go miejsca
2018-2020 r.: Liczne szkolenia wew. m.in. SAP, Programmatic

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Balet, zasady zdrowego odżywiania, podróże, moda.