Umiejętności
Lotus Notes
Microsoft Excel
Microsoft Word
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie magazynem
praca w zespole, praca z ludźmi,
praca w międzynarodowym środowisku
umiejętność obsługi programu SAP
Znajmość Programu SAP
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Administrator Sprzedaży w dziale Logistyki
OKI SYSTEMS (POLSKA) SP. Z O.O. WARSZAWA
PROFIL SPÓŁKI OKI
OKI jest globalną marką działającą w sektorze business-to-business, specjalizującą się w tworzeniu profesjonalnych urządzeń drukujących, oprogramowania oraz w oferowaniu usług zwiększających wydajność małych i średnich przedsiębiorstw, dużych firm oraz administracji. OKI dostarcza najnowsze technologie druku (jako jedna z pierwszych wprowadziła technologię LED do druku), dzięki czemu jej produkty wyróżniają się niezawodnością i wysoką jakością wydruków. OKI oferuje również rozwiązania zarządzania drukiem, które zmniejszają jednocześnie wydatki biurowe związane z drukowaniem od 10% do 30%.
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
• Współpraca z oddziałami europejskimi w zakresie optymalizacji i dostępności produktów w dystrybucji.
• Wprowadzenie zamówień Dystrybutorów Polskich i Firm serwisowych do systemu SAP.
• Weryfikacja dostępności towaru w magazynie oraz przewidywanych terminów dostaw poszczególnych produktów ( drukarki, materiały eksploatacyjne, akcesoria) w systemie SAP.
• Weryfikacja zamówień pod względem ilościowym i prawidłowości cen sprzedaży umieszczonych na zamówieniach, cen specjalnych i wartości w Dystrybucji.
• Codzienne wsparcie Dystrybutorów, alokacje produktów z uwzględnieniem istniejących w systemie zamówień dystrybutora, status wysyłek do poszczególnych partnerów, raportowanie stanu w trybie cotygodniowym bądź na życzenie Dystrybutora.
• Przygotowanie raportów sprzedaży do rozliczeń rabatowych na koniec miesiąca, kwartału lub roku finansowego na potrzeby Działu Sprzedaży, Finansowego, Kierowników Działów.
• Przygotowanie raportu bazy danych w tym numerów seryjnych drukarek, wartości i ilości magazynowych.
• Weryfikacja poprawności raportów promocyjnych z danymi sprzedaży.
• Wystawianie właściwych korekt wartościowych, reklamacyjnych, rabatowych.
• Wystawianie korekt faktur sprzedaży, w tym na urządzenia, materiały eksploatacyjne i części zamienne ze zwrotem towaru na magazyn.
• Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od Klientów.
• Organizowanie i koordynowanie wysyłek w trybie codziennym.
OKI jest globalną marką działającą w sektorze business-to-business, specjalizującą się w tworzeniu profesjonalnych urządzeń drukujących, oprogramowania oraz w oferowaniu usług zwiększających wydajność małych i średnich przedsiębiorstw, dużych firm oraz administracji. OKI dostarcza najnowsze technologie druku (jako jedna z pierwszych wprowadziła technologię LED do druku), dzięki czemu jej produkty wyróżniają się niezawodnością i wysoką jakością wydruków. OKI oferuje również rozwiązania zarządzania drukiem, które zmniejszają jednocześnie wydatki biurowe związane z drukowaniem od 10% do 30%.
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
• Współpraca z oddziałami europejskimi w zakresie optymalizacji i dostępności produktów w dystrybucji.
• Wprowadzenie zamówień Dystrybutorów Polskich i Firm serwisowych do systemu SAP.
• Weryfikacja dostępności towaru w magazynie oraz przewidywanych terminów dostaw poszczególnych produktów ( drukarki, materiały eksploatacyjne, akcesoria) w systemie SAP.
• Weryfikacja zamówień pod względem ilościowym i prawidłowości cen sprzedaży umieszczonych na zamówieniach, cen specjalnych i wartości w Dystrybucji.
• Codzienne wsparcie Dystrybutorów, alokacje produktów z uwzględnieniem istniejących w systemie zamówień dystrybutora, status wysyłek do poszczególnych partnerów, raportowanie stanu w trybie cotygodniowym bądź na życzenie Dystrybutora.
• Przygotowanie raportów sprzedaży do rozliczeń rabatowych na koniec miesiąca, kwartału lub roku finansowego na potrzeby Działu Sprzedaży, Finansowego, Kierowników Działów.
• Przygotowanie raportu bazy danych w tym numerów seryjnych drukarek, wartości i ilości magazynowych.
• Weryfikacja poprawności raportów promocyjnych z danymi sprzedaży.
• Wystawianie właściwych korekt wartościowych, reklamacyjnych, rabatowych.
• Wystawianie korekt faktur sprzedaży, w tym na urządzenia, materiały eksploatacyjne i części zamienne ze zwrotem towaru na magazyn.
• Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od Klientów.
• Organizowanie i koordynowanie wysyłek w trybie codziennym.
Sekretarka
OKI SYSTEMS (POLSKA) SP. Z O.O. WARSZAWA
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
• Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja wewnątrz firmy.
• Archiwizacja dokumentów, umów.
• Rejestracja faktur.
• Obsługa klienta.
• Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych.
• Obsługa szkoleń.
• Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego.
• Obsługa bieżąca dostawców (m.in. kurierzy, katering, taxi).
• Wsparcie administracyjno – biurowe, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich oraz zaopatrzenie biura.
• Obsługa urządzeń biurowych znajdujących się na wyposażeniu Sekretariatu.
• Wykonywanie innych czynności i prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora.
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
• Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja wewnątrz firmy.
• Archiwizacja dokumentów, umów.
• Rejestracja faktur.
• Obsługa klienta.
• Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych.
• Obsługa szkoleń.
• Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego.
• Obsługa bieżąca dostawców (m.in. kurierzy, katering, taxi).
• Wsparcie administracyjno – biurowe, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich oraz zaopatrzenie biura.
• Obsługa urządzeń biurowych znajdujących się na wyposażeniu Sekretariatu.
• Wykonywanie innych czynności i prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora.
Referent d/s sprzedaży
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
• Fakturowanie sprzedaży.
• Archiwizacja dokumentów, umów.
• Telefoniczna obsługa klienta.
• Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
• Monitorowanie stanów magazynowych.
• Fakturowanie sprzedaży.
• Archiwizacja dokumentów, umów.
• Telefoniczna obsługa klienta.
• Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
• Monitorowanie stanów magazynowych.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Kulinaria
Inne
Programy:
SAP, Excel, Word, Outlook, Power Point, Lotus Notes
SAP, Excel, Word, Outlook, Power Point, Lotus Notes