Umiejętności
Event Management
Social Media
Social Media Marketing
Ms Office, język angielski- dobry, znajomość internetu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. marketingu
• współtworzenie i realizacja strategii marketingowych i sprzedażowych
• tworzenie i koordynacja realizacji budżetu marketingowego
• planowanie i organizacja akcji marketingowych, eventów wspierających
sprzedaż oraz analiza ich efektywności
• tworzenie i koordynacja programów lojalnościowych
• współpraca ze studiem graficznym przy tworzeniu projektów reklamowych
• redagowanie tekstów prasowych, copywriting
• organizacja szkoleń produktowych oraz promocji
• kreowanie długofalowych relacji z nowymi i obecnymi klientami firmy
• kreowanie wizerunku firmy
• zarządzanie i aktualizacja strony internetowej
• bieżące monitorowanie działań konkurencji i śledzenie trendów branżowych
• współpraca z Podwykonawcami oraz Klientami Firmy
• współpraca z grupą PH, Działem Technicznym Firmy
• tworzenie i koordynacja realizacji budżetu marketingowego
• planowanie i organizacja akcji marketingowych, eventów wspierających
sprzedaż oraz analiza ich efektywności
• tworzenie i koordynacja programów lojalnościowych
• współpraca ze studiem graficznym przy tworzeniu projektów reklamowych
• redagowanie tekstów prasowych, copywriting
• organizacja szkoleń produktowych oraz promocji
• kreowanie długofalowych relacji z nowymi i obecnymi klientami firmy
• kreowanie wizerunku firmy
• zarządzanie i aktualizacja strony internetowej
• bieżące monitorowanie działań konkurencji i śledzenie trendów branżowych
• współpraca z Podwykonawcami oraz Klientami Firmy
• współpraca z grupą PH, Działem Technicznym Firmy
account manager
• aktywne pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klienta (B2B)
• kreacja materiałów promocyjnych na nośniki BTL - tworzenie i/lub odświeżanie
wizerunku marki
• tworzenie strategii marketingowych
• organizacja i obsługa eventów, konferencji, zjazdów
• negocjacje handlowe
• zarządzanie zespołem, administrowanie prac 2-4 osób
• wdrażanie nowych pracowników na stanowisku JAM
• współpraca ze studiem graficznym
• kreacja materiałów promocyjnych na nośniki BTL - tworzenie i/lub odświeżanie
wizerunku marki
• tworzenie strategii marketingowych
• organizacja i obsługa eventów, konferencji, zjazdów
• negocjacje handlowe
• zarządzanie zespołem, administrowanie prac 2-4 osób
• wdrażanie nowych pracowników na stanowisku JAM
• współpraca ze studiem graficznym
Junior Account Manager
• obsługa klienta
• prowadzenie projektów, od kreacji poprzez wdrażanie do produkcji i realizacji
• organizacja i obsługa eventów, konferencji, zjazdów
• negocjacje handlowe
• współpraca ze studiem graficznym
• prowadzenie projektów, od kreacji poprzez wdrażanie do produkcji i realizacji
• organizacja i obsługa eventów, konferencji, zjazdów
• negocjacje handlowe
• współpraca ze studiem graficznym
Account Manager Associate
· Kontakty z kontrahentami
· Kreacja reklam na nośniki BTL
· Udział w eventach obsługiwanych przez agencję
· Negocjacje
· Tworzenie bazy podwykonawców
· Wsparcie zespołu account managerów w kreacjach i obsłudze klienta
· Praca z grafikami przy tworzeniu projektów reklamowych
· Kreacja reklam na nośniki BTL
· Udział w eventach obsługiwanych przez agencję
· Negocjacje
· Tworzenie bazy podwykonawców
· Wsparcie zespołu account managerów w kreacjach i obsłudze klienta
· Praca z grafikami przy tworzeniu projektów reklamowych
Asystentka Działu Sprzedaży
· kompleksowa obsługa klientów(w tym sprzedaż asortymentów),
· wspieranie działań przedstawicieli handlowych,
· planowanie produkcji (w tym zakup surowców),
· kontakty z zagranicznymi kontrahentami (w tym negocjacje cenowe, organizacja i koordynacja dostaw),
· działania związane z reklamą i marketingiem (projektowanie reklam, gadżetów firmowych, organizowanie stoiska firmy na targach branżowych)
· obsługa urządzeń biurowych (fax, kopiarka, skaner)
· wspieranie działań przedstawicieli handlowych,
· planowanie produkcji (w tym zakup surowców),
· kontakty z zagranicznymi kontrahentami (w tym negocjacje cenowe, organizacja i koordynacja dostaw),
· działania związane z reklamą i marketingiem (projektowanie reklam, gadżetów firmowych, organizowanie stoiska firmy na targach branżowych)
· obsługa urządzeń biurowych (fax, kopiarka, skaner)
Szkolenia i kursy
Szkolenie: „48h z social media marketingiem” (zrozumienie idei mediów społecznościowych; podstawowe pojęcia, trendy, statystyki; najważniejsze narzędzia social media; komunikacja za pomocą mediów społecznościowych, zagrożenia związane z obecnością w social media; monitoring i mierzenie
social media; tworzenie strategii komunikacji w social mediach)
Szkolenie: "Reklama, hipnotyczny marketing i komunikacja marketingowa"
(trening umiejętności społecznych; relacje interpersonalne w kontakcie z klientem; strategia kooperacji i rywalizacji w kontakcie z klientem; manipulacje i tzw. "brudne chwyty"; reakcja w sytuacjach trudnych i reguły zachowań asertywnych)
Szkolenie: ABC Marketingu (istota marketingu, badania marketingowe, strategie rynkowe firmy, proces zarządzania marketingiem, narzędzia marketingu, analiza marketingowa, marketing MIX, strategia produktu i strategia ceny, PR, współpraca z mediami)
Szkolenie: Intuicja reklamowa (podstawy marketingu, historia reklamy, marka, segmentacja, pozycjonowanie, założenia kampanii reklamowej, przekaz reklamowy, proces komunikacji, praca kreatywna, programy lojalnościowe, ambient media, buzz marketing i inne nowe media)
prawo jazdy kat. B od 1999r., czynne
social media; tworzenie strategii komunikacji w social mediach)
Szkolenie: "Reklama, hipnotyczny marketing i komunikacja marketingowa"
(trening umiejętności społecznych; relacje interpersonalne w kontakcie z klientem; strategia kooperacji i rywalizacji w kontakcie z klientem; manipulacje i tzw. "brudne chwyty"; reakcja w sytuacjach trudnych i reguły zachowań asertywnych)
Szkolenie: ABC Marketingu (istota marketingu, badania marketingowe, strategie rynkowe firmy, proces zarządzania marketingiem, narzędzia marketingu, analiza marketingowa, marketing MIX, strategia produktu i strategia ceny, PR, współpraca z mediami)
Szkolenie: Intuicja reklamowa (podstawy marketingu, historia reklamy, marka, segmentacja, pozycjonowanie, założenia kampanii reklamowej, przekaz reklamowy, proces komunikacji, praca kreatywna, programy lojalnościowe, ambient media, buzz marketing i inne nowe media)
prawo jazdy kat. B od 1999r., czynne
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
• literatura (poezja, biografie, fantasy, reportaże)
• kino
• pływanie, wędrówki, kajaki
• fotografia
• scrabble, sudoku
• gotowanie
• kino
• pływanie, wędrówki, kajaki
• fotografia
• scrabble, sudoku
• gotowanie
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Szkolenia. Rabaty i zniżki.
Grupa dla tych którzy, oczekują rabatów i zniżek na szkolenia i dla tych, którzy oferują rabaty i zniżki na szkolenia.
Zapraszam wszystkich, którzy chcą wspólnie zyskać.
Weekend za miastem
Weekend za miastem......we dwoje, z rodziną, w gronie przyjaciół,jeziora, lasy, wschody i zachody słońca......
WIEDZA ZA GROSZE
Miejsce w którym znajdziesz cenne informacje, między innmi artykuły, książki i oferty szkoleń.