Umiejętności
media eletroniczne
Strategia cyfrowa
Analiza mediów
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Strategie mediowe
Marketing Mobilny
Rozwój osobisty
Organizowanie eventów
Doświadczenie zawodowe
Właściciel/Instruktor
Oferta zajęć:
- zajęcia karate kyokushin dla dzieci,
- zajęcia karate dla przedszkolaków,
- fight club dla dorosłych,
- fitness tae bo,
- trening personalny,
- imprezy firmowe / eventy plenerowe
ALE CZAD! - nowatorski projekt rekreacyjno sportowy dla całych Rodzin!
www.aleczad.com
KARATE w Katowicach!
- zajęcia karate kyokushin dla dzieci,
- zajęcia karate dla przedszkolaków,
- fight club dla dorosłych,
- fitness tae bo,
- trening personalny,
- imprezy firmowe / eventy plenerowe
ALE CZAD! - nowatorski projekt rekreacyjno sportowy dla całych Rodzin!
www.aleczad.com
KARATE w Katowicach!
Koordynator akcji SUPERpoMOCNI
Zapraszam do uczestnictwa w akcji SUPERpoMOCNI
www.superpomocni.com.pl
SUPERpoMOCNI to nowatorski projekt łączący zabawę i wiedzę z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Autorski scenariusz zajęć został opracowany w oparciu o wytyczne Polskiej Rady Resuscytacji oraz najnowsze trendy w tej dziedzinie.
SUPERpoMOCNI to wyjątkowy edukacyjny event, prowadzony przez wykwalifikowanych ratowników medycznych oraz animatorów i/lub konferansjerów (w zależności od wielkości oraz specyfiki wydarzenia).
SUPERpoMOCNI mającą na celu uświadomić ludziom, jak wielką potrzebą i wartością jest umiejętność zachowania się w sytuacjach niebezpiecznych. Wiedza dotycząca zasad pierwszej pomocy, zdolność do jej machinalnego zastosowania oraz opanowania stresu, towarzyszącego wypadkom możemy przyrównać do supermocy, czyniącej z jej posiadaczy prawdziwych bohaterów codzienności.
Piszcie: spolka@uniabrcka.com.pl!
www.superpomocni.com.pl
SUPERpoMOCNI to nowatorski projekt łączący zabawę i wiedzę z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Autorski scenariusz zajęć został opracowany w oparciu o wytyczne Polskiej Rady Resuscytacji oraz najnowsze trendy w tej dziedzinie.
SUPERpoMOCNI to wyjątkowy edukacyjny event, prowadzony przez wykwalifikowanych ratowników medycznych oraz animatorów i/lub konferansjerów (w zależności od wielkości oraz specyfiki wydarzenia).
SUPERpoMOCNI mającą na celu uświadomić ludziom, jak wielką potrzebą i wartością jest umiejętność zachowania się w sytuacjach niebezpiecznych. Wiedza dotycząca zasad pierwszej pomocy, zdolność do jej machinalnego zastosowania oraz opanowania stresu, towarzyszącego wypadkom możemy przyrównać do supermocy, czyniącej z jej posiadaczy prawdziwych bohaterów codzienności.
Piszcie: spolka@uniabrcka.com.pl!
Marketing/Przetargi
• stworzenie strategii marketingowej w zakresie promocji usług firmy – szkolenia pierwszej pomocy (pod hasłem SUPERpoMOCNI),
• przygotowywanie dokumentacji przetargowych,
• opracowywanie materiałów promocyjno-handlowych firmy,
• nadzór nad obiegiem dokumentów,
• analiza zachowań rynkowych,
• bezpośrednia współpraca z Biurem Zarządu.
• przygotowywanie dokumentacji przetargowych,
• opracowywanie materiałów promocyjno-handlowych firmy,
• nadzór nad obiegiem dokumentów,
• analiza zachowań rynkowych,
• bezpośrednia współpraca z Biurem Zarządu.
Kierownik Działu Dystrybucji Programu TVS Sp. z o.o.
- organizowanie, nadzorowanie i rozliczanie Działu Dystrybucji Programu TVS Sp. z o.o.,
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy,
- podpisywanie oraz nadzór nad umowami z Operatorami Sieci Kablowych,
- przygotowanie i nadzór kampanii promocyjnych związanych z dystrybucją programu TVS,
- analizowanie zachowań rynkowych,
- opracowywanie materiałów promocyjnych firmy.
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy,
- podpisywanie oraz nadzór nad umowami z Operatorami Sieci Kablowych,
- przygotowanie i nadzór kampanii promocyjnych związanych z dystrybucją programu TVS,
- analizowanie zachowań rynkowych,
- opracowywanie materiałów promocyjnych firmy.
Z-ca Kierownika ds. Marketingu i Traffic
TVS Sp. z o.o. (Telewizja Silesia) w Katowicach
• zarządzanie zespołem,
• bezpośrednia współpraca z Działem Reklamy (sprzedaży)oraz Grafiki,
• współtworzenie strategii sprzedażowo-marketingowych,
• współtworzenie systemu premiowo-prowizyjnego dla Działu Marketingu, Reklamy i Traffic,
• przygotowywanie rocznych raportów podsumowujących prace poszczególnych działów,
• tworzenie szkoleń dla nowych pracowników stacji,
• przeprowadzanie rekrutacji do działu Marketingu (także na zasadach Assessment Center),
• nadzór nad obiegiem dokumentów,
• tworzenie umów handlowych,
• negocjacje handlowe z Klientami,
• utrzymywanie dobrych relacji ze strategicznymi Klientami stacji,
• współpraca z Klientami stacji z branży mediów,
• tworzenie ofert handlowych,
• przeprowadzanie prezentacji,
• fakultatywna sprzedaż kampanii reklamowych,
• tworzenie scenariuszy filmów i spotów reklamowych,
• pisanie tekstów reklamowych,
• współtworzenie scenariuszy programów telewizyjnych,
• kolaudacja materiałów reklamowych (zgodność z Ustawą),
• kolaudacja grafików emisyjnych,
• nadzór nad patronatami medialnymi,
• reprezentowanie TVS na konferencjach oraz targach,
• organizacja oraz realizacja eventów oraz akcji promocyjnych stacji (scenariusze, nadzór, kosztorysy),
• obsługa programów CRM BS4, Arianna Workstation, oraz Mediacom.
• bezpośrednia współpraca z Działem Reklamy (sprzedaży)oraz Grafiki,
• współtworzenie strategii sprzedażowo-marketingowych,
• współtworzenie systemu premiowo-prowizyjnego dla Działu Marketingu, Reklamy i Traffic,
• przygotowywanie rocznych raportów podsumowujących prace poszczególnych działów,
• tworzenie szkoleń dla nowych pracowników stacji,
• przeprowadzanie rekrutacji do działu Marketingu (także na zasadach Assessment Center),
• nadzór nad obiegiem dokumentów,
• tworzenie umów handlowych,
• negocjacje handlowe z Klientami,
• utrzymywanie dobrych relacji ze strategicznymi Klientami stacji,
• współpraca z Klientami stacji z branży mediów,
• tworzenie ofert handlowych,
• przeprowadzanie prezentacji,
• fakultatywna sprzedaż kampanii reklamowych,
• tworzenie scenariuszy filmów i spotów reklamowych,
• pisanie tekstów reklamowych,
• współtworzenie scenariuszy programów telewizyjnych,
• kolaudacja materiałów reklamowych (zgodność z Ustawą),
• kolaudacja grafików emisyjnych,
• nadzór nad patronatami medialnymi,
• reprezentowanie TVS na konferencjach oraz targach,
• organizacja oraz realizacja eventów oraz akcji promocyjnych stacji (scenariusze, nadzór, kosztorysy),
• obsługa programów CRM BS4, Arianna Workstation, oraz Mediacom.
Traffic Manager
TVS Sp. z o.o. (Telewizja Silesia) w Katowicach
• nadzór nad pracą Traffic Assistenta,
• obsługa programów Mediacom, Arianna Workstation oraz CRM BS4,
• współadministrowanie programem CRM,
• wprowadzanie kampanii reklamowych do programu Mediacom,
• tworzenie grafików emisyjnych,
• kolaudacja materiałów reklamowych (zgodność z Ustawą),
• tworzenie raportów poemisyjnych,
• tworzenie umów handlowych,
• usystematyzowanie obiegu dokumentów,
• nadzór nad obiegiem dokumentów,
• nadzór nad fakturowaniem dokumentów,
• utrzymywanie dobrych relacji ze strategicznymi Klientami stacji,
• tworzenie ofert handlowych,
• tworzenie scenariuszy filmów i spotów reklamowych,
• pisanie tekstów reklamowych,
• fakultatywna sprzedaż kampanii reklamowych,
• fakultatywna współpraca z Działem Marketingu,
• obsługa programów Mediacom, Arianna Workstation oraz CRM BS4,
• współadministrowanie programem CRM,
• wprowadzanie kampanii reklamowych do programu Mediacom,
• tworzenie grafików emisyjnych,
• kolaudacja materiałów reklamowych (zgodność z Ustawą),
• tworzenie raportów poemisyjnych,
• tworzenie umów handlowych,
• usystematyzowanie obiegu dokumentów,
• nadzór nad obiegiem dokumentów,
• nadzór nad fakturowaniem dokumentów,
• utrzymywanie dobrych relacji ze strategicznymi Klientami stacji,
• tworzenie ofert handlowych,
• tworzenie scenariuszy filmów i spotów reklamowych,
• pisanie tekstów reklamowych,
• fakultatywna sprzedaż kampanii reklamowych,
• fakultatywna współpraca z Działem Marketingu,
Szkolenia i kursy
07.2014
Organizator: Managment Group
Szkolenie: Specjalista ds. kadr i rekrutacji
03.2014
Organizator:Explanator
Szkolenie: Prawo zamówień publicznych
01.2012
Organizator: Know Box TM
Warsztaty: Trade Marketing
2011 – 2012
Organizator: Lauren Peso Polska S.A.
Szkolenie: Akademia Liderów Sprzedaży
06.2010
Organizator: Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych At Media
Szkolenie: Podstawowe wskaźniki mediowe
Organizator: Managment Group
Szkolenie: Specjalista ds. kadr i rekrutacji
03.2014
Organizator:Explanator
Szkolenie: Prawo zamówień publicznych
01.2012
Organizator: Know Box TM
Warsztaty: Trade Marketing
2011 – 2012
Organizator: Lauren Peso Polska S.A.
Szkolenie: Akademia Liderów Sprzedaży
06.2010
Organizator: Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych At Media
Szkolenie: Podstawowe wskaźniki mediowe
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów