Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
PŁATNIK
Prawo jazdy kat B
gratyfikant
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Subiect GT
Teta2000/ Teta Constellation administracja
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystenka Zarządu
MeterTest Sp. z o.o.
Obowiązki związane ze wspieraniem Zarządu firmy oraz wszystkich innych działów, tj. Sprzedaży, Marketingu, Księgowości, Rozwoju, Produkcji. Do głównych moich zadań należały: prowadzenie projektu w zakresie uzyskania dofinansowania z Funduszy Unii Europejskiej, samodzielne koordynowanie wdrożenia nowej strony internetowej i kart katalogowych (w tym praca z grafikiem i tłumaczami), Posiedzenia Zarządu oraz Zgromadzenia Wspólników, wsparcie przy zakupie i modernizacji budynku nowej siedziby, współpraca z bankiem (kredyt i inne), organizowanie licznych delegacji zagranicznych (loty, hotele, wizy itp.), przyjmowanie gości zagranicznych, wszelkie sprawy związane z firmą: ubezpieczenia, samochody, BHP, kadry i płace, rekrutacja, zaopatrzenie biura itp.
Specjalista ds. Marketingu i Handlu
Całościowa organizacja procesu sprzedaży; ustanawianie planu produkcyjnego według zamówień, utrzymywanie płynności oraz tempa sprzedaży w oszacowaniu o wydolność produkcyjną, wystawianie faktur, listów przewozowych. Stała współpraca z dystrybutorami.
Współdziałania w procesach marketingowych mające na celu wprowadzenie na rynek nowych produktów oraz pozyskanie Klienta. Wymyślanie sposobów prezentowania danego produktu. Uczestnictwo w Targach. Współtworzenie akcji dla kreowania odpowiedniego wizerunku firmy.
Współdziałania w procesach marketingowych mające na celu wprowadzenie na rynek nowych produktów oraz pozyskanie Klienta. Wymyślanie sposobów prezentowania danego produktu. Uczestnictwo w Targach. Współtworzenie akcji dla kreowania odpowiedniego wizerunku firmy.
Specjalista ds. Kadr i Płac
wdrażanie systemu kadrowo‐płacowego w praktykę działania firmy.
sporządzanie typowej dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników: umów, świadectw pracy, pism (np. do komorników), zaświadczeń, ponadto dokumentacji powypadkowej i innej do ZUS, zgłoszeń do ZUS, bieżąca współpraca z koordynatorami wymagająca szybkich reakcji i kreatywnych rozwiązań, tworzenie list płac na podstawie ewidencji czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń dla różnych systemów czasu pracy.
organizacja pracy wewnątrz zespołu kadr i płac oraz koordynacja współpracy różnych działów firmy
sporządzanie typowej dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników: umów, świadectw pracy, pism (np. do komorników), zaświadczeń, ponadto dokumentacji powypadkowej i innej do ZUS, zgłoszeń do ZUS, bieżąca współpraca z koordynatorami wymagająca szybkich reakcji i kreatywnych rozwiązań, tworzenie list płac na podstawie ewidencji czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń dla różnych systemów czasu pracy.
organizacja pracy wewnątrz zespołu kadr i płac oraz koordynacja współpracy różnych działów firmy
Asystent ds. Rekrutacji, p.o. Office Manager
Start People
prowadzenie i koordynacja procesu rekrutacji na wszystkich jego etapach, tworzenie systemów motywacyjnych, rozliczanie pracowników. Praca na podstawie ewidencji czasu pracy, uzupełnianie absencji, działania wspierające „płacowca”.
Bezpośrednia współpraca z Zakładami Produkcyjnymi, dbanie o dobre relacje z Managerami Zakładów Produkcyjnych, badanie potrzeb Klientów, badanie konkurencji. Raporty dla Zarządu oraz dla Klientów. Przez blisko 6 miesięcy samodzielne prowadzenie oddziału we Wałbrzychu:
analiza wyników oddziału, szukanie nowych rozwiązań na potrzeby Klientów,
opracowywanie metod zwalczania rotacji, rozliczanie biura itp.
Bezpośrednia współpraca z Zakładami Produkcyjnymi, dbanie o dobre relacje z Managerami Zakładów Produkcyjnych, badanie potrzeb Klientów, badanie konkurencji. Raporty dla Zarządu oraz dla Klientów. Przez blisko 6 miesięcy samodzielne prowadzenie oddziału we Wałbrzychu:
analiza wyników oddziału, szukanie nowych rozwiązań na potrzeby Klientów,
opracowywanie metod zwalczania rotacji, rozliczanie biura itp.
Specjalista ds. zagranicznych, Asystentka Kadrowej
Mafa Montageservice Sp. z o.o.
pozyskiwanie nowych kontrahentów, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami
zagranicznymi oraz w kraju, tworzenie ofert, prezentacja firmy, wyznaczanie warunków
współpracy, tworzenie baz, organizacja wyjazdów służbowych, organizacja spotkań biznesowych.
Przeprowadzanie wstępnej rekrutacji, monitoring pracy zatrudnionych i organizacja ich zadań. Kontrolowanie płatności, prowadzenie akt osobowych, ewidencjonowanie czasu pracy,
pomoc kadrowej w jej obowiązkach.
zagranicznymi oraz w kraju, tworzenie ofert, prezentacja firmy, wyznaczanie warunków
współpracy, tworzenie baz, organizacja wyjazdów służbowych, organizacja spotkań biznesowych.
Przeprowadzanie wstępnej rekrutacji, monitoring pracy zatrudnionych i organizacja ich zadań. Kontrolowanie płatności, prowadzenie akt osobowych, ewidencjonowanie czasu pracy,
pomoc kadrowej w jej obowiązkach.
Szkolenia i kursy
- szkolenie: "ABC przedsiębiorczości małych firm z elementami księgowości"
- kurs językowy w Centrum językowym Plimat, zakończony egzaminem europejskim TELC z języka angielskiego, ukończony poziom B1
- kurs językowy w Centrum językowym Plimat, zakończony egzaminem europejskim TELC z języka angielskiego, ukończony poziom B1
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
- zdrowie, promocja zdrowia
- aranżacja wnętrz
- reklama i kampanie
- podróże
- sport (jazda konno, jazda na rowerze), wędrówki po górach
- fotografia
- aranżacja wnętrz
- reklama i kampanie
- podróże
- sport (jazda konno, jazda na rowerze), wędrówki po górach
- fotografia