Umiejętności
Badania reklamy
Analityka
Wartkość marki
Analiza konkurencji
Consumer Behaviour
Analiza klientów
Analiza rynku
Badania marketingowe
Badania jakościowe
Badania ilościowe
Kwestionariusze
Segmentacja
Statystyka
Planowanie strategiczne
wycenianie
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Insights Specialist
- wsparcie insightowe działu Global Brands (Pilsner Urquel, Grolsch, Miller)
- odpowiedzialność za projekt shopperowy poświęcony zrozumieniu zachowań nabywców - Shopper Behaviour study
- odpowiedzialność za projekt trackingowy poświęcony badaniu zdrowia i kondycji marek - odpowiedzialność za badania poświęcone zrozumieniu okazji konsumpcji
- analizy trendów w kategorii z wykorzystaniem danych wewnętrznych, TGI, GUS oraz Nielsen
- administracja budżetem Działu Insights
- odpowiedzialność za projekt shopperowy poświęcony zrozumieniu zachowań nabywców - Shopper Behaviour study
- odpowiedzialność za projekt trackingowy poświęcony badaniu zdrowia i kondycji marek - odpowiedzialność za badania poświęcone zrozumieniu okazji konsumpcji
- analizy trendów w kategorii z wykorzystaniem danych wewnętrznych, TGI, GUS oraz Nielsen
- administracja budżetem Działu Insights
Insight Capability
- członek grupy projektowej odpowiadającej za definiowanie strategii portfela marek KP
- odpowiedzialność za przygotowanie (we współpracy z agencją reklamową) portretów targetów aktywacyjnych marek
- odpowiedzialność za badanie trackingowe kondycji i zdrowia marek
- analizy związane z trendami kategorii oraz zmianami makrootoczenia
- analizy trendów w kategorii z wykorzystaniem danych wewnętrznych, TGI, GUS oraz Nielsen
- opiekun platformy Consumer&Shopper Closeness - platformy przybliżającej świat konsumenta Marketingowi
- administracja budżetem Działu Insights
- odpowiedzialność za przygotowanie (we współpracy z agencją reklamową) portretów targetów aktywacyjnych marek
- odpowiedzialność za badanie trackingowe kondycji i zdrowia marek
- analizy związane z trendami kategorii oraz zmianami makrootoczenia
- analizy trendów w kategorii z wykorzystaniem danych wewnętrznych, TGI, GUS oraz Nielsen
- opiekun platformy Consumer&Shopper Closeness - platformy przybliżającej świat konsumenta Marketingowi
- administracja budżetem Działu Insights
Research Executive
- pełna odpowiedzialność za największe badanie shopperowe dla grupy SABMiller na świecie
- odpowiedzialność za analizy z projektów ilościowych dla Kompanii Piwowarskiej
- projekty segmentacyjne dla spółki powołanej przez wiodącego operatora telefonii komórkowej i jeden z polskich banków
- pełna odpowiedzialność za testy konceptów i produktów w regionie CEE dla największej fimy napojowej na rynku napojów bezalkoholowych
- projekty strategiczne (segmentacja nastolatków i młodych dorosłych, segmentacja konsumentów napojów gazowanych oraz soków, nektarów i napojów)
- ekspert w Polsce w dziedzinie badań equity marki i badań satysfakcji
W każdym z wymienionych projektów badawczych odpowiedzialność za współpracę z Klientem - począwszy od stworzenia oferty, przez dobór metodologii i opracowanie narzędzi badawczych, po analizę wyników i prezentację rekomendacji przed Klientem
- odpowiedzialność za analizy z projektów ilościowych dla Kompanii Piwowarskiej
- projekty segmentacyjne dla spółki powołanej przez wiodącego operatora telefonii komórkowej i jeden z polskich banków
- pełna odpowiedzialność za testy konceptów i produktów w regionie CEE dla największej fimy napojowej na rynku napojów bezalkoholowych
- projekty strategiczne (segmentacja nastolatków i młodych dorosłych, segmentacja konsumentów napojów gazowanych oraz soków, nektarów i napojów)
- ekspert w Polsce w dziedzinie badań equity marki i badań satysfakcji
W każdym z wymienionych projektów badawczych odpowiedzialność za współpracę z Klientem - począwszy od stworzenia oferty, przez dobór metodologii i opracowanie narzędzi badawczych, po analizę wyników i prezentację rekomendacji przed Klientem
Specjalista ds. badań i analiz - stażysta w Dziale Marketingu
- odpowiedzialność za projekt trackingowy zdrowia i kondycji marek
- analizy danych z panelu handlu detalicznego (Nielsen i MEMRB)
- analizy danych z panelu gospodarstw domowych GfK - pełna odpowiedzialność za badanie segmentacyjne postaw i motywacji konsumentów w stosunku do produktów mlecznych (osobne projekty dla 7 kategorii)
- doradztwo marketerom w sprawach związanych z wyborem partnerów biznesowych, dostosowaniem narzędzi do potrzeb biznesowych oraz rekomendacji wyników
- administracja budżetem badawczym
- analizy danych z panelu handlu detalicznego (Nielsen i MEMRB)
- analizy danych z panelu gospodarstw domowych GfK - pełna odpowiedzialność za badanie segmentacyjne postaw i motywacji konsumentów w stosunku do produktów mlecznych (osobne projekty dla 7 kategorii)
- doradztwo marketerom w sprawach związanych z wyborem partnerów biznesowych, dostosowaniem narzędzi do potrzeb biznesowych oraz rekomendacji wyników
- administracja budżetem badawczym
Szkolenia i kursy
2012 Marketing Foundations (SABMiller plc)
2010 Jak być dobrym obserwatorem rynku? - Badania trackingowe (PTBRiO)
2010 MarketQuest (Product Testing) Solutions - London
2009 Censydiam CCL Methodology (Synovate)
2008 Szkoła Badań Rynku PTBRiO (z wyróżnieniem)
2008 Zachowania organizacyjne (Szkoła Główna Handlowa)
2008 Marketing personalny (Szkoła Główna Handlowa)
2007 Zarządzanie projektami (Szkoła Główna Handlowa)
2007 Profesjonalna prezentacja (Szkoła Główna Handlowa)
2005 Projektowanie kwestionariusza badawczego (Istytut Filozofii i Socjologi PAN, SMG/KRC, Pentor)
2010 Jak być dobrym obserwatorem rynku? - Badania trackingowe (PTBRiO)
2010 MarketQuest (Product Testing) Solutions - London
2009 Censydiam CCL Methodology (Synovate)
2008 Szkoła Badań Rynku PTBRiO (z wyróżnieniem)
2008 Zachowania organizacyjne (Szkoła Główna Handlowa)
2008 Marketing personalny (Szkoła Główna Handlowa)
2007 Zarządzanie projektami (Szkoła Główna Handlowa)
2007 Profesjonalna prezentacja (Szkoła Główna Handlowa)
2005 Projektowanie kwestionariusza badawczego (Istytut Filozofii i Socjologi PAN, SMG/KRC, Pentor)
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Badania satysfakcji klienta
Grupa skupia osoby zainteresowane tematyką satysfakcji klienta oraz metod budowy długotrwałych więzi z nim.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.