Kamil Świdziński

Doradca klienta biznesowego, Alior Bank S.A.
Przemyśl, podkarpackie

Umiejętności

biegła obsługa internetu Biegła znajomość programów wchodzących w skład MS Office, obsługa urządzeń biurowych. biegła znajomość systemu Windows XP,

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Alior Bank S.A.
Doradca klienta biznesowego
Alior Bank S.A.
Młodszy Doradca ds. Klienta Biznesowego
Alior Bank S.A.
Młodszy Doradca Klienta

Szkolenia i kursy

• Ministerstwo Finansów Główny Inspektorat Informacji Finansowej - Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu,
• Akademia rozwoju telefoniczna obsługa klienta – sprzedaż i zarządzanie,
• Źródła finansowania działalności gospodarczej,
• Znajomość dyrektywy MIFID,
• Zainteresowanie tematyką kredytową: temat pracy licencjackiej „Kredyt hipoteczny, jako narzędzie do poprawy standardu życia na przykładzie PNB Paribas Polska”

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Pańswowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna w Jarosławiu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

• komputery,
• sport,
• nowinki techniczne,

Inne

Cechy:
• entuzjazm i chęć podejmowania wyzwań,
• wysoka motywacja do pracy,
• umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów,
• dyspozycyjność, komunikatywność, zdolności organizacyjne,
• odpowiedzialność i odporność na stres,
• chęć ciągłego podnoszenia kwalifikacji i samodoskonalenia