Kamila Chołodowska
, Unicredit
Szczecin,
zachodniopomorskie
Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Obsługa klienta
zarządzanie jakością
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Quality Analyst
Monitorowanie jakości obsługi klientów niemieckojęzycznych przez pracowników centrum telefonicznej i mailowej obsługi klienta
Przeprowadzanie sesji coachingowych z pracownikami
Sporządzanie raportów dotyczących jakości obsługi świadczonej przez
poszczególnych pracowników oraz poziomu zadowolenia i opinii klientów na temat produktów firmy
Przeprowadzanie sesji coachingowych z pracownikami
Sporządzanie raportów dotyczących jakości obsługi świadczonej przez
poszczególnych pracowników oraz poziomu zadowolenia i opinii klientów na temat produktów firmy
Specjalista ds. administracyjnych
Administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi w Back Office niemieckiego Hypo Vereinsbank
Szkolenia i kursy
2011 Kurs Business English Vantage (poziom B2)
2008 Uzyskanie tytułu staatlich geprüfte Fremdsprachenkorrespondentin Niemieckiej Izby Przemysłowo- Handlowej (IHK)
2007/2008 Kurs tłumaczeń, korespondencji handlowej i komunikacji w biznesie (j. niemiecki)
2007 Uzyskanie certyfikatu uczestnictwa w kursie Fachsprache der Wirtschaft -Wirtschaftskorrespondenz
2008 Uzyskanie tytułu staatlich geprüfte Fremdsprachenkorrespondentin Niemieckiej Izby Przemysłowo- Handlowej (IHK)
2007/2008 Kurs tłumaczeń, korespondencji handlowej i komunikacji w biznesie (j. niemiecki)
2007 Uzyskanie certyfikatu uczestnictwa w kursie Fachsprache der Wirtschaft -Wirtschaftskorrespondenz
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
Organizacje
2008 Praktyka studencka w zakresie obsługi ruchu turystycznego (Camping Tiber, Rzym)
2007 Stypendium Erasmus na Uniwersytecie w Rostocku
2005 Wolontariat w Naturschutzbund Deutschland w Heidelberg
2007 Stypendium Erasmus na Uniwersytecie w Rostocku
2005 Wolontariat w Naturschutzbund Deutschland w Heidelberg