Umiejętności
CMS
Event Management
HTML
Microsoft Office
PRINCE2
Public Relations
Social Media
Strategic Communications
Zarządzanie projektami
Strategia marketingowa
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja Marketingowa
Umiejętności analityczne
relacje z mediami
Sprawy społeczne
zarządzanie treścią
Zarządzanie czasem
SARE
mailingi
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. komunikacji / Menedżer projektów
AURORA
+ Analiza wizerunku i reputacji firm
+ Zwiększanie świadomości marki i opracowywanie skutecznych programów komunikacji oraz relacji z mediami (online i offline)
+ Identyfikacja grup docelowych i odbiorców komunikatów oraz określenie najlepszego sposobu dotarcia do nich
+ Planowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (www, media społecznościowe, public affairs)
+ Tworzenie treści (cyfrowe, drukowane, informacje prasowe, prezentacje)
+ Zarządzanie projektem: planowanie, budżetowanie, zarządzanie i koordynacja działań public relations
+ Zarządzanie eventami
+ Komunikacja marketingowa
+ Nawiązywanie relacji w zakresie partnerstwa, sponsoringu, współpracy barterowej
+ Monitorowanie i analizowanie wyników działań PR
+ Zwiększanie świadomości marki i opracowywanie skutecznych programów komunikacji oraz relacji z mediami (online i offline)
+ Identyfikacja grup docelowych i odbiorców komunikatów oraz określenie najlepszego sposobu dotarcia do nich
+ Planowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (www, media społecznościowe, public affairs)
+ Tworzenie treści (cyfrowe, drukowane, informacje prasowe, prezentacje)
+ Zarządzanie projektem: planowanie, budżetowanie, zarządzanie i koordynacja działań public relations
+ Zarządzanie eventami
+ Komunikacja marketingowa
+ Nawiązywanie relacji w zakresie partnerstwa, sponsoringu, współpracy barterowej
+ Monitorowanie i analizowanie wyników działań PR
Konsultant ds. komunikacji
PERUN TURBO
+ Usługi doradcze dla innowacyjnego start-upu
+ Warsztat strategiczny (analiza SWOT, 5P, analiza konkurencji, pozycjonowanie marki, wnioski i rekomendacje)
+ Przygotowanie strategii komunikacyjnej i planu wdrożenia
+ Budowa i zasilenie treścią strony www.perunturbo.pl
+ Stworzenie identyfikacji korporacyjnej – logo, strona www, wizytówki, oznakowanie produktów, odzież reklamowa – projekt i realizacja
+ Przygotowanie planu działań komunikacyjnych na Facebooku (forma, styl, częstotliwość publikacji)
+ Warsztat strategiczny (analiza SWOT, 5P, analiza konkurencji, pozycjonowanie marki, wnioski i rekomendacje)
+ Przygotowanie strategii komunikacyjnej i planu wdrożenia
+ Budowa i zasilenie treścią strony www.perunturbo.pl
+ Stworzenie identyfikacji korporacyjnej – logo, strona www, wizytówki, oznakowanie produktów, odzież reklamowa – projekt i realizacja
+ Przygotowanie planu działań komunikacyjnych na Facebooku (forma, styl, częstotliwość publikacji)
Starszy specjalista ds. komunikacji
Komunikacja korporacyjna:
+ Zarządzanie projektami komunikacyjnymi - harmonogram, budżet, planowanie zasobów
+ Media relations - przygotowywanie i wysyłka informacji prasowych, konferencje, artykuły eksperckie, bieżące relacje z mediami
+ Przygotowywanie publikacji drukowanych i elektronicznych - foldery, raporty roczne i opracowania badań – np. Podsumowanie projektu LBA, Kwalifikacje dla potrzeb pracodawców
+ Zasilanie treścią i grafiką mediów społecznościowych - Facebook, Twitter
+ Mailingi, newslettery – współpraca z grafikiem, programistą, planowanie wysyłek, realizacja wysyłek, analiza wyników wysyłek
+ Współpraca z partnerami zewnętrznymi: graficy, agencje reklamowe, PR i fotograficzne
+ Koordynacja eventów
+ Przygotowywanie briefów dla agencji
Realizacja projektów na rzecz klientów (firm):
+ Tworzenie planów komunikacji projektów
+ Zarządzanie projektami komunikacyjnymi - harmonogram, budżet, planowanie zasobów
+ Przygotowywanie i wysyłka informacji prasowych, konferencje, artykuły eksperckie, bieżące relacje z mediami
+ Współpraca na zasadach patronatu – wymiana świadczeń
+ Mailingi dedykowane – przygotowywanie i wysyłka
+ Przygotowywanie infografik oraz publikacji drukowanych i elektronicznych, przygotowywanie treści, redakcja, współpraca z grafikiem (np. www.wybieramefaktury.pl)
+ Współpraca z agencjami PR
+ Zarządzanie projektami komunikacyjnymi - harmonogram, budżet, planowanie zasobów
+ Media relations - przygotowywanie i wysyłka informacji prasowych, konferencje, artykuły eksperckie, bieżące relacje z mediami
+ Przygotowywanie publikacji drukowanych i elektronicznych - foldery, raporty roczne i opracowania badań – np. Podsumowanie projektu LBA, Kwalifikacje dla potrzeb pracodawców
+ Zasilanie treścią i grafiką mediów społecznościowych - Facebook, Twitter
+ Mailingi, newslettery – współpraca z grafikiem, programistą, planowanie wysyłek, realizacja wysyłek, analiza wyników wysyłek
+ Współpraca z partnerami zewnętrznymi: graficy, agencje reklamowe, PR i fotograficzne
+ Koordynacja eventów
+ Przygotowywanie briefów dla agencji
Realizacja projektów na rzecz klientów (firm):
+ Tworzenie planów komunikacji projektów
+ Zarządzanie projektami komunikacyjnymi - harmonogram, budżet, planowanie zasobów
+ Przygotowywanie i wysyłka informacji prasowych, konferencje, artykuły eksperckie, bieżące relacje z mediami
+ Współpraca na zasadach patronatu – wymiana świadczeń
+ Mailingi dedykowane – przygotowywanie i wysyłka
+ Przygotowywanie infografik oraz publikacji drukowanych i elektronicznych, przygotowywanie treści, redakcja, współpraca z grafikiem (np. www.wybieramefaktury.pl)
+ Współpraca z agencjami PR
Specjalista ds. PR
+ Tworzenie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej projektów
+ Media relations (organizowanie konferencji prasowych, nagrań i wywiadów)
+ Przygotowywanie skutecznych informacji prasowych
+ Przygotowywanie publikacji elektronicznych i drukowanych
+ Patronaty – pozyskiwanie i udzielanie
+ Analiza monitoringu mediów
+ Realizacja strategii komunikacji wewnętrznej – redakcja newslettera, wysyłki
+ Zmiana struktury i wyglądu strony www.konfederacjalewiatan.pl
+ Zmiana identyfikacji korporacyjnej (nadzór i realizacja – zmiana materiałów korporacyjnych, oznakowania wewnętrznego, komunikacja zmiany)
+ Media relations (organizowanie konferencji prasowych, nagrań i wywiadów)
+ Przygotowywanie skutecznych informacji prasowych
+ Przygotowywanie publikacji elektronicznych i drukowanych
+ Patronaty – pozyskiwanie i udzielanie
+ Analiza monitoringu mediów
+ Realizacja strategii komunikacji wewnętrznej – redakcja newslettera, wysyłki
+ Zmiana struktury i wyglądu strony www.konfederacjalewiatan.pl
+ Zmiana identyfikacji korporacyjnej (nadzór i realizacja – zmiana materiałów korporacyjnych, oznakowania wewnętrznego, komunikacja zmiany)
Koordynator/Manager Projektu
+ Tworzenie programów konferencji merytorycznych
+ Tworzenie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej projektów
+ Przygotowywanie planów rocznych
+ Zarządzanie budżetem projektów
+ Nawiązywanie współpracy redakcyjnej z mediami
+ Nawiązywanie współpracy patronackiej
+ Marketing – reklamy prasowe i internetowe, mailingi reklamowe
+ Nadzór nad realizacją szkoleń i konferencji
+ Obsługa klienta
+ Tworzenie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej projektów
+ Przygotowywanie planów rocznych
+ Zarządzanie budżetem projektów
+ Nawiązywanie współpracy redakcyjnej z mediami
+ Nawiązywanie współpracy patronackiej
+ Marketing – reklamy prasowe i internetowe, mailingi reklamowe
+ Nadzór nad realizacją szkoleń i konferencji
+ Obsługa klienta
Projekty
Szkolenia i kursy
PRINCE2 Foundation
Zarządzanie Projektami
Newsletter - sztuka komunikacji w Internecie
Sztuka mówienia – ekspresja głosu, dykcja
Prezi –prezentacje inaczej
Google Analytics w praktyce
Efektywne pisanie I edytowanie tekstów
Efektywność w social media
Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
E-marketing
Marketing strategiczny
ABC fotografii – lustrzanki
Warsztaty językowe – efektywne teksty
Komunikacja interpersonalna
Zarządzanie sobą w czasie
Sztuka wywierania wpływu
Trening medialny
Zarządzanie Projektami
Newsletter - sztuka komunikacji w Internecie
Sztuka mówienia – ekspresja głosu, dykcja
Prezi –prezentacje inaczej
Google Analytics w praktyce
Efektywne pisanie I edytowanie tekstów
Efektywność w social media
Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
E-marketing
Marketing strategiczny
ABC fotografii – lustrzanki
Warsztaty językowe – efektywne teksty
Komunikacja interpersonalna
Zarządzanie sobą w czasie
Sztuka wywierania wpływu
Trening medialny
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne
Zainteresowania
Slow food
Literatura i filmografia skandynawska
Literatura i filmografia skandynawska
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Dobre i złe agencje Public Relations
Zamknięta grupa dla PR-owców z firm. Każdy z nas co jakiś czas musi podjąć decyzję o zatrudnieniu agencji. Prezentacje są piękne :) Ale i tak nie wiemy, czy agencja się sprawdzi czy nie.
Lewiatan Business Angels
Lewiatan Business Angels to najbardziej aktywna i największa sieć Aniołów Biznesu w Polsce. LBA działa przy Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Zajmuje się kojarzeniem atrakcyjnych
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Grupa studentów WSPiZ im. Leona Koźmińskiego.